Strani: 1

anon-317028 sporočil: 30.415
[#2635857] 13.01.17 06:30
Odgovori   +    17
»Old boys« Franc Krašovec je kar tako terjatev priznal!? Kar tako? V skorumpirani Sloveniji pa še med old boysi ni nič kar tako. Hrvatje vse usluge dobro plačajo.
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2635873] 13.01.17 08:34
Odgovori   +    16
Zakaj država DAB ne plača poravnave, da bo mir?

Petra, zakaj pa ti sprašuješ take čudne zadeve?

Tistim kljukcem v SDH je važno samo, kakšna je njihova plače, za delavce se jim pa hebe, tako kot tudi politikom.

Ta Cerarjeva vlada pa, ah nič ne bom rekel...
anon-5355 sporočil: 3.129
[#2635875] 13.01.17 08:41
Odgovori   +    9
No, nekaj je le potrebno vedeti, CIMOS je bil v zadnjih letih na drugem mestu glede višine državnih pomoči (kar vse plačamo davkoplačevalci!) z zneskom v višini 126 milijonov evrov (na prvem mestu SŽ). Bi radi, da se ponovi POLZELA!
anon-54454 sporočil: 4.098
[#2635882] 13.01.17 09:14
Odgovori   +    16
A se 20 mio zraven kupnine 100k?

Kaj pa, ce bi se enkrat za spremembo obnasali normalno in bi sel Cimos lepo v stecaj? Ce se v njem skriva tak super druper potencial, se bo moglo treti kupcev, ce pa ne, pa ze v startu vemo, da gre samo se za eno jamnikovo mucko vec, ki jo bo narod pozlatil.

Vsebina clanka ze nakazuje na to, da ni nastal zgolj slucajno.
FIN-366791 sporočil: 1.267
[#2635910] 13.01.17 10:31
Odgovori   +    9
Vsa podjetja, ki jih vodi država neposredno ali posredno, propadajo ali delajo podpovprečno.
Komu to ni jasno ?
Država je slab organizator in gospodar. Vedno je bilo in bo tako.
Volilci podpirajo takšen režim in zato naj tudi trpijo še naprej, dokler jih ne bo pamet srečala.
In ne zanašajte se na to, da vam bo kdo pomagal od zunaj.
Kredibilnost v tujini pri prodaji državnih podjetij smo že zdavnaj izgubili.
Rokc5 sporočil: 2.857
[#2636005] 13.01.17 21:50
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: Rokc5 13.01.2017 21:51
Res škoda Cimosa. Dejansko so bili eden redkih slovenskih Tier-1 dobaviteljev avtomoilski industriji. Pridobili so si veliko zaupanja s strani kupcev celo v meri, da niso bili tipični lohn-arbeit izvajalci ampak so imeli velik rezvojene inpute v proces razvoja izdelka.
Pokopala jih je po mojem kombinacija politične preračunljivosti ter čisto poslovneg aprehitrega širjenja. Poglejte poslovna poročila na spletni strani in kako hitro so rasli. Mnoično kupovanje obratov z vprašljivo donosnostjo ter prevelika diverzifikacija proizvodov. Hkrati pa so bili lastniki državne in para-državne inštitucije - poglejte si delničarsko strukturo firme še pred letom 2008 - ki je tolerirala razne mahinacije ter finančno ekspanzijo, ki jo je vodilo vodstvo.
Cimos je imel dejansko trdne tehnološke in razvojne deleže - kar sem ghovoril z ljudmi je imel kar nekaj res top razvojnega kadra. Ampak pokopal jih je menedžment ter na koncu prevelika sprega s politiko - predvsem z domačimi bankami, obvladovanimi od politike.

Politika je tudi nato z mešetarjenjem dosegla, da Cimosa ni kupila Faurecia. Tisti, ki poznate avtomobilsko indutrijo veste da gre za pomembnega svetovnega dobativelja - tako kot Bosch ali pa Mahle, ki je kupil šempetrsko Letriko. Sedaj je kar je.

Cimos je lahko tudi zgodba za ostala slovenska podjetja. Nauk: ne pečajte se z post-tranzicijskimi bančno-političnimi strukturami. Zavarujte vaše rastoče podjetje tako, da se izogibate teh igric in ste samostojni ali pa ga prodate tujemu lastniku, ki ga bo še naprej razvijal po isti poti (in bo lahko neodvisen zaradi lastnih finančnih rezerv).

In kot ste rekli: Obala je volila kot pač je volila. In izgubila večji del svojih firm. Bodisi z domačim, bodisi od drugod prepeljanim vodstvom, toda politiko pajdašenja so podpirali ljudje in se ji nikoli niso odpovedali. Žal mi je za njihovo trpljenje a zdaj je kar je.

Strani: 1