Strani: 1

anon-128631 sporočil: 2.624
[#2654683] 23.05.17 14:17
Odgovori   +    0
Takšno organiziranje v globalnem transportu je edina rešitev za turizem in potovanja. Žal v Sloveniji je del države popolnoma paraliziranz javnim prevozom. Če bi se vklučili prevozniki v te projekte bi vsak operater vsaj en mednarodni linijski prevoz vključil v domači javni prevoz bi vsi imeli korist. Žal pa imamo samo ozke interese posameznikov in slika je vidna na vsakem koraku. Avtobusi velikorat vozijo napol prazni, ker je vozni red ob neugodnih časih.
sopranos sporočil: 11.404
[#2654709] 23.05.17 15:49 · odgovor na: anon-128631 (#2654683)
Odgovori   +    2
[darko32]
Takšno organiziranje v globalnem transportu je edina rešitev za turizem in potovanja. Žal v Sloveniji je del države popolnoma paraliziranz javnim prevozom. Če bi se vklučili prevozniki v te projekte bi vsak operater vsaj en mednarodni linijski prevoz vključil v domači javni prevoz bi vsi imeli korist. Žal pa imamo samo ozke interese posameznikov in slika je vidna na vsakem koraku. Avtobusi velikorat vozijo napol prazni, ker je vozni red ob neugodnih časih.
Težko je imeti organiziran javni prevoz, če pa imaš večino naselij, ki imajo do 5.000 prebivalcev. Treba je racionalizirati resurse. Kar pomeni selitev prebivalstva v mesta. Prav tako je potrebno okoli teh mest organizirati poslovne cone.

Mi imamo pa tako, da je vse razpršeno. Poslovne cone na podeželju. Javne ustanove/zavodi razpršeni po celi Sloveniji itd.

Še najbolj enostavno bi bilo narediti nekakšen sistem za Ljubljano z okolico, pa potem na to navezati še Domžale, Kamnik, Kranj, Škofja Loko, Vrhniko ter kraje vmes. V nekal letih bi se tako lahko povezalo kakšen milijon Slovencev. To pa bi bil lahko že kar super sistem, ki bi imel potrebno ekonomijo obsega.

No, saj do tega bo prišlo ne glede na to, kako se upiramo. Ker počasi bodo začele banke, pošta, trgovine še bolj racionalizirati svoje poslovanje. Če bo prišlo do vsaj malenkostne racionalizacije s strani države, se bo pa to sploh hitro zgodilo. Samo če bo to potekalo stihijsko, potem je jasno, da bo edini kraj, ki bo profitiral Ljubljan, ker se bo vse preselilo tja.

Strani: 1