11 min
Gradnja hitre ceste od priključka Velenje jug do priključka Slovenj Gradec jug na 3. razvojni osi sever (Oglas)
11 min
Hitra rast števila kibernetskih napadov na mobilne telefone – kako jih zaščititi
16 min
Ste izpeljali odličen B2B e-commerce projekt? Prav vas iščemo!
41 min
Subvencije za energente: podjetja bi lahko še dolgo čakala na polno izplačilo
1 ura
Quercus: S popolnim vinom za žar lahko v nagradni igri osvojite – žar! (Oglas)
1 ura
Vino tedna: Gevrey-chambertin 1er cru 2019, Joseph Drouhin
1 ura
Vinska klet Metlika ima novo blagovno znamko Jurius
3 ure
(Intervju) Saška Rihtaršič, Danfoss: Vsa Evropa bi se lahko ogrevala z odpadno toploto iz industrije 2
6 ur
Škrabec, Petrič in Južna spet slavijo 1
6 ur
Chris Barton, britanski komisar za trgovino: Uporabite nas. Smo odlična odskočna deska do največjih trgov
12 ur
BMW v najdaljšem slovenskem predoru razkril kupejevskega X2 in največjega minija
13 ur
Električni avtobusi, vodikova centrala in polnilnice v Kranju 5
13 ur
Najbolj brani članki danes
14 ur
Kibernetska varnost postaja glavno poslovno tveganje. Zakaj? (PRO)
14 ur
Tako Gruntek raste z dostavo zelenjave od njive do mize
15 ur
JEK 2: jedrska resolucija v državni zbor po hitrem postopku 3
16 ur
Nepremičninska strokovnjaka o dogajanju v Evropi in Sloveniji
16 ur
Kia EV9 je svetovni avto leta 2024, med zmagovalci še BMW 5, volvo EX30, ioniq 5 N in toyota prius 5
17 ur
Henrik Fisker: v službi oblikoval izjemne avtomobile, kot podjetnik pa že drugič pred bankrotom 5
18 ur
V Poljanski dolini protestno zaprli cesto Gorenja vas-Hotavlje

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[#2684036] 15.11.17 08:37
Odgovori   +    2
Gorivne celice na vodik res ne proizvajajo drugih izpuhov kot vodno paro. Je pa en hakeljc, novinarjem sicer nedostopen, vodik se namreč pridobiva iz ogljikovodikov, recimo metana po metodi "steam reforming", en.wikipedia.org/wik..._reforming Seveda je končni stranski produkt ravno CO2. Pa še obilno je treba "kurit" med mešanjem pare in metana, da reakcija sploh teče....
Podoben rezultat bi se dobilo, če bi vlak poganjal metan.
BlazVo sporočil: 2.599
[#2684038] 15.11.17 09:13 · odgovor na: anon-178149 (#2684036)
Odgovori   +    7
Znano je, da so Nemci idioti, domačijski mencigerjanci pa najpametnejša rasa na svetu.

Petroleum use and emissions are lower than for gasoline-powered internal combustion engine vehicles. The only product from an FCEV tailpipe is water vapor but even with the upstream process of producing hydrogen from natural gas as well as delivering and storing it for use in FCEVs, the total greenhouse gas emissions are cut in half
0221EF13 sporočil: 143
[#2684050] 15.11.17 09:56 · odgovor na: BlazVo (#2684038)
Odgovori   +    4
Mogoče bi bilo za lažje razumevanje raznih skeptikov fino dodati, da je razlog v izkoristku:
Steam reforming of natural gas is approximately 65–75% efficient.

Je pa seveda potrebno vedeti tudi izkoristek gorivnih celic, ko vozimo avto, ki je trenutno ne precej višji od bencinarja - 45%.
Skupno je izkoristek na rangu bencinarja - 22% (tank-to-wheel). Ima pa potencial, da se zviša.

Ni pa v ta ozir vzeto, koliko energije se porabi, da se pridobi bencin.

In smo zopet v začaranem mešanju megle.
anon-178149 sporočil: 4.311
[#2684080] 15.11.17 12:01 · odgovor na: BlazVo (#2684038)
Odgovori   +    2
[BlazVo]
Znano je, da so Nemci idioti, domačijski mencigerjanci pa najpametnejša rasa na svetu.

Petroleum use and emissions are lower than for gasoline-powered internal combustion engine vehicles. The only product from an FCEV tailpipe is water vapor but even with the upstream process of producing hydrogen from natural gas as well as delivering and storing it for use in FCEVs, the total greenhouse gas emissions are cut in half
In znano je tudi to, da se psihologi regrutirajo iz tiste sorte populacije, ki ji je naravoslovje španska vas! Pa še razumejo ne, kar je napisano.
anon-128631 sporočil: 2.624
[#2684891] 21.11.17 09:27
Odgovori   +    0
V članku je lepo prikazano, da imajo tudi naši ljudje nekaj znanja in sposobnosti. Vsako stvar je potrebno izpiliti in dodelati. Žal pa tukaj nastane problem, ker nimajo dovolj denarja. Zato bi lahko naša vrla politika iz filozofke fakultete naredila miselni preskok in ugotovila, da filozofiranje ne naredi denarja ampak nova znanja in predmeti. Če uspe ta projekt razviti do konca smo zmagali in na Slovenskih železnicah bodo vozili novi vlaki na ta pogon. Takšne ljudi je potrebno podpirati in jim ne metatipolena pod noge.

Strani: 1