Izbrani forum: Glavni forum

Izbrana tema: članek Pod Gorjanci do Bele krajine leta 2024

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2677403] 06.10.17 12:04
Odgovori   +    4
V zadnjem letu mandata bo vlada vse obljubila...sicer, direktor Darsa je v Novem mestu z bolj tresočim glasom omenjal leto 2027.
slovenecnb1 sporočil: 5.622
[#2678069] 10.10.17 16:24 · odgovor na: anon-317028 (#2677403)
Odgovori   +    0
[FIN-311684]
V zadnjem letu mandata bo vlada vse obljubila...sicer, direktor Darsa je v Novem mestu z bolj tresočim glasom omenjal leto 2027.
Prej celotno Novo mesto rabi obvoznico ker do leta 2024 ne nuca noben tunel k bo štau na obvoznici za odcep v NM če ne bodo začel planirat s komečko pametjo in reševati probleme ki so sedaj veliki je ta tunel zopet en denar vržen stran za tisitih par kamionov Bela Krajina nima razen Akrapoviča in Adrie nobene industije koji k jim bo tunel to je tako drago d abi moralo biti svetovno gospodarsko razvito d as eto povrne...........itak brez veze ta Slovenija je zblojena totalno
anon-202165 sporočil: 970
[#2678132] 11.10.17 09:49 · odgovor na: slovenecnb1 (#2678069)
Odgovori   +    2
[slovenecnb1]

Bela Krajina nima razen Akrapoviča in Adrie nobene industije koji k jim bo tunel to je tako drago d abi moralo biti svetovno gospodarsko razvito d as eto povrne...........itak brez veze ta Slovenija je zblojena totalno
Se pravi je zate rešitev, da Bela krajina še naprej ostane gospodarsko in infrastrukturno slepo črevo Slovenije?

V osnovi se (cestna) infrastruktura ne gradi zato, ker bi sama po sebi prinašala nek hud donos. Gradi se bolj zato, da bi ga na nek srednji in daljši rok sploh omogočila. Bela krajina zagotovo ne rabi avtoceste, ampak ena spodobno široka dvopasovnica z nivojskimi križanji bi se pa v 21. stoletju že spodobila.
anon-48899 sporočil: 1.153
[#2678179] 11.10.17 12:37 · odgovor na: anon-202165 (#2678132)
Odgovori   +    0
Bk je kjer je ker so sami domorodci naredili zajeb oz pogrom svoje industrije. Očitno nivo znanja lokalnih veljakov zaposlenih v industriji kot v lokalni upravi in nesprejemanje strokovnjakov iz drugega okolja je privedlo do tega kar je danes oz že traje zadnjih 10 let vsaj. Nova cesta bo v dobro sluzila samo tranzitnemu prometu oz skrajsala pot iz Hr strani ac in lastnikom parcel v odkupu. Gospodarski del bo se vedno tam kjer je oz ne bo ekspanzije kljub novi trasi,žal.
smrk sporočil: 198
[#2679105] 16.10.17 19:26 · odgovor na: anon-202165 (#2678132)
Odgovori   +    0
[bacco979]
> [slovenecnb1]
>
> Bela Krajina nima razen Akrapoviča in Adrie nobene industije koji k jim bo tunel to je tako drago d abi moralo biti svetovno gospodarsko razvito d as eto povrne...........itak brez veze ta Slovenija je zblojena totalno

Se pravi je zate rešitev, da Bela krajina še naprej ostane gospodarsko in infrastrukturno slepo črevo Slovenije?

V osnovi se (cestna) infrastruktura ne gradi zato, ker bi sama po sebi prinašala nek hud donos. Gradi se bolj zato, da bi ga na nek srednji in daljši rok sploh omogočila. Bela krajina zagotovo ne rabi avtoceste, ampak ena spodobno široka dvopasovnica z nivojskimi križanji bi se pa v 21. stoletju že spodobila.
Zadoščal bi tunel, pokriti vklopi. nekaj porezanih ovinkov, razširjena cesta in kot že povedano je nujna obvoznica okrog Nm...
Ko se peljem prek Avstrije in prek Bavarske si mislim v kako bogati državi živimo .... sploh ko stojimo v kolonah okrog Chiemzeeja...na dvopasovni avtocesti...ali cijazimo domov prek Solnograškega ...v Sloveniji si vsak domišlja da mora imeti avtocesto do hise...in to na racun davkoplačevalcev.

Strani: 1