Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Nemška in korejska prevlada v avtomobilskem Detroitu

Strani: 1

FIN-311684 sporočil: 18.080
[#2635351] 09.01.17 11:56
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: FIN-311684 09.01.2017 12:04
Kitajci so uspešno predstavili svoja vozila znamke Trumpchi, ki jih delajo od leta 2010...več o Trumpchijih na: en.wikipedia.org/wiki/Trumpchi

Kitajska se vrnila v Detroit na: www.motorauthority.c...3-new-cars
PyotrNovak sporočil: 2.156
[#2635405] 09.01.17 18:03
Odgovori   +    3
Šele ko bodo nemci amortizirali naložbe v diesel norijo, bodo evropejci spet smeli zadihat bolj čist zrak. Tole je od istega instituta, ki je bil en od od tistih, ki so razkrili Dieselgate. Onim tam preko so stvari uredili evropejliki pa crknite!? Nemci oh in sploh? Že par let ne.

Diesel-Pkw schmutziger als Diesel-Lkw
www.google.com/searc...hr+als+LKW

začel sem malo brskat zakaj bosta Paris in London prepovedala dizle.

O ogljikovih nanodelcih, ki se usedejo v pljuča in motijo absobcijo kisika pa tudi NULA napisanega.
usimoncic sporočil: 3.375
[#2635429] 10.01.17 00:46 · odgovor na: PyotrNovak (#2635405)
Odgovori   +    1
[PyotrNovak]
Šele ko bodo nemci amortizirali naložbe v diesel norijo, bodo evropejci spet smeli zadihat bolj čist zrak. Tole je od istega instituta, ki je bil en od od tistih, ki so razkrili Dieselgate. Onim tam preko so stvari uredili evropejliki pa crknite!? Nemci oh in sploh? Že par let ne.

Diesel-Pkw schmutziger als Diesel-Lkw
www.google.com/searc...hr+als+LKW

začel sem malo brskat zakaj bosta Paris in London prepovedala dizle.

O ogljikovih nanodelcih, ki se usedejo v pljuča in motijo absobcijo kisika pa tudi NULA napisanega.
Mene bolj kot nemška norija okrog dizlov skrbi napoved nove nemške norije okrog elektrike. Že res, da Evropa dizle priviligira na razne načine, a še vedno ima potrošnik izbiro. Za elektriko pa napovedujejo precej večjo norijo. Jaz se samo tolažim, da se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha.

PS: Nikoli si nisem lastil dizla in ne odobravam raznih politik (nižje trošarine, popustlivejši okoljski standardi, ...) za priviligiranje dizlov v prometu.
anon-291452 sporočil: 167
[#2635441] 10.01.17 08:29 · odgovor na: (#2635435)
Odgovori   +    2
DIESEL PA DIESEL ....europa pobira strašne davke pri gorivu .... diesel so tudi kamioni ...poraba povprečno 30l / 100 ... torej za 6 avtov ... o tem nobeden ne pisne (tudi prodorni novinarji ne :) )...
hocevarb sporočil: 555
[#2635447] 10.01.17 09:03 · odgovor na: PyotrNovak (#2635405)
Odgovori   +    0
[PyotrNovak]
Šele ko bodo nemci amortizirali naložbe v diesel norijo, bodo evropejci spet smeli zadihat bolj čist zrak. Tole je od istega instituta, ki je bil en od od tistih, ki so razkrili Dieselgate. Onim tam preko so stvari uredili evropejliki pa crknite!? Nemci oh in sploh? Že par let ne.

Diesel-Pkw schmutziger als Diesel-Lkw
www.google.com/searc...hr+als+LKW

začel sem malo brskat zakaj bosta Paris in London prepovedala dizle.

O ogljikovih nanodelcih, ki se usedejo v pljuča in motijo absobcijo kisika pa tudi NULA napisanega.
Tule smo poročali o novih ugotovitvah o dizlu:
oe.finance.si/885288...ovornjakov

O boleznih, ki jih povzroča slab zrak pa med drugim tule:
oe.finance.si/884991...skih-otrok
matjazfinance sporočil: 2.425
[#2635452] 10.01.17 09:31 · odgovor na: (#2635443)
Odgovori   +    3
[republican]
Kamioni so pač nujno zlo... pa ladje in letala recimo tudi... in to povsod po svetu. Dizle v osebnih vozilih bi bilo treba pa prepovedati... ali pa tako obdavčiti, da ne bodo več zanimivi.
Ja, in za začetek bi jih vsaj lahko nehali davčno favorizirati dizel, npr. trenutno so trošarine na dizel precej nižje kot na bencin, ki bi pri enaki obdavčitvi bil cenejši od dizel goriva...
153 sporočil: 7.262
[#2635457] 10.01.17 10:20
Odgovori   +    0
Nenehno nekaj spreminjaj in drugo izboljšuj, če
hočeš preživeti naglo kuj, že noro neznosni dirki
kljubuj? Do kdaj se iz narave/človeka norčuj ?

Sodražan
PyotrNovak sporočil: 2.156
[#2635525] 10.01.17 19:45 · odgovor na: usimoncic (#2635429)
Odgovori   +    4
Spremljam tudi to. :((((
Nemci, kot narod, so mi vedno manj všeč. Fanatično v eno smer, ko svinja v buče, čeprav jim potem sesujejo celo državo. Elektrika je 3x dražja kot v US. Emisije CO2 povečujejo zaradi gradnje novih elektrarn na premog; "pametni" kot so, bodo zaprli okrog 14 dobro delujočih atomskih. US, zaradi fracking plin, pa CO2 zmanjšujejo že nekaj let. Fracking je v nemčiji prepovedan.
Zdaj se začenja veselica pri vetrnicah, ker jih je v nekaj tednih padlo par ta velikih. Lahko da so pri konstruciji spregledali kašne vibracije; mogoče v določenih pogojih rotor spravi cel stolp v resonanco z zelo nizko frekvenco in veliko amplitudo. Se je že zgodilo da je veter sesul velik viseči most.
Če dodava sedaj še aronganco, kritično zaostajanje v vrhunskih tehnologijah (članek v Die Welt), mega problem musličev in z njimi povezan neznanski val kriminala, ki ga policija po ukazu sploh ne sme javno objavit (šef obveščevalne mirno prizna da je gor cca 10.000 salafistov, pred par leti pa 3000), levičarji pa blokirajo deportacije na VSE načina, totalna cenzura v medijih - vse občutljive teme imajo blokirane forume, banke ki so v kurcu - DB ima v lasti derivative v vrednosti večletnega BRUTO produkta nemčije, upadanje prebivalstva, je situacija precej podobna steklenici nitroglicerina na robu police. Za nameček pa se zna zgodit da bodo vlado sestavljali socialisti, ultralevičarji in zeleni (Spiegel).
DEFINITIVNO nisem optimist za dolgo življenje EU v sedanji obliki. Izjemen dosežek bo miren razpad.
Tako, vse v eni sapi. ;)
dz1975 sporočil: 1.443
[#2635574] 11.01.17 10:55
Odgovori   +    0
Članek nima zveze z resničnim dogajanjem. Evropske znamke so predstavile par novih izvedb avtomobilov (npr. 530e in M550i). Kiin Stinger je res (sicer dolgo pričakovana novost), ampak gre za nišni avto, enako E coupe.

Pravi zvezdi salona sta facelift-ani F150 (letna prodaja cca 800k vozil), ki bo prvič dobavljiv z dizlom, ter popolnoma nova Toyota Camry. Poleg tega so bili predstavljeni novi Chevrolet Traverse in GMC Terrain, Honda Odyssey, Lexus LS in Nissan Rogue Sport (evropski Kaškai)...
usimoncic sporočil: 3.375
[#2635578] 11.01.17 11:20 · odgovor na: PyotrNovak (#2635525)
Odgovori   +    0
Dobro si tole napisal. O Nemcih pa ne vem kaj naj si mislim. Gor sem preživel 8 mesecev, pa se mi ni bilo težko vrniti domov. Kar se prihodnje vlade tiče, pa samo tole: jaz srčno upam, da jo sestavijo deklarirani levičarji, deklarirani ultralevičarji in zeleni. To je edino upanje, da se deklarativno desna CDU spet postane de facto desna. Bolj se bojim, da bo prihodnja vlada spet sestavljena iz dveh levih strank: deklarativno desne vendar de facto leve CDU ter deklerativno leve SDP. Tretja opcija pa je tako ali tako možna zgolj teoretično.
milos9 sporočil: 763
[#2635646] 11.01.17 22:30 · odgovor na: dz1975 (#2635574)
Odgovori   +    0
Vsi omenjeni avtomobili so nepomembni za evropski trg
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2635654] 12.01.17 00:05 · odgovor na: usimoncic (#2635429)
Odgovori   +    0
[usimoncic]
> [PyotrNovak]
> Šele ko bodo nemci amortizirali naložbe v diesel norijo, bodo evropejci spet smeli zadihat bolj čist zrak. Tole je od istega instituta, ki je bil en od od tistih, ki so razkrili Dieselgate. Onim tam preko so stvari uredili evropejliki pa crknite!? Nemci oh in sploh? Že par let ne.
>
> Diesel-Pkw schmutziger als Diesel-Lkw
> www.google.com/searc...hr+als+LKW
>
> začel sem malo brskat zakaj bosta Paris in London prepovedala dizle.
>
> O ogljikovih nanodelcih, ki se usedejo v pljuča in motijo absobcijo kisika pa tudi NULA napisanega.

Mene bolj kot nemška norija okrog dizlov skrbi napoved nove nemške norije okrog elektrike. Že res, da Evropa dizle priviligira na razne načine, a še vedno ima potrošnik izbiro. Za elektriko pa napovedujejo precej večjo norijo. Jaz se samo tolažim, da se nobena juha ne poje tako vroča, kot se skuha.

PS: Nikoli si nisem lastil dizla in ne odobravam raznih politik (nižje trošarine, popustlivejši okoljski standardi, ...) za priviligiranje dizlov v prometu.
Nekateri pa pravijo, da so bencinarji bolj škodljivi, kot dizli:

Benziner verursachen mehr Feinstaub als Diesel
Benzinmotoren nicht unbedingt umweltfreundlich
Die Deutsche Umwelthilfe (DUH) und der ADAC fordern gleich hohen Feinstaubgrenzwerte für Benzin- und Diesel-Autos.
Moderne Benziner sind mit einer grünen Umweltplakette ausgestattet und dürfen so in die Umweltzonen von Großstädten fahren. Doch neue Benzinmotoren mit Direkteinspritzung emittierten Feinstaub in vielfach höheren Mengen als Diesel-Pkw, erklärte die Umwelthilfe im September 2011 in Berlin. Der ADAC wandte sich gegen Pläne des europäischen Autohersteller-Verbandes ACEA, für Benziner Grenzwerte festzulegen, die um das Zehnfache über denen für Diesel liegen.

Več tukaj:
www.3sat.de/page/?so...index.html
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2635655] 12.01.17 00:17 · odgovor na: usimoncic (#2635578)
Odgovori   +    0
[usimoncic]
Dobro si tole napisal. O Nemcih pa ne vem kaj naj si mislim. Gor sem preživel 8 mesecev, pa se mi ni bilo težko vrniti domov. Kar se prihodnje vlade tiče, pa samo tole: jaz srčno upam, da jo sestavijo deklarirani levičarji, deklarirani ultralevičarji in zeleni. To je edino upanje, da se deklarativno desna CDU spet postane de facto desna. Bolj se bojim, da bo prihodnja vlada spet sestavljena iz dveh levih strank: deklarativno desne vendar de facto leve CDU ter deklerativno leve SDP. Tretja opcija pa je tako ali tako možna zgolj teoretično.
Kakorkoli obračaš, bo na koncu zmagala Nemčija, četudi EU razpade (tako kot pri fuzbalu).

Z razpadom EU pa se bodo potopile take kvazi državice, kot so Slovenija, Albanija, Bolgarija in ex-yu države.

Nemci nikoli ne izgubijo, zaponi si to.

Pre 20 leti so vsi napovedovali, da bodo Japonci potopili nemško avtomobilsko industrijo.
In kaj se je zgodilo?
dz1975 sporočil: 1.443
[#2635768] 12.01.17 15:09 · odgovor na: milos9 (#2635646)
Odgovori   +    1
Res je. Enako sicer tudi Stinger, pa tudi E kupe je v Evropi irelevanten (cca. 10.000 vozil letno). Samo naslov pravi "Nemška in korejska prevlada v avtomobilskem Detroitu", kar nima nobene zveze z dejanskim dogajanjem na sejmu.
Medtem ko se vozila, ki sem jih jaz navedel prodajajo v (več) sto tisoč "izvodih" letno...samo z ZDA Camry 360.000, Traverse 120.000, Terrain 90.000, Odyssey 130.000 vozil letno. Da o 820.000 F150 ne govorim...
jani1974 sporočil: 3.543
[#2635969] 13.01.17 15:41 · odgovor na: (#2635668)
Odgovori   +    0
[republican]
> [Breiva]
> Nemci nikoli ne izgubijo, zaponi si to.

Leta 1945 so izgubili, a si pozabil?
Tisto je bil samo konec prvega polčasa.
jani1974 sporočil: 3.543
[#2636023] 14.01.17 10:31 · odgovor na: (#2635973)
Odgovori   +    0
[republican]
> [jani1974]
> > [republican]
> > > [Breiva]
> > > Nemci nikoli ne izgubijo, zaponi si to.
> >
> > Leta 1945 so izgubili, a si pozabil?
>
> Tisto je bil samo konec prvega polčasa.

Tisto je bil konec drugega polčasa... Konec prvega polčasa je bil leta 1918.
Združitev Nemčij in propad Sovjetske zveze je bil torej prvi podaljšek?
Trenutno pa gledamo drugi podaljšek?

Strani: 1