Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Dušan Mes: Danes ni najboljši dan, dobili smo eno samo ponudbo za potniške vlake
Strani: 1
sporočil: 79
Slovenija kupuje dizelske vlake?! Neverjetno. Zakaj raje ne ukinejo
dizelskih prog in preidejo na avtobuse, ki so cenejši in pa še
fleksibilnejši.
sporočil: 11.068
Zadnja sprememba: vrac 25.09.2017 18:05
Zakaj ne damo ponudbe za joint venture kakšnemu svetovnemu
proizvajalcu vlakov? Če jih zmorejo proizvajati Madžari, smo jih mi
še stokrat bolj. Ni kapacitet v Evropi, čas za to je idealen. Samo
razmišljam v to smer, morda je moja smer prava?
sporočil: 2.624
To je bilo za pričakovati. Nihče od proizvajalcev se nebo blamiral
z tem, da bo z vozili reševal šalabajzersko izvajanje remonta, da
je ogroženo vstopanje in izstopanje potnikov na peronih. VSak
gleda, da lahko da garancijo in da je njegova proizvodnja čimbolj
avomatizirana in je čim manj unikatnih izdelkov. Zaradi majhnosti
trga bi morali naši stmeti prav na to. Žal pa so tisti na železnici
strmeli k temu, da bi z vozili rešili problem, katerega so
povzročili pri šalabjzerskem remontu proge.
Slovenija je država, kjer je veliko hribov in hitrih prehodov iz hriba v dolino ter kratke doline. To pa je problem pri peronih in tukaj so poizkušali očitno rešiti z tem razpisom. Žal takšna politika nebo obrodila sadov.
Slovenija je država, kjer je veliko hribov in hitrih prehodov iz hriba v dolino ter kratke doline. To pa je problem pri peronih in tukaj so poizkušali očitno rešiti z tem razpisom. Žal takšna politika nebo obrodila sadov.
sporočil: 608
Zadnja sprememba: lencep 06.10.2017 09:13
Ne razumem zakaj vsi toliko pametujete in nakladate. Zavedajmo se,
da je Slovenija po osamosvojitvi postala v Evropi železniško slepo
črevo - tako prometno kot tehnično.Glede potniškega prometa
popolno, kar se tovornega tiče pa tudi ni veliko bolje, saj so nas
že vse glavne in moderne prometnice obšle.Kam lahko človek danes še potuje brez prestopanja na najbližji postaji v tujini - pa še to samo enkrat ali najveš dvakrat dnevno! Če komu ni kaj jasno, si naj ogleda vozne rede v Trstu, Beljaku ali Celovcu, Grace in Budimpešti. Pri nas pa bomo kmalu morali uvesti spalnike za prevoz potnikov iz enega konca Slovenije na drugi konec.
Drugi tir iz Kopra ni rešitev, saj se konča pri Divači, naprej pa ... . Nove vlakovne kompozicije prav tako niso nikakršna rešitev, marveč zapravljanje denarja, kateri bi moral iti v obnovo prog in spremljajoče infrastrukture. Žal pa se je denar na veliko zapravljal in zažiral že od osamosvojitve dalje. Le dajatve pod krinko modernizacije železnic so rasle in še rastejo.
Strani: 1