Strani: 1

0126Bacis sporočil: 1.256
[#2679128] 17.10.17 05:59
Odgovori   +    5
Kdor verjame bo zveličan!

Tole pa prvi šef Elektro-Ljubljana ( 2 minuti):
4d.rtvslo.si/arhiv/d.../174496502
bc123a sporočil: 46.263
[#2679146] 17.10.17 08:14
Odgovori   +    8
»Gre torej za razmeroma skromno količino električne energije, ki jo bo sistem brez težav zagotovil. Še več, že samo proizvodnja energije iz sončnih elektrarn v letu 2015 je znašala približno 270 gigavatnih ur, kar bi torej pokrilo 84 odstotkov ocenjene porabe električnih vozil v letu 2030,« so nadaljevali na ministrstvu.
Računali so naprej: »Ob oceni, da bi z električnim avtomobilom letno prevozili deset tisoč kilometrov, bi bila dnevna poraba, razporejena le na delovne dni, približno 40 km. Ob porabi 0,16 kilovatne ure na kilometer, bi bila dnevna poraba 6,4 kilovatne ure. Ker do leta 2030 sončna energija še ne bo prevladala, bodo avte polnili predvsem doma in ponoči. Ko bo sončna elektrika prevladala, pa jih bodo polnili podnevi na službenih parkiriščih. Ob moči polnjenja en kilovat bodo ponoči avtomobili lahko v povprečju napolnjeni v šestih urah. Če bi hoteli dnevno prevoziti sto kilometrov, bi z enim kilovatom polnilne moči potrebovali 16 ur, z dvema kilovatoma pa osem ur.«
Nor je vsak, ki gradi strategijo na toliko domnevah in cejih.

Ja, se dobro da so se spomnili, da obnovljivi viri pri nas pomenijo v glavnem soncne elektrarne. Potem je pa trebalo hitro nastrikati zraven argumentacijo kako gre to skupaj s polnjenjem ponoci.

S taksnimi nimas kaj debatirati. Ker ti v odgovor na vprasanje, kako bo ob sedanji infrastrukturi to mozno enostavno zabluzijo, da bo pa takrat ze vse drugace.
MarijanMacek sporočil: 1.916
[#2679148] 17.10.17 08:16
Odgovori   +    7
@Ker do leta 2030 sončna energija še ne bo prevladala, bodo avte polnili predvsem doma in ponoči. Ko bo sončna elektrika prevladala, pa jih bodo polnili podnevi na službenih parkiriščih. Ob moči polnjenja en kilovat bodo ponoči avtomobili lahko v povprečju napolnjeni v šestih urah. Če bi hoteli dnevno prevoziti sto kilometrov, bi z enim kilovatom polnilne moči potrebovali 16 ur, z dvema kilovatoma pa osem ur

In v naših garažah je kakšni 200 boksov, in ob predpostavki, da nihče ne polni avta za 100 km vožnjo, ampak vsaj 200 km, bo vsak el. avto vlekel čez noč (8 ur) 4 kW. Pa smo že v napajanju velikostnega reda MW. Kaj pa sedaj? Očevidno bo potreben nov visokonapetostni kabel do objekta, nova TP in kompletna predelava vsega električnega omrežja v garažnem objektu......... To bo še hudič!

Omenjena je tudi druga varianta, polnjenje med delovnim časom. Nekateri imamo srečo in imamo parkinge v okviru del. organizacije bolj ali manj na voljo, sam se sicer bolj poslužujem onega za bicikle. Pa že spet bo potreba, vsaj na naši šoli, kakšen dodaten MW priključne moči.......

Pa na papirju izgleda vse tako ajnfoh, 1-4 kW priklopimi brez problema...
0221EF13 sporočil: 143
[#2679152] 17.10.17 08:24
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: 0221EF13 17.10.2017 08:30
Nebuloze.
Hišne polnilnice se pričnejo pri 4kW, ne pri 1kW.
Za našo sosesko, ki ima 400 parkirišč, bi 17% pomenilo 70 avtomobilov.
Torej 70 polnilnih mest s 4kW, kar pomeni, da je to poraba (270kW), kot bi na novo priključil 20 stanovanj.
Na trafo je priključenih vsaj 5-7 takšnih sosesk, torej cca 1MW porabe več.
Ne me hecat, da je trafo toliko predimenzioniran...
Torej tudi kabli od RTPja do trafota ne zdržijo.

Zakaj nihče od novinarjev tega ne vpraša? Dejte se malo pripravit, saj imate koga, ki vam to malo pripravi (že moj primer bi bil lahko izhodišče).
In tukaj je primer za počasno najmanjšo možno polnilnico. Kje so potem šele hitre polnilnice s po par 100kW na enoto, ko bo samo ena pumpa morala biti priključena z 1MW odvodom, tista čez cesto pa še z dodatnim megawatom.
BlazVo sporočil: 2.423
[#2679166] 17.10.17 08:55
Odgovori   +    7
16 kWh na 100 km je nerealna ocena. Realna ocena je 25 kWh.

Tudi 10.000 km na leto je nerealna ocena. Mlajši aktivni uporabniki, ki bodo verjetno prvi kupci el. avtov, naredijo vsaj 15-20k na leto.

Kaj pomeni cifra 200.000 avtov? Če ne bo več na trgu ICE avtov, to pomeni vsako leto 50k novih el. avtov. Torej leta 2036 500k, 2040 pa 700k. Imajo tudi to pokrito in preračunano?

Če se bo takole planiralo zadeve, bo res štala.
najobj sporočil: 26.231
[#2679185] 17.10.17 09:46
Odgovori   +    8
Zadnja sprememba: najobj 17.10.2017 09:47
... Zakaj električni avti ne bodo sesuli elektroenergetskega sistema ...

... eh, električni avti ne bodo sesuli elektroenergetskega sistema predvsem zato, ker se bodo na ministrstvu za infrastrukturo do leta 2030 končno naučili poštevanko ...

P.S.: moja poštevanka pravi, da bodo do leta 2030 najmanj tri nove vlade s tremi novimi ministrstvi za infrastrukturo s tremi novimi strategijami ... khmm, če ne bo predčasnih volitev in jih bo še več ...

Strani: 1