Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Električni vs. bencinski avto 2. del: kateri zmaga na servisu?
Strani: 1
sporočil: 1.225
Lepo predstavljena razpredelnica stroškov servisov za golfa EV in
Golfa dizel, vendar menim, da bi bilo smiselno namesto 6 letnega
obdobja vzeti 10 letno obdobje, v katero pade tudi zamenjava
baterije, bi bila bolj korektna primerjava.
sporočil: 14.456
Zadnja sprememba: pobalin 12.10.2016 12:21
Pohvaljeni, ker ste se lotili teme, ki presega agitprop. Vendar pri
servisih ni dovolj navajati samo kilometre. Če je predpisan
servisni interval npr. 30000 km oz. 1 leto, človek pa prevozi na
leto 15000 km, bo do 150000 km moral plačati deset servisov in ne
petih. To je pa bistvena razlika.Potem je vprašanje cene obrabnih delov. Če so zavorne ploščice, brisalci, žarnice, gume, filtri za kabino itn. za npr. Zoe dražji kot za Clio, kar je možno, saj tudi servisi morajo od nečesa živeti, se kalkulacija spet lahko spremeni.
Poleg tega niste ne v prvem in ne v drugem delu primerjali stroškov registracije, cestnine, obveznega in kasko zavarovanja. Mar urednik avtomobilske rubrike ne ve, kaj pomeni total ownership cost?
P.S. Še to: v prvem delu ste primerjali pet let s po 15000 km na leto, v drugem delu pa primerjate stroške za 150000 km brez omembe let!?
Tako da: 5 za idejo in 2 za realizacijo.
sporočil: 11.404
Osnova, ki jo je treba gledati je pač nakupna cena. In tukaj ste
lepo preračunali, da je razlike skoraj 10.000 EUR.
Kar se pa servisov in stroškov elektrike tiče je pa to zelo nehvaležna zadeva. Prodajalci niso neumni in bodo, v primeru, da bo prodaja električnih vozil dosegla neko kritično maso, zagotovo našli način kako podražiti stroške servisa. Prav tako država. Sedaj se spodbuja kupovanje električnih vozil in gradnjo polnilnic. Nato pa zna priti na vrsto kakšna taksa, dodaten davek itd.
Jaz se spomnim kako je bilo včasih preprosto zamenjati žarnico pri avtomobilu. Sedaj so pa to pri nekaterih tako zakomplicirali, da je bolje dati na servisu tistih par evrov zraven, da ti zamenjajo še žarnico.
Kar se pa servisov in stroškov elektrike tiče je pa to zelo nehvaležna zadeva. Prodajalci niso neumni in bodo, v primeru, da bo prodaja električnih vozil dosegla neko kritično maso, zagotovo našli način kako podražiti stroške servisa. Prav tako država. Sedaj se spodbuja kupovanje električnih vozil in gradnjo polnilnic. Nato pa zna priti na vrsto kakšna taksa, dodaten davek itd.
Jaz se spomnim kako je bilo včasih preprosto zamenjati žarnico pri avtomobilu. Sedaj so pa to pri nekaterih tako zakomplicirali, da je bolje dati na servisu tistih par evrov zraven, da ti zamenjajo še žarnico.
sporočil: 2.264
Hm...cene skupnih servisov servisa v malo višjem razredu (sicer v
ZDA):
Tesla P85D na 25.000 milj: 756,00 USD
Corevette Z51 na 30.000 milj: 661,00 USD
Tesla P85D na 25.000 milj: 756,00 USD
Corevette Z51 na 30.000 milj: 661,00 USD
Strani: 1