Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Petrol dobil prvi italijanski projekt Smart Water
Strani: 1
sporočil: 10.795
PETROL = Paradržavni kolhoz.
Neprivatiziran, brez resne konkurence, monopolist na preštevilnih področjih...
Neprivatiziran, brez resne konkurence, monopolist na preštevilnih področjih...
sporočil: 970
In kakšno povezavo ima to s pridobitvijo posla v Italiji?
Se strinjam da je v slovenskem upravljanju državnih podjetij marsikaj narobe, ampak zato državno lastništvo še ni nujno napačno. Le upravljanje mora biti pravo.
Se strinjam da je v slovenskem upravljanju državnih podjetij marsikaj narobe, ampak zato državno lastništvo še ni nujno napačno. Le upravljanje mora biti pravo.
sporočil: 10.795
[bacco979]Državno lastništvo je VEDNO napačno.
In kakšno povezavo ima to s pridobitvijo posla v Italiji?
Se strinjam da je v slovenskem upravljanju državnih podjetij marsikaj narobe, ampak zato državno lastništvo še ni nujno napačno. Le upravljanje mora biti pravo.
Državno podjetje v resnici sploh ni podjetje, je kolhoz.
sporočil: 970
In kakšno korist bi imeli slovenski uporabniki Petrolovih storitev
v primeru, da se ga privatizira?
Me pa prav zanima, kakšno infrastrukturo bi imela Slovenijo, če bi jo dali graditi izključno zasebnikom.
Me pa prav zanima, kakšno infrastrukturo bi imela Slovenijo, če bi jo dali graditi izključno zasebnikom.
sporočil: 10.795
[bacco979]Infrastruktura bi bila nedvomno boljša. Tao slaba kot je sedaj ne že težko.
In kakšno korist bi imeli slovenski uporabniki Petrolovih storitev v primeru, da se ga privatizira?
Me pa prav zanima, kakšno infrastrukturo bi imela Slovenijo, če bi jo dali graditi izključno zasebnikom.
Kdo misliš, da je postavil prvo elektrarno pri nas, pa železnico do Kamnika (zakaj gre skozi Jarše in ne skozi Mengeš)
Pa kopal mlinščice za milne.
Poduči se malo.
To so bili slovenski industrijalci. Znamenita, pa močno zamolčana rodbina Majdič, pa še mnogo drugih.
Seveda takim s socialistično vzgojo to ne bo nikoli jasno.
sporočil: 970
To je meni že jasno, kaj so zgradili pred vojno. Ampak takrat je
bila Slovenija precej zaostala dežela. Menda ti je pa tudi jasno,
da so večina moderne infrastrukture po drugi svetovni vojni povsod
po Evropi zgradile države. In verjetno ker so zasebniki povsod tako
vrhunski upravljavci, Nemci ponovno podržavljajo
elektrogospodarstvo, Angleži pa železnice, ne?
Strani: 1