6 ur
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
6 ur
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
9 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
9 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
9 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
9 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
9 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
10 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
11 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
11 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
11 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
11 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
11 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
12 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
12 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
13 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
13 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
13 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2641492] 21.02.17 04:32
Odgovori   +    12
Zadnja sprememba: anon-317028 21.02.2017 04:33
Počivalšku je za očitati, ker na podlagi slabih zgodovinskih izkušenj ni predvidel obnašanje Hrvatov in mu nihče ni predstavil, da sta na Hrvaškem na oblasti stranki HDZ in Most, ki vodita državo na iracionalen način in jima je najbolj pomembno da dokažeta svoj imaginaren prav, tudi za ceno, da nekaj tisoč Hrvatov v Istri ostane brez dela, saj Istra ni volilna baza niti za HDZ niti za Most.
anon-380901 sporočil: 52
[#2641507] 21.02.17 08:23
Odgovori   +    6
Vsi bi kar prodajali, namesto da bi zavihali rokave in vklopili možgane. Po napovedi analitikov naj bi do leta 2020 na svetu proizvedli 100 mio. avtomobilov (zdaj jih okoli 83 mio.) Za Cimos je torej dovolj prostora na trgu. Takoj je treba zamenjati vodstvo, ker očitno ne delajo v korist družbe, ampak vodijo stvari v propad. Tudi ne razumem zaposlenih, ki mirno gledajo, kaj se dogaja. Brcnite nesposobneže in pokvarjence ven in pojdite svojo pot....
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2641542] 21.02.17 12:05
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: anon-202494 21.02.2017 12:15
Slovenska vlada je že dolgo vedela za "deadline", ki ga je postavil sklad Palladio Finanziaria. Očitno pa Počivalšek ne ve, kaj je to deadline, ali pa jo je priredil po balkansko.

Počivalšek je pa kar naprej počival in sedaj še kar naprej nateguje Cimosovce. Cimos pa kar naprej izgublja kupce svojih proizvodov in drsi nezadržno v stečaj.

Izgubljeni kupec se v glavnem nikoli več ne vrne! In brez kupcev je Cimos mrtev; zdaj pridejo na vrsto strokovnjaki (mrhovinarji) tipa GG Mišić.

Pa ni samo Počivalšek kriv, kriva je cela vlada z Mikotom na čelu, ki je postavila navadnega gostilničarja za ministra za gospodarstvo!

Bolje bi bilo, da bi Počivalšek še naprej vodil svojo "gostilno", gospodarstvo pa prevzel en pravi gospodarstvenik.
vrac sporočil: 11.068
[#2641543] 21.02.17 12:16
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: vrac 21.02.2017 12:24
Sedaj morajo prenehati s pogovori tako s Hrvati kot z Italijani, ker izgleda, da so bili v navezi uUpam vsaj, da jim slučajno niso že nakazali teh dogovorjenih 7 milijonov EUR-ov); zatem zamenjati NS Cimosa, prevetriti vodsvo in pričeti z delom. Vmes morajo čimprej narediti plan za privatizacijo (zakaj ne kar kak slovenski Pokojninski sklad?) Lahko ga ustanovijo danes in mu ga dajo za 1 EUR-o in voila.

Seveda je kakršnakoli nadaljnja komunikacija s Hrvati o tej temi brezpredmetna. Imali so priložnost in je niso izkorisatili Sedaj je konec sprenevedanja. Tudi z Italijani ne bi več zobal češenj. Zahteve Hrvatov o ohranitvi delovnih mest v Buzetu, ker jih Slovenija sploh ni priznala kot relevantne, sploh niso bile problem Italijanov, a so vseeno "razdrli pogodbo". Kar je za moje pojme zelo čudno. Ne pozabit, Cimos, tudi hrvaški del Cimosa prodaja DUTB in ne Hrvaška! Zato fintiranje Hrvatov sploh italjanov niti slučjno ni tangiralo, ker Hrvati v tem poslu sploh niso bili partner, bila je slovenska DUTB! Ni treba biti atomski fizik, da vidiš, da gre za nategovanje in težnjo od Slovenije dobiti firmo čim ceneje ali pa samo razdeliti si denar s Hrvati, ki so ga ti izposlovali od Počivalška. Mislim, da kake želje kupiti Cimos Italijani nikoli niti niso imeli. Vprašanje je, če so sploh sposobni tak sistem obvladvati. Zato je potrebno končati z iluzijami, da bodo tujci rešili ta zaplet, ker tega ne bodo naredili. To bomo morali sami. Seveda pa je potrebno čim prej izprazniti prostore Cimosa na Hrvaškem in naj tamkajšnje ljudi zaposli kar hrvaška politika. Očitno oni vedo kako se stvarem streže.
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2641551] 21.02.17 12:39
Odgovori   +    0
Se Cimos lahko ogne stečaju? Na potezi kupci avtomobilskih delov

Avtorji članka,
razložite prosim, zakaj so na potezi kupci avtomobilskih delov? C članku tega nisem zasledil.

Strani: 1