Strani: 1

anon-394991 sporočil: 252
[#2672968] 14.09.17 12:24
Odgovori   +    27
Pa saj ne vem kdo se dela norca iz koga in ali sploh vedo kaj govorijo.
Sam spremljam to problematiko in anarhijo z tem tirom ves čas z ciljem, da sem čimbolj obveščen.
1.)CERAR lepo pove domačinom, da ko bo zgrajen drugi tir bodo vrgli stari tir ven.

2.) Ko gledam reklame, katere vlada plačuje lepo pokaže isto, kot je Cerar govoril. Če dobro gledam vidim, da gre skozi predore samo eden tir. Torej se enotirna proga samo prestavi na novi enojni tir.
3.) Ostane nam torej samo enotirna proga, katera je nova. Propustnost proge ostane v okvirih stare proge.
4.) Povečanje propustnosti iz LUKE KOPER je v bistvu ista ali pa še morda manjša.

Zato se ne čudim, če nastopajo pri zagovarjanju ljudje, kateri nimajo pojma o pojmu in da so jih naplahtali. ZAmerima pa MESU; da človek iz železnic govori takšne oslarije.

Če gledamo VILIJA KOVAČIČA in njegovo razmišljanje je razmišljanje kmečko in je takoj zadel bistvu problema in je pravilno ugotovil, da je nateg brez primera.

Tukaj mislim, da bo potrebno rezervirati prostor na DOBU za vse zagovornike kraje brez primera. To tudi javno sami dokazujejo z slikovnimi dokazi in izjavami, katere so dali ljudem ob progi, kot smo sami videli.

Sam osebno podpiram referendum in sem odločno proti takšni ekonomiji preslepitev in zavajanj, katere se gre ekipa z CERARJEM na čelu.

Vsem pa lepo priporočam, da pregledajo posnetke in izjave, katere je dal CERAR in ta ekipa pa bomo videli koliko je ura.
KDSKLADI02 sporočil: 124
[#2672973] 14.09.17 12:34
Odgovori   +    17
Gorenje - drugi tri nujno potrebujemo :) S tempom in v smeri v kateri grejo jih v naslednji krizi ne bo več. Takrat bo drugi tir za njih absoluten "must" :)
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2672975] 14.09.17 12:38
Odgovori   +    18
Nasprotniki večinoma nasprotujemo milijardi (bo pa veliko, veliko več), ki se bo zabila v izgradnjo nove proge. Verjetno bi 600-700 milijonov bilo več kot dovolj.
anon-106712 sporočil: 3.698
[#2672996] 14.09.17 13:53
Odgovori   +    12
Lepo bi bilo, če bi Finance napisale, da so se vključili v kampanjo proti drugemu tiru.
anon-299030 sporočil: 1.227
[#2672998] 14.09.17 13:55
Odgovori   +    14
Graditi železnico in vso infrastrukturo za JAVNE službe in dejavnosti je dolžnost države zaradi preprostega razloga - omogočiti revnim in bogatim prevoz ljudi in blaga pod enakimi pogoji! Razen seveda, če trenutna vlada razmiplja, da bo od koristnika prevboza najprej zahtevala podatke o njegovem materijalnem stanju, in ga potem ocurila po dohodku = bogastvu. Ob zadnjih dejstvih okoli RTV me to ne bi presenetilo.

Če obstajajo projekti in gradbeno dovoljenje za drugi tir, naj se kvečjemu izda mednarodni razpis za gradnjo na ključ, po EU standardih,, z lastnim nadzorom. Plačilo po opravljenem mednarodnem teh. pregledu. To je vse kar se tiče projekta in izbora izvajalca.

Finansiranje: naj država vzame kredit pri svoji NLB, od nje tudi zahteva povračilo sredstev za njeno sanacijo (pač v določenih obrokih) - vsi vemo koliko MLRD € je bilo zmetano vanjo - pa bomo lahko poleg tovornega prometa finansirali še luksuzne vagone s separeji in postrežbo, da bomo hitreje na morju. Pa še bo nekaj ostalo!

Sicer pa: v preteklosti in po svetu so se proge gradile z javnim zbiranjem denarja z delnicami za konkreten projekt. Pa naj se vključi kdor se želi, mar ne?

Ampak ne: vlada sedaj očitno išče neke izvajalce, bodisi iz Rusije ali kakšnih drugih držav, ki niso zavezane poročati FATCA in Slo Fursu o denarnih tokovih, zato da bi se napravil neviden obvoz za denarje, ki se bodo na posamezne račune stekali iz nekajkrat preplačanega projekta. Potem pa kot znani "kocka", ki bo svoje račune in zapitke plačeval s kreditno kartico brez imena!!

Cerarju je treba odvzeti opravilno sposobnost, vzrokov za to je dovolj, a le naš predsednik države nima toliko jajc, da bi mu odvzel mandat (saj mu ga je on dal, mar ne!)
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2673009] 14.09.17 14:25
Odgovori   +    10
Sploh je kdo proti drugemu tiru?
Kot se zdi meni, so samo nasprotniki izgradnje na način in za ceno, ki nam jo vsiljuje trenutna vlada. Nasprotnikov proti tiru pa najbrž sploh ni.
anon-5355 sporočil: 3.129
[#2673054] 14.09.17 16:20
Odgovori   +    10
Če so ti spoštovani direktorji velikih in monopolnih podjetij za izgradnjo drugega tira, naj izgradnjo tudi financirajo.
Cestni prevozniki blaga bomo, če bo tak zakon uveljavljen, primorani plačevati povečano
cestnino. Nobeden danes ne ve kolikšno bo povečanje.

35. člen (uvedba pribitka) tega zakona pravi
1)Za zagotavljanje sredstev za financiranje gradnje drugega tira se na določenih odsekih cestninskih cest, kot so opredeljene v Zakonu o cestninjenju (Uradni list RS, št. 24/15; v nadaljnjem besedilu: ZCestn) uvede pribitek k cestnini.
(2) Pribitek se uvede skladno z 18. členom ZCestn, kolikor ta zakon ne določa drugače.
(3) O uvedbi pribitka odloči vlada na predlog ministrstva, pristojnega za cestninjenje, ko so izpolnjeni pogoji iz 18. člena ZCestn. Sklep o uvedbi pribitka se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
(4) V sklepu iz prejšnjega odstavka vlada določi odseke cestninskih cest, na katerih se plačuje pribitek, višino pribitka in čas začetka ter konca plačevanja pribitka.

GlasovaL bom proti in sicer z naslednjimi argumenti:
1. Cestni prevozniki blaga, kot samostojna gospodarska prometna dejavnost avtoceste, ki jih uporabljamo sami financiramo tako izgradnjo, kot tudi vzdrževanje.

Če je drugi tir ekonomsko upravičen naj uporabniki drugega tira plačujejo takšno uporabnino, da bo tir tudi možno vzdrževati.

2. V 35.členu tega zakona ni določena višina pribitka, niti dolžina plačevanja pribitka. Vsaka vlado bo, kot izvršilni organ in izven naše, torej davkoplačevalske moči (in glasu), po lastni potrebi odločala o višini. Poglejte kaj se dogaja s povišano stopnjo DDV, ki ga je prejšnja vlada uvedla kot začasni ukrep, ta pa ga je spremenila v stalni.

3. Proti takšnemu financiranju je odločno in javno celo Luka Koper, čeprav je železniška infastruktura izrecno namenjena uporabi LK.

Še to: Pred leti , ko se je odločala politika o financiranju cest z bencinskim tolarjem, je znan, žal že pokojni arhitekt Edo Ravnikar , v razpravi v Cankarjevem domu (po magnetogramskem zapisu) dejal "Smo odločno za ceste, a proti temu da bencinski tolar financira še kakšne druge interese. Po raznih ocenah je bila v Jugoslaviji pod bivšim režimom 'evaporacija' pri kapitalnih investicijah med 30 - 60 odstotkov. Najhitreje bomo prišli do denarja tako, da bomo preprečili njegov ilegalni odtok.

Kaj se je zgodilo, bil je bencinski tolar in politika je v spregi z nekaterimi znanimi, zdaj kljub temu ali pravzaprav zaradi tega propadlimi gradbinci, kradla na veliko. Ne dovolimo politiki, da bi kradla še naprej in glasujmo PROTI takemu zakonu o drugem tiru.
anon-394991 sporočil: 252
[#2673984] 20.09.17 08:17
Odgovori   +    2
Določeni krogi blizu SŽ so v tej debati trdili, da se stari tir ne bo odstranil. Posledično so začeli javno širiti neresnice. Sedaj sem ponovno šel pogledat slikovne prikaze vseh tras in tudi tukaj je lepo pokazano, da se bo stari tir odstranil in bo ostal samo eden tir. POsledično dobimo novi tir, kateri bo samo eden in z tem nismo naredili popolnoma nič samo denar zapravili. Zato je nujno potrebno takšno početje ustaviti in sancionirati tiste, kateri si prizadevajo kako si bodo napolnili žepe. Zato se ne čudim, če se MES na veliko meša in zagovarja takšno raboto, ker gre voda na mlin njemu in tistim njegovim pomagačem.

Strani: 1