6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
9 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
11 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
11 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
11 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
11 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
12 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

anon-133022 sporočil: 57
[#2660891] 27.06.17 17:30
Odgovori   +    5
Ne rabiš ne vem kakšnih modelov, da ugotoviš kateri avtobusi so polni.

Če ljudje na medkrajevnem avtobusu stojijo, je ta linija prezasedena in če bi uvedli še enega, lahko tudi pol ure prej ali kasneje, bi bila oba polna. Zaradi subvencioniranih vozovnic se to na Avrigovih avtobusih dogaja pogosto. Na avtobusu, ki pelje čez Vrhniko, Logatec in naprej proti Idriji ali Postojni, sploh ne sprejemajo potnikov za Vrhniko in Logatec in tak avtobus bi lahko peljal po avtocesti, a ker ima vozni red, ki velja že 30 let, tega ne naredijo. Ko se bodo začeli prilagajati trgu, se bo več ljudi vozilo z javnim prevozom. Enako velja za Flixbus, ki ustavi v Ljubljani in v Postojni, a karte na tej relaciji ni mogoče kupiti. Tisti, ki bo prvi ponudil prevoz na relaciji Ljubljana Postojna brez vmesnih postaj bo uspešen, saj se na tej relaciji vozijo mnogi turisti in tudi dijaki in študenti.

Strani: 1