Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Ali ste vedeli: kdo zasluži koliko pri prevozu zabojnika iz Luke Koper do Hodoša?
Strani: 1
sporočil: 25
čas vnosa: 30.06.16 23:15
Na trgu si vsak sam postavi ceno in jo zagovarja stranki.
Slovenske železnice očitno tega ne znajo. Naj se raje učijo komerciale, ne pa cmeravosti!
Slovenske železnice očitno tega ne znajo. Naj se raje učijo komerciale, ne pa cmeravosti!
sporočil: 2.624
IZ teh števlk je kristalno jasno, da ni nacionalni interes ampak
kako blokirati to področje in si zagotoviti še naprej nadzor
neglede za ceno škode državi. ZAto si upam trditi, da drugi tir
nikoli nebo zgrajen, ker se skriva ključ financiranja prav v tej
točki. Če pride večja ladja v LUKO in pripelje 16000 kontejnerjev
in na vlak lahko naložijo 50 kontejnerjev dobimo številko, ki bi
bila v prid ŽElezniškemu transportu. ŽAl pa očitno lobiji ali tipa
MATIĆ,JOVIČIĆ blokirajo transport, da lahko zagotovijo si polnenje
lastnih žepov.
Sam zagovarjam, da se omogoči za vsako ceno transport in uvoz večjih ladij, k ipripeljejo do 16000 kontejenrjev in to bi bilo celo dobro za Slovensko gospodarstvo, ker bi padla cena transporta. Žal pa očitno v LUKI delajo vse da naredijo škodo.
Sam zagovarjam, da se omogoči za vsako ceno transport in uvoz večjih ladij, k ipripeljejo do 16000 kontejenrjev in to bi bilo celo dobro za Slovensko gospodarstvo, ker bi padla cena transporta. Žal pa očitno v LUKI delajo vse da naredijo škodo.
sporočil: 382
Furs naj preveri IPS oziroma njihove podizvajalce: ali so to
ekonomsko odvisna razmerja in posledicno place?
sporočil: 1.335
čas vnosa: 01.07.16 11:31
Še bolj banalno je dejstvo, da stane prevoz kontejnerja iz Kitajske
malo več kot prevoz kontejnerje od luke Koper do skladisca v Celju.
Sicer so voznine nizke ampak ...
sporočil: 7.095
spoštovana avtorica tega tekst bilo bi lepo če bi naredili malo
bolj globinski in natančnejši prerez stroškovnika pretovora in
prevoza kontejnerja od ene do druge državne meje Slovenije. Z
globinskim in natančnejšim prerezom stroškovnika bi namreč prišli
do ene zelo zanimive osebe, ki se v zadnjih dneh veliko omenja;
Bruna Koreliča. On je bil tisti, ki je vzpostavil stanje kakršno je
še danes začel je pa z bolano enostavno potezo, začel je omejevati
do maksimuma direktne pretovore ( z ladij na vlakovne vagone ali
obratno) in tako na račun ostalih deležnikov v transportni verigi
začel ustvarjati dodaten zaslužek. Še bolj enormen je ta zaslužek
pri razsutih tovorih. SŽ so bile in so še vedno v tem primeru
ujetnik politike poslovanja LK ker logisti, organizatoriji
transporta imajo jasne tarife in je predvsem od deležnikov znotraj
verige transporta odvisno kako si bodo razdelili deleže
transportnine. Ker sta obe podjetji v državni lasti je tu umešana
politika, lokalna, državna in regionalna ( te se ne sme
zanemariti). Prav zaradi lokalne in državne politike je tudi odpor
do ustanovitve nacionalnega logističnega holdinag, ki bi medsebojno
povezal LK in SŽ tovorni promet kar bi bilo edino logično samo
potem bi bile bilančne številke precej drugačne in ne bi bilo več
denarja ne za lokalne ne drržavne politčne akterje, posameznike,
lokalne skupnosti in stranke.
Strani: 1