Strani: 1

anon-305462 sporočil: 287
[#2617242] 19.09.16 08:12
Odgovori   +    0
Kvaliteta izobraževanja je v Sloveniji zelo visoka glede na skupni izplen. Plača visokoizobraženega kadra (razen uradnikov v JS) je mnogo prenizka glede na znanje. Izšolamo pretežno (!) dobre kadre, ki jih v tujini cenijo. Se splača? Presodite sami.
bc123a sporočil: 48.253
[#2617271] 19.09.16 10:25
Odgovori   +    4
Še raje kot pred dvema letoma pa študiramo družboslovne vede – kar 41 odstotkov študentov v Sloveniji se namreč odloči za študij družboslovja, čeprav je stopnja zaposlenosti za te smeri študija druga najnižja (81 odstotkov, takoj za izobraževanjem). Pred dvema letoma je delež slovenskih študentov na družboslovnih vedah znašal 32 odstotkov, zdaj pa smo z 41-odstotnim deležem v samem vrhu držav OECD.
Naravoslovni in tehnicni faksi se pa na trepalnice mecejo da zapolnijo vpisna mesta..

Drzava pa nic. Bodoci volilci zdruzene levice (in potencialno desno-socialisticnih populisticnih gibanj) ji ocitno ustrezajo?
tstih sporočil: 5.199
[#2617284] 19.09.16 11:50
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: tstih 19.09.2016 11:50
Predlogi, ki bi to statistiko naredila nekoliko manj uradnisko.

1) Statistika o tem koliko izobrazenih konca v javnem in koliko v zasebnem sektorju. Ko sem zadnjic preverjal smo za uciti desetletnike trivijalne matematike zahtevali znanstvene kadre. npr. univ.dipl.ing. in jih na ta nacin pocrpali iz gospodarsva. Srcne vzpodbujevalnike pa so izdelovali tehniski kadri.

2) Koliko izmed povrnjenih sredstev je okoli riti iz enega v drugi zep t.j. iz javnega sektorja nazaj v javni sektor. Glede na to da v javnem sektorju gojijo kult izobrazbe in nekoliko manj znanj in sposobnosti in si posledicno odrejajo visje place kot v gospodarstvu; bi bilo res zanimivo vedeti koliksen davcni ROI pa kot drzava dosegamo na izobrazenega v gospodarstvu?

Ce povzamem bi bilo lepo enkrat za spremembo videti statistike, kjer drzava dejansko ne bi merila same sebe in si sama postavljala metrik (se mnogo bolj zabavna je ideoloska metrika koliko % porabimo za izobrazevanje, kar ne more biti cilj per se, ampak mora imeti podlago v neki resnejsi vzrocno-posledicni meritvi), ampak bi merila dejanski ucinek na gospodarstvo.
anon-310206 sporočil: 370
[#2618203] 24.09.16 10:14
Odgovori   +    0
za družboslovje se odločajo,ker je tam najlažje priti do diplome in ker je sistem naravnan na osnovi nazivov in ne na osnovi dela.

Strani: 1