Strani: 1

anon-202034 sporočil: 676
[#2604772] 30.06.16 22:36
Odgovori   +    14
Kitajce na žerjave v Luki Koper pa bo cena pretovora zabojnika desetkrat nižja.
anon-356000 sporočil: 25
[#2604782] 01.07.16 00:17
Odgovori   +    6
čas vnosa: 30.06.16 23:15
Na trgu si vsak sam postavi ceno in jo zagovarja stranki.

Slovenske železnice očitno tega ne znajo. Naj se raje učijo komerciale, ne pa cmeravosti!
anon-128631 sporočil: 2.624
[#2604804] 01.07.16 07:46
Odgovori   +    8
IZ teh števlk je kristalno jasno, da ni nacionalni interes ampak kako blokirati to področje in si zagotoviti še naprej nadzor neglede za ceno škode državi. ZAto si upam trditi, da drugi tir nikoli nebo zgrajen, ker se skriva ključ financiranja prav v tej točki. Če pride večja ladja v LUKO in pripelje 16000 kontejnerjev in na vlak lahko naložijo 50 kontejnerjev dobimo številko, ki bi bila v prid ŽElezniškemu transportu. ŽAl pa očitno lobiji ali tipa MATIĆ,JOVIČIĆ blokirajo transport, da lahko zagotovijo si polnenje lastnih žepov.

Sam zagovarjam, da se omogoči za vsako ceno transport in uvoz večjih ladij, k ipripeljejo do 16000 kontejenrjev in to bi bilo celo dobro za Slovensko gospodarstvo, ker bi padla cena transporta. Žal pa očitno v LUKI delajo vse da naredijo škodo.
londra sporočil: 382
[#2604837] 01.07.16 08:46
Odgovori   +    5
Furs naj preveri IPS oziroma njihove podizvajalce: ali so to ekonomsko odvisna razmerja in posledicno place?
anon-29662 sporočil: 1.335
[#2604910] 01.07.16 11:38
Odgovori   +    1
čas vnosa: 01.07.16 11:31
Še bolj banalno je dejstvo, da stane prevoz kontejnerja iz Kitajske malo več kot prevoz kontejnerje od luke Koper do skladisca v Celju. Sicer so voznine nizke ampak ...
1357 sporočil: 7.095
[#2604931] 01.07.16 12:25
Odgovori   +    3
spoštovana avtorica tega tekst bilo bi lepo če bi naredili malo bolj globinski in natančnejši prerez stroškovnika pretovora in prevoza kontejnerja od ene do druge državne meje Slovenije. Z globinskim in natančnejšim prerezom stroškovnika bi namreč prišli do ene zelo zanimive osebe, ki se v zadnjih dneh veliko omenja; Bruna Koreliča. On je bil tisti, ki je vzpostavil stanje kakršno je še danes začel je pa z bolano enostavno potezo, začel je omejevati do maksimuma direktne pretovore ( z ladij na vlakovne vagone ali obratno) in tako na račun ostalih deležnikov v transportni verigi začel ustvarjati dodaten zaslužek. Še bolj enormen je ta zaslužek pri razsutih tovorih. SŽ so bile in so še vedno v tem primeru ujetnik politike poslovanja LK ker logisti, organizatoriji transporta imajo jasne tarife in je predvsem od deležnikov znotraj verige transporta odvisno kako si bodo razdelili deleže transportnine. Ker sta obe podjetji v državni lasti je tu umešana politika, lokalna, državna in regionalna ( te se ne sme zanemariti). Prav zaradi lokalne in državne politike je tudi odpor do ustanovitve nacionalnega logističnega holdinag, ki bi medsebojno povezal LK in SŽ tovorni promet kar bi bilo edino logično samo potem bi bile bilančne številke precej drugačne in ne bi bilo več denarja ne za lokalne ne drržavne politčne akterje, posameznike, lokalne skupnosti in stranke.

Strani: 1