50 min
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
2 uri
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
3 ure
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
3 ure
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
3 ure
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
3 ure
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
4 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
5 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
5 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
6 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
6 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
6 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
7 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
7 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
7 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
8 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
8 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
8 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
9 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
9 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol

Strani: 1

anon-285286 sporočil: 79
[#2675215] 25.09.17 15:30
Odgovori   +    10
Slovenija kupuje dizelske vlake?! Neverjetno. Zakaj raje ne ukinejo dizelskih prog in preidejo na avtobuse, ki so cenejši in pa še fleksibilnejši.
vrac sporočil: 11.068
[#2675252] 25.09.17 18:05
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: vrac 25.09.2017 18:05
Zakaj ne damo ponudbe za joint venture kakšnemu svetovnemu proizvajalcu vlakov? Če jih zmorejo proizvajati Madžari, smo jih mi še stokrat bolj. Ni kapacitet v Evropi, čas za to je idealen. Samo razmišljam v to smer, morda je moja smer prava?
anon-128631 sporočil: 2.624
[#2675342] 26.09.17 11:47
Odgovori   +    1
To je bilo za pričakovati. Nihče od proizvajalcev se nebo blamiral z tem, da bo z vozili reševal šalabajzersko izvajanje remonta, da je ogroženo vstopanje in izstopanje potnikov na peronih. VSak gleda, da lahko da garancijo in da je njegova proizvodnja čimbolj avomatizirana in je čim manj unikatnih izdelkov. Zaradi majhnosti trga bi morali naši stmeti prav na to. Žal pa so tisti na železnici strmeli k temu, da bi z vozili rešili problem, katerega so povzročili pri šalabjzerskem remontu proge.

Slovenija je država, kjer je veliko hribov in hitrih prehodov iz hriba v dolino ter kratke doline. To pa je problem pri peronih in tukaj so poizkušali očitno rešiti z tem razpisom. Žal takšna politika nebo obrodila sadov.
lencep sporočil: 608
[#2677383] 06.10.17 09:07
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: lencep 06.10.2017 09:13
Ne razumem zakaj vsi toliko pametujete in nakladate. Zavedajmo se, da je Slovenija po osamosvojitvi postala v Evropi železniško slepo črevo - tako prometno kot tehnično.Glede potniškega prometa popolno, kar se tovornega tiče pa tudi ni veliko bolje, saj so nas že vse glavne in moderne prometnice obšle.
Kam lahko človek danes še potuje brez prestopanja na najbližji postaji v tujini - pa še to samo enkrat ali najveš dvakrat dnevno! Če komu ni kaj jasno, si naj ogleda vozne rede v Trstu, Beljaku ali Celovcu, Grace in Budimpešti. Pri nas pa bomo kmalu morali uvesti spalnike za prevoz potnikov iz enega konca Slovenije na drugi konec.
Drugi tir iz Kopra ni rešitev, saj se konča pri Divači, naprej pa ... . Nove vlakovne kompozicije prav tako niso nikakršna rešitev, marveč zapravljanje denarja, kateri bi moral iti v obnovo prog in spremljajoče infrastrukture. Žal pa se je denar na veliko zapravljal in zažiral že od osamosvojitve dalje. Le dajatve pod krinko modernizacije železnic so rasle in še rastejo.

Strani: 1