Strani: 1

anon-198668 sporočil: 2.998
[#2601899] 16.06.16 18:16
Odgovori   +    1
Precej površen članek, ki sploh ne omeni DBahn (ne Arriva) avtobusov višjega razreda na liniji Ljubljana - München. Novinarka tudi ne obravnava zanimivega vprašanja izogibanja letališč, ki ga omeni predstavnik Goopti. Zakaj se izogibajo?
FIN-454644 sporočil: 10.889
[#2601903] 16.06.16 18:40
Odgovori   +    1
Adijo enotna vozovnica
anon-8475 sporočil: 219
[#2601919] 16.06.16 20:41
Odgovori   +    0
Upam, da bo usluga boljša kot pri Arrivi. Izkušnja je bila zame porazna in je ne mislim več ponoviti z njimi.
bica123 sporočil: 172
[#2601928] 16.06.16 23:59
Odgovori   +    2
Vse lepo in prav za kupca/potnika.... pri vsem tem silnem optimiziranju in zniževanju cen pa ne vem, kako bodo/bomo zaposleni v EU sploh še lahko služili normalno za preživetje. Npr. novinarji, povprašajte kolikšna bo plača šoferja oz. plačilo pogodbenemu vozniku, kakšne pogoje bo moral izpolnjevati in kakšne pogoje bodo imel za delo...ipd
anon-126255 sporočil: 2.565
[#2601975] 17.06.16 10:00
Odgovori   +    2
Edino kar se uspeva od mednarodnega prometa v Sloveniji so avtobusi. Kot v sestdesetih. Letalisce LJ celo nazaduje, mednarodni zelezniski promet pa je svohoten. So pa vse te povezave v bistvu "se vec istega". Vse lifrajo na München in tisti izseljenci ki nismo v Münchnu potujemo v Slovenijo kot da gremo na karibski otok.
anon-275990 sporočil: 1
[#2602014] 17.06.16 12:40
Odgovori   +    0
čas vnosa: 16.06.16 17:29
malo ste pozni. iz Maribora vozijo že kar nekaj časa.
Gustl sporočil: 13.628
[#2602020] 17.06.16 12:46
Odgovori   +    2
Nakupna izkušnja s Flixbusom je odlična. Enostavna aplikacija, plačilo s paypal, potrditveni dokument z vsemi navodili.

Cena je smešna, ravnokar kupil Ljubljana - München za 9 EUR.

Kakšna bo pa vožnja, javim čez nekaj dni. Če ne bo udobna, sem seveda pripravljen plačevati še naprej 25 EUR za DB Arriva, kjer je običajno zelo udobno (če se izogibaš najbolj polnim terminom).
anon-292616 sporočil: 606
[#2602116] 18.06.16 00:09
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-292616 18.06.2016 00:11
Bodo pa Flixbusovo akivnost gotovo čutili pri železnicah, kjer so že zdaj katastrofalno nekonkurenčni pri mednarodnih prevozih.
No ja... s tem ne morem strinjati. Vsaj če gre za relacije, kjer je na voljo direkten EuroCity vlak. Komoditeta potovanja z vlakom je z naskokom najvišja od vseh možnih oblik prevoza. Če poiščeš prazen ali le pol polen kupe, se lahko enostavno raztovoriš in udobno sediš, med mirno tekočo vožnjo pa delaš kot v pisarni oziroma v domačem fotelju. Če potrebuješ polnjenje rečunalnika ali telefona, je vtičnica pri roki. Če moraš na wc, je za silo uporaben - konkretna prednost pred ostalimi prevoznimi načini. Postrežba je na voljo, lahko pa tudi vse prineseš s sabo. Če se ti zahoče menjati okolje greš do vagona z restavracijo na kavo ali kaj drugega - dobesedno obisk bifeja med tem, ko se vožiš :)
Če ti je do pogovora, je vlak dolg in najdeš z lahkoto koga zanimivega, ki je podobno razpoložen. Če ti ni, poiščeš svoj kotiček. Presedanje ni problem. Naredit par korakov vsake pol ure ali uro, da se venski pretok zbudi pa tudi ni noben problem in te nihče zato ne gleda čudno oziroma ne rabiš zato nikogar dvigat s sedeža.

Cena prevozov pa je dokaj ugodna, če koristiš akcije, ki jih ponujajo železnice. Navadno to zahteva planiranje nekaj dni vnaprej. Če pa govorimo o poslovnem potovanju, pa je tudi prvi razred relativno poceni združitev mirnega delovnega okolja med sedenjem v katerem si še dostavljen na cilj.

Če potovanje traja uro ali dve dlje to ni pretirano, saj čas na vlaku lahko koristno uporabiš in nisi zbit, ko izstopiš.

Če imam na izbiro 4 urno vožnjo z avtobusom za pol cene in 6 urno vožnjo z ne čisto polnim EC vlakom za polno ceno, izberem slednjega, razen če bi bil finančno povsem sesut ali pa ne bi uspel prilagoditi lastnega urnika razpoložljivemu voznemu redu. 6 ur vlaka imam tudi raje od 1 urnega leta združenega z vso doletališko in letališko proceduro in dvojnim pakiranjem.

Razkritje: Nimam delnic nobenega železniškega podjetja, niti z nobenim sklenjene nobene svetovalne ali drugačne pogodbe. Pri nobenem nisem zaposlen, kot tudi ni nihče od prijateljev in širše družine.
pobalin sporočil: 14.456
[#2612012] 16.08.16 16:53
Odgovori   +    0
Deutsche Bahn verzweifelt am Fernbus-Markt
Alle Fernbus-Anbieter verbrennen auf den wichtigsten Strecken Geld. Die Deutsche Bahn mit Tochter Berlin Linienbus scheint die Lust an diesem Wettbewerb zu verlieren.
Was auf den ersten Blick nach gesundem Wettbewerb aussieht, ist ein ruinöser Wettkampf, bei dem die Teilnehmer eines gemeinsam haben: alle verbrennen auf dieser „Rennstrecke“ Geld. Was die Kunden freut – 20 Millionen waren es 2015 –, bereitet Busbetreibern und Bahn auf den viel befahrenen Verbindungen zwischen den Großstädten Kopfschmerzen. „Wir fahren mit Dumpingpreisen Minusbeträge ein“, ärgerte sich Bahn-Chef Rüdiger Grube bei der Halbjahresbilanz. Vom „Blödsinn“ auf dem Fernbusmarkt war die Rede.
Zwei bis drei Cent nehmen die Fernbusse nach Branchenschätzungen pro Fahrgast und Fahrkilometer ein, sechs Cent wären nötig, um etwas zu verdienen. Auf dem gerade liberalisierten französischen Markt, auf dem die deutschen Unternehmen expandieren, ist das Missverhältnis noch größer.
www.tagesspiegel.de/...11088.html

Strani: 1