4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
5 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
7 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
8 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
8 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
8 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
8 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
9 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
9 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
9 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
9 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
10 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
10 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
11 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
12 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
12 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

FIN-454644 sporočil: 10.890
[#2682895] 08.11.17 13:00
Odgovori   +    4
Mi bomo gradili samo se tunele. Ne bo treba nic delati. Drugi bodo delali, mi pa kasirali.
anon-71162 sporočil: 5
[#2683210] 09.11.17 21:18
Odgovori   +    4
čas vnosa: 09.11.17 17:27
"Vlada je sprejela operacijski načrt za gradnjo infrastrukture"

A res? O operativnem načrtu se namreč govori že celo leto, da se še sprejema. Kje pa je ta sprejet načrt? Je javno dostopen?
anon-171197 sporočil: 814
[#2683495] 12.11.17 06:25
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: anon-171197 12.11.2017 06:27
Za evropske države je znano, da delujejo proticiklično. Se pravi, da v času visoke konjunkture zmanjšujejo gradbene projekte in jih spodbudijo v letih tako imenovanih suhih krav. Slovenija ni Nemčija ali Avstrija, ki sta imeli avtocestno infrastrukturo že zdavnaj zgrajeno.

No ja, tole ravno ne drzi vode. Se bo moral g. Prof. le malo zapeljati po AUT avtocestah. Na Pyhrnu bodo v roku naslednjih dveh let koncali z gradnjami vse drugih cevi. Prav tako se na veliko dodeluje AC proti Bregenzu iz Insbrucka. Da ne omenimo kompletno novo AC München-Stuttgart itd. vsi ti projekti tecejo ze zadnjih 10 let in nimajo z razpletom krize veliko opravka. Se vec, najvecja obnovitveno dela na AUT AC-jih so se lotili ravno v casu konjihture, torej lani poleti so startali z najvecjimi deli.
Kar se tice MB, vecje ciganije kot je to mesto, ne najdes v krogu vsaj 150km. Prava sramota, se oravicujem, ampak to je realnost. Ko se pripeljes v MB je ravno tako, kot bi se pripeljal v Srebrenico, vendar leta 98 po vojni. Infrastruktura, ceste-to sploh niso ceste, ampak socialisicni kolovozi, zgradbe po MB pa taksne, da niso vredne niti pljunka. Ampak v MB se ukvarjajo z gradnjo stadijona. Res v MB je ostal globok socialisticni smrad, ki dusi se tisto nekaj malega, kar bi pomenilo razvoj na bolje.
rx170 sporočil: 6.403
[#2683800] 13.11.17 19:06
Odgovori   +    2
IZ dekanskega kabineta je najlažje pametovati.

Strani: 1