Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Na Financah bomo izbirali svetovni avto leta, kateri so kandidati
Strani: 1
sporočil: 1.227
Okoljska prijaznost?? ziher bodo VW zmagal na Financah! Kako sploh
lahko sodelujejo, če delujejo nezakonito, prevarantsko itd....
sporočil: 967
čas vnosa: 19.09.17 08:11
... ali pa bo zmagal avto (no, SUV, jasno), ki ima na vrhu
armaturke "ampak res tanrboljši infotainment gedžet", pa hed-ap
displej, pa brez zunanjih kljuk bo, ker bodo vrata samodejna, pa
možnost mahanja okoli sebe namesto pritiskanja na knofe, ki jih več
ni mora imeti, pa seveda z vseh strani prisekan volan, ker volan
prisekan iz dveh strani je danes že mimo...
Škoda, da se avtomobilski guruji namesto te navlake raje ne posvetijo vozni dinamiki, s katero so včasih blesteli avti, brez te superduper elektronike. Jasno, vozni dinamiki, ki bi jo avto zmogel brez 1001 elektronskega pomagala... Da novi avti nimajo več udobnega vzmetenja, ker so kupce že naučili, da je to že mimo in da mora biti danes vzmetenje trdo, da ti rit poplesava po cesti, ko povoziš malo večji kamenček, pa že itak vemo...
Avtomobilska kriza je v krizi. Veliki krizi. Mladci namesto v avtomobile raje vlagajo tisoče evrov v telefončke, tablice in ostalo nepotrebno gedžet navlako,starejšim pa še na kraj pameti ne pade, da bi svoje stari avtomobil, ki je bil še delan, da dolgo traja, zamenjali za novodobne gedžet igračke dvomljive kakovosti in še bolj dvomljive trajnosti.
Fino so se ujeli v zanko.
Aja, pa VW najbrž ne laže le pri porabi in izpustih, pač pa tudi pri Crash testih. Vsaj primerjalni testi, opravljeni pred leti v ZDA, ki se od evropskih razlikujejo po kotu čelnega trčenja, imajo za koncern VAG za rezultat neko drugo barvo, ne zeleno... Odtipkajte rezultate ameriških testov pa boste videli zanimive videe trčenj...
Škoda, da se avtomobilski guruji namesto te navlake raje ne posvetijo vozni dinamiki, s katero so včasih blesteli avti, brez te superduper elektronike. Jasno, vozni dinamiki, ki bi jo avto zmogel brez 1001 elektronskega pomagala... Da novi avti nimajo več udobnega vzmetenja, ker so kupce že naučili, da je to že mimo in da mora biti danes vzmetenje trdo, da ti rit poplesava po cesti, ko povoziš malo večji kamenček, pa že itak vemo...
Avtomobilska kriza je v krizi. Veliki krizi. Mladci namesto v avtomobile raje vlagajo tisoče evrov v telefončke, tablice in ostalo nepotrebno gedžet navlako,starejšim pa še na kraj pameti ne pade, da bi svoje stari avtomobil, ki je bil še delan, da dolgo traja, zamenjali za novodobne gedžet igračke dvomljive kakovosti in še bolj dvomljive trajnosti.
Fino so se ujeli v zanko.
Aja, pa VW najbrž ne laže le pri porabi in izpustih, pač pa tudi pri Crash testih. Vsaj primerjalni testi, opravljeni pred leti v ZDA, ki se od evropskih razlikujejo po kotu čelnega trčenja, imajo za koncern VAG za rezultat neko drugo barvo, ne zeleno... Odtipkajte rezultate ameriških testov pa boste videli zanimive videe trčenj...
sporočil: 1.227
Povsem se strinjam z zapisanim! Nekatere stvari v današnjih avtih
so res dobrodošle, udobno odklepanje vrat in prtljažnika, sicer so
pa brezvezne, potratne (za nabavo seveda), relativno zelo malokrat
uporabljane itd... Vse ostalo pa je odvečna navlaka (display s TV
možnostjo in internetom itd..., head up display bi bil OK, če bi
prikazoval vse nujne informacije neopazno in nemoteče, morda še
asistenčni sistemi za varno zaznavanje pešcev in ostalega prometa,
zaviranje v sili, tempomat itd...
Moj avto ima sistem nrtvega kota, ki je preveč neopazen, zlasti desni, sploh ga ne bi več naročil pri novem avtu, ker je pomembnejše, da sem sam pozoren in skoncentriran na tisto kar počnem. Tempomat, aktivni, tako malokrat ga uporabim, da se sprašujem, le kaj sploh dela v mojem avtu. Pa tudi zgodilo se mi je, da sem zaupal, medtem malo pritisnil na zavoro, ki ga izključi, misleč da je še vedno aktiven. Pa se ni hotel sam zaustaviti! Bedarija, da se zaupamo nedorasli tehniki.Z a nastavljanje radia in uporabo tel. skoraj nikoli ne rabim tipk na volanu. Podvajanje samo podraži zadevo.
Tudi naluknjanega usnja z ventilacijo ne bi več imel v avtu, ker mi preprosto shladi in podhladi ledvica. Itd. itd..
Ni pa več tistega pristnega užitka, ko si spremljal motor in avto s svojimi čutili, njegovo odzivnost, njegov značaj. Tudi od nas voznikov so predpisi naredili vozniške robote, brez tolerannce za dinamično vožnjo brez trapastih omejitev itd...
Imam občutek, da klasični avtomobilizem umira, prihajajo neki AI avti na štrom, kar se o dosedanjem načinu shranjevanja el. energije sploh ne splača, je neumnost, brez odogovornega voznika itd..
So že tisti električni avtomobilčki za zaletavanje v cirkusih boljša rešitev!
Novi nategi kot CO2 ipd....
Moj avto ima sistem nrtvega kota, ki je preveč neopazen, zlasti desni, sploh ga ne bi več naročil pri novem avtu, ker je pomembnejše, da sem sam pozoren in skoncentriran na tisto kar počnem. Tempomat, aktivni, tako malokrat ga uporabim, da se sprašujem, le kaj sploh dela v mojem avtu. Pa tudi zgodilo se mi je, da sem zaupal, medtem malo pritisnil na zavoro, ki ga izključi, misleč da je še vedno aktiven. Pa se ni hotel sam zaustaviti! Bedarija, da se zaupamo nedorasli tehniki.Z a nastavljanje radia in uporabo tel. skoraj nikoli ne rabim tipk na volanu. Podvajanje samo podraži zadevo.
Tudi naluknjanega usnja z ventilacijo ne bi več imel v avtu, ker mi preprosto shladi in podhladi ledvica. Itd. itd..
Ni pa več tistega pristnega užitka, ko si spremljal motor in avto s svojimi čutili, njegovo odzivnost, njegov značaj. Tudi od nas voznikov so predpisi naredili vozniške robote, brez tolerannce za dinamično vožnjo brez trapastih omejitev itd...
Imam občutek, da klasični avtomobilizem umira, prihajajo neki AI avti na štrom, kar se o dosedanjem načinu shranjevanja el. energije sploh ne splača, je neumnost, brez odogovornega voznika itd..
So že tisti električni avtomobilčki za zaletavanje v cirkusih boljša rešitev!
Novi nategi kot CO2 ipd....
Strani: 1