Strani: 1

anon-304487 sporočil: 967
[#2673738] 19.09.17 10:23
Odgovori   +    28
čas vnosa: 19.09.17 09:51
Nisem zapazil - a bodo za drugi tir veljali enaki vatli glede hrupnosti med gradnjo kot za Pečečnikov stadion?

Sam vprašam.
MF-561169 sporočil: 380
[#2673757] 19.09.17 10:45
Odgovori   +    9
z vsem spoštovanjem, ampak tole:
Tam ne žgolijo ptički in pod okni se ne sprehajajo bambiji, ampak hrumijo vlaki. To je jasno vsem razen tistim, ki so kupili kaj v Situli.
je pa neumnost.

Če komu, je ravno kupcem enot v Situli jasno kaj/kako so kupili in kje živijo. Ne pa osebam , ki v objektu niso preživeli več kot nekaj ur ali celo samo nekaj minut.

Oximoron.
anon-163499 sporočil: 950
[#2673799] 19.09.17 12:32
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-163499 19.09.2017 12:33
Kaj bo s cenami nepremičnin se ve. Če bodo hotle it dol, bo država intervenirala s 6 milijardami tako, da the only way is up!!!! Lahko bodo še ta nove gradbenike potolkli, samo da ne bo šla cena dol.
najobj sporočil: 31.870
[#2673809] 19.09.17 12:53
Odgovori   +    10
Zadnja sprememba: najobj 19.09.2017 12:57
... Koliko hrupa bo drugi tir še prinesel v Situlo in Rožno dolino? In kaj bo s cenami nepremičnin? ...

... čuj, Simona ... evo, ker sem jaz očitno preveč glup, da bi ločil hrup vlakov od hrupa avtomobilov, me zanima, zakaj meni sredi Maribora ne pripada protihrupna zaščita pred avtomobili, če žabarom pripada protihrupna zaščita pred vlaki ... khmm, sploh ker se število avtomobilov sredi Maribora niti približno ne more meriti s številom vlakov sredi Ljubljane ...

P.S.: ko sem prebral toti članek, se je iz mene vsula rekordna količina kletvic v vseh jezikih, ki jih poznam, pa jih poznam kar nekaj oziroma v nekaterih poznam samo kletvice ...
anon-218201 sporočil: 1.447
[#2673810] 19.09.17 12:55
Odgovori   +    15
99% okoliških stavb je mlajših od železnice, ki se ni nikamor prestavila, ljudje so si sami krivi, če jih to moti.
anon-18898 sporočil: 1.048
[#2673841] 19.09.17 14:22
Odgovori   +    5
Največji smrad in hrup povzročajo TOVORNJAKI....
anon-163499 sporočil: 950
[#2673872] 19.09.17 15:53
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: anon-163499 19.09.2017 15:55
Po Ljubljani je potrebno naredit čim več postaj za vlak ne pa jamrat. Če je v Ljubljani vse centralizirano, potem je treba vzpostavit čimboljše povezave s periferijo. Vlak je trenutno bohpomahej. Moral bi se pa ustaviti v centru, bežigradu, viču, btcju...
V tujini delajo skytraine, pri nas imamo pa prebivalce situle, da ja ne bi rešili povezav, pol neke ptiče, da se ne da delat elektrarn na veter in ribice, da ne more bit hidroelektrarn...
Če komu hrup ni všeč, gre lahko na vas. Tam imajo pa greznico pripravljeno direkt za pred vaše okno. Pa cerkve nabijajo zvonove kot da je vsak dan ramadan.
anon-1445 sporočil: 3.218
[#2673993] 20.09.17 08:52
Odgovori   +    3
Patetičen članek. Vsak kupec nepremičnine si pred nakupom vzame v zakup vse dobre in slabe strani lokacije, ki jo kupuje. Torej: če kupuješ stanovanje v centru mesta, ima to svoje prednosti in tudi slabosti. Če nočeš hrupa, kupiš nepremičnino v naravi, v objemu gozda, kot radi reklamirajo nepremičninarji. Če novinarja ne motijo razna cerkvena razbijanja z zvonovi, ki zbujajo starejše in majhne otroke sredi noči, potem je hrup, ki ga bo povzročil novi tir, nepomemben. Tako kot hrup ob mestnih vpadnicah, tovarnah, toplarnah....
karnel sporočil: 140
[#2674247] 20.09.17 23:05
Odgovori   +    0
"...kljub omilitvenim ukrepom, kot sta izvedba protihrupnih ograj, izvedba pasivne protihrupne zaščite na sedmih objektih, vpliv gradnje in obratovanja drugega tira zmeren do velik"
- v stanovanjskih območjih po državi hrup ne sme presegati pogojev, ki omogočajo zdravje prebivalcem, to pomeni tudi zdrav spanec v stavbah - te je treba sanirati tako, da bo to omogočeno (30dB v spalnicah ob pogojih prezračevanja), ali prebivalce preseliti... - ali pa spremeniti traso železnic ali cest stran od bivalnih območij.....

Strani: 1