Strani: 1

anon-191845 sporočil: 961
[#2646600] 30.03.17 15:15
Odgovori   +    2
ko bodo baterije sposobne zdržati/prevoziti v enem pakiranju cca. 300.000 km potem bo elektrika v avtih zmagala, danes je še vse finančno precenjeno, ker ni prave smernice,za nekaj standardov se bodo še proizvajalci avtov morali dogovoriti.
je pa Slovenija lahko dober poligon koliko baterije zmorejo. imamo zelo razgiban teren. peljite se na Vrhniški klanec na elektriko in se boste samo križal ob porabi, potem pa švical ali boste prišli na kavo v Piran....in to kljub temu da se kmalu začnemo spuščat proti morju (živci kar trpijo kako in kaj bo).
na splošno pa so EV predraga za 25-30%. povsod drugje popusti samo tu ne ker dajejo države subvencijo, takoj jih je treba ukinit in naj se proizvajlci med sabo stepejo katera cena bo pravična, ne pa da vsi plačujemo luksuz zacca. 300 registriranim avtom v Sloveniji.
anon-93129 sporočil: 2.117
[#2646623] 30.03.17 16:38 · odgovor na: anon-191845 (#2646600)
Odgovori   +    1
Najprej bomo morali proizvesti dovolj energije za celoten vozni park. Potem bo polnjenje moralo skrajšati na minute. Večina v mestih je blokarjev, mnogo jih je na podeželju. Vsem bo potrebno omogočiti polnjenje pred bloki, trgovinami v službah in podobno. Dokler pa bo zahteval prehudo logistiko izračunavanja kdaj se bo kdo peljal, kakm, kje se bo moral ustavljati, skratka, dokler ne bo polnilnic na voljo povsod ne da bi razmišljal o tem in bo čas polnjenja le nekaj minut, toliko časa pozabite na kakšno procentualno pomembnejšo količino vozil.
Morda se bodo Nemci res vrgli v to, Slovenija pa bo najprej zmetala denar v zastarele železnice, potem pa nam slabo kaže z uvedbo potrebne eliktrifikacije in mreže polnilnic glede na naš nivo in načinom organiziranosti države. Niti nimamo dovolj denarja, da bi pred vsakimi volitvami in teh bo še kar nekaj, izumljali megalomanske projekte, ki zapravijo milijarde, učinka pa nobenega.
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2646651] 30.03.17 20:13
Odgovori   +    1
Ljudje božji, hitro pokupit, kar še ima motor in volan, pa v garaže konzervirat, da ne bomo na stara leta na milost in nemilost prepuščeni tem norcem.

Strani: 1