Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Vlada skopirala »plan B« za Cimos od človeka, ki ga je nagnala. Pa še slab načrt je. Bedno!
Strani: 1
sporočil: 1.447
Glede na to, da je to predlagal Finec vam je verjetno tudi plan B
zdaj super in izven serijski =).
sporočil: 30.415
Ta povezava bo omogočila le, da bodo stotnije pajdašev vsaj nekaj
let vlekli milijone iz Cimosa in MLM, ki ju bo z denarjem zalagala
država in na koncu bosta namesto Cimosa propadla oba podjetja, samo
to Cerarja več ne skrbi, ker se mu mandat počasi izteka, če pa bo v
sebi našel vsaj kanček odgovornosti do države bo takšen »plan B«
preprečil.
sporočil: 8.271
Vlada skopirala 'plan B' za Cimos od človeka, ki ga je nagnala. Pa še slab načrt je. Patetično!Kaj ste morda pričakovali kaj drugega!? Menda ja niste priplavali po župi!?
Tak domet ima pač vlada/e.
To je pa tudi vse. :)
sporočil: 583
Se spomnite, kaj vse je 2009 predsednica 8o milijonske države
Angela Merkel počela, da bi rešila 7000 delavcev v Oplu.
Ste mogoče slišali, da bi se v 2 letih oglasil predsednik 2 miljonske države, ki mu propada podjetje s 4 tisoč zaposlenimi (skupaj s kooperanti). Je to za Cerar-ja premalo predsedniška tema? Se je predtem oglasil Janša, Pahor? Bratuškova ("CIMOS bo primer kako bomo reševali podjetja") je vso stvar na zunaj prepustila Mišiču, v resnici pa je v ozadju (kot po navadi) vso stvar vodil in (zavozil )Jamnik.
Je pa način reševanja za Slovenijo tipičen. O stvareh avtonomno odloča "strokovnjak za kopališki turizem", še prej je katastrofalno odločitev o prisilni poravnavi sprejel Čufer , ki resne fabrike še ni videl od znotraj, ....Kar se Admetam-a tiče. CIMOS jih ne rabi (je pa že menda plačal nekaj milijonov - za to, da so se Admetamovci lahko učili o resni industriji..).
Kako bi Cerar moral reševati stvari? Najprej bi moral izbrati skupino ljudi, ki to (avtomobilsko) industrijo dobro pozna in so v njej že kaj naredili (moj predlog: Mihelič, Petrič, Bahč, Kranjec, Seljak, Javornik, Pavlin, Papež...) in šele potem pustiti Počivalšku, da odpre usta. Zdaj z vsakim nastopom samo povečuje škodo. Če ga bodo spustili h kupcem, bomo izgubii še tisto malo ugleda kar ga imamo...
Ste mogoče slišali, da bi se v 2 letih oglasil predsednik 2 miljonske države, ki mu propada podjetje s 4 tisoč zaposlenimi (skupaj s kooperanti). Je to za Cerar-ja premalo predsedniška tema? Se je predtem oglasil Janša, Pahor? Bratuškova ("CIMOS bo primer kako bomo reševali podjetja") je vso stvar na zunaj prepustila Mišiču, v resnici pa je v ozadju (kot po navadi) vso stvar vodil in (zavozil )Jamnik.
Je pa način reševanja za Slovenijo tipičen. O stvareh avtonomno odloča "strokovnjak za kopališki turizem", še prej je katastrofalno odločitev o prisilni poravnavi sprejel Čufer , ki resne fabrike še ni videl od znotraj, ....Kar se Admetam-a tiče. CIMOS jih ne rabi (je pa že menda plačal nekaj milijonov - za to, da so se Admetamovci lahko učili o resni industriji..).
Kako bi Cerar moral reševati stvari? Najprej bi moral izbrati skupino ljudi, ki to (avtomobilsko) industrijo dobro pozna in so v njej že kaj naredili (moj predlog: Mihelič, Petrič, Bahč, Kranjec, Seljak, Javornik, Pavlin, Papež...) in šele potem pustiti Počivalšku, da odpre usta. Zdaj z vsakim nastopom samo povečuje škodo. Če ga bodo spustili h kupcem, bomo izgubii še tisto malo ugleda kar ga imamo...
sporočil: 144
Vsi vemo, da so Italijani že po definiciji milo rečeno "neugodni".
Neugodno pa deluje, vsaj na pogled, tale Finec. In Italiani so se
ga pod pretvezo umika, pač elegantno znebili...in dobili Dr.
Schusterja za glavnega pogajalca; managerskega guruja, coacha,
pisca svetovnih bestsellerjev...pa še brez izobrazbe kot bonus. Za
razliko od plodnega slovenskega okolja, se mu zanašanje zgolj na
blefiranje pri Italijanih ni izšlo. Ne vem zakaj imam občutek, da
je šlo v zadnjih mesecih na relaciji DUTB - Schuster - Palladio
nekaj hudo narobe in da je tale "hrvaški moment" le priročen
izgovor.
sporočil: 4.775
Zadnja sprememba: anon-184333 02.03.2017 17:23
Zaenkrat se še niso spomnili v načrt reševanja Cimos-MLM vriniti še
Teš6 in 2TDK predvsem zaradi boljših povezav med obema firmama.
Zanimiv bi bil drugi tir iz ulitih aluminijastih šin MLM v enem
kosu s predpisanim radiusom najmanj 5 km (cca Piranski zaliv) nad
njimi pa hitri vlak kot kak Shinkansen. Francoski Alstrom (glej
Teš) je itak že sodeloval pri španskem hitrem vlaku Talgoju, ki
drvi s hitorstjo 350 km/h medtem, ko nemški Siemens Eurostar lahko
drvi 300km/h. Z enim takim simbolno francosko-nemškim vlakom na
naši nerjaveči alu podlagi (magnetki so že pasé) bi tako lahko
najlažje občutili ožje jedro EU, ker visokohitrostni vlaki že
potujejo v EU (Veliki Britaniji, Italiji, Belgiji, na Nizozemskem,
Švici). Tega načrta evropska komisijia ne bi mogla zavrniti kot
nedovoljeno državno pomoč.
sporočil: 14.456
Finec Janne Harjunpää, samooklicani »borec za svobodo, Che Guevara«.Eh, Petra, to je precej alternativizirano dejstvo. V originalu je bil Harjunpää ravno nasprotno: samozanikani borec za svobodo, ki je slovencljem razložil, da si bomo morali sami poiskati svoje Cheje.
Ne morem biti vaš borec za svobodo, poiščite svoje Che Guevare. (I cannot be your freedom fighter. You need to find your Che Guevaras yourself.)
www.rtvslo.si/gospod...are/376435
Strani: 1