Strani: 1

anon-202165 sporočil: 970
[#2587160] 16.03.16 07:41
Odgovori   +    3
Zanimivo bi bilo videti še test teh istih gum, rabljenih leto ali dve. Nove so skoraj vsake dobre, po letu ali dveh pa postanejo trde/glasne/bulaste/...
anon-154083 sporočil: 6.570
[#2587168] 16.03.16 08:48
Odgovori   +    3
Kaj pa delata vidva z gumami? Ciljata vsako luknjo na cesti? Pa tekmujeta pri vsakem startu na semaforjih? In nič ne pazita na tlak v gumah?
anon-8865 sporočil: 3.125
[#2587183] 16.03.16 09:37
Odgovori   +    0
Dunlop BlueResponse. Res zadovoljen, bolj kot prej z Michelinovimi. Pač.. mora relativna primerjava.
anon-180464 sporočil: 4.080
[#2587221] 16.03.16 12:08
Odgovori   +    0
Kaj pa vem.
Na avtu imam po 8 letih in 200kkm še prve originalne gume.
Zakonsko še vedno ustrezajo.
MM1411 sporočil: 4.807
[#2587298] 16.03.16 16:41
Odgovori   +    0
...ah gume, poglejte noge, te držijo cesto.... :)
153 sporočil: 9.333
[#2587799] 20.03.16 19:35
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: 153 20.03.2016 19:40
Če velja, da je zgoraj kar je spodaj in
zunaj kar je znotraj..., potem dobra fotka,
'od kolena dol in ob,' bržkone pove dovolj ?

Sodražan
anon-202494 sporočil: 2.309
[#2600739] 10.06.16 10:16
Odgovori   +    0
Najboljše pneumatike so nove, in to take, ki jih je predpisal proizvajalec avtomobila.

Posebno pretirani široke pneumatike so ena katastrofa.

Ko sem bil še v Avstriji sem dobil na enem novem BMW 530d posebno široke pneumatike na 18 colskih platščih (t.i. Austrian package). Avto ni bil za nikamor, šel je kar po svoje (sledil kolotekom na cesti) in udobje nula.

Po 2000 km sem kompletna kolesa pustil vulkanizerju zastonj (ni hotel plačati nič) in kupil štiri nova kompletna kolesa dimenzije 225/55 R16 95H in avto se je vozil kot se šika za BMW. Bil je udoben in ubogljiv.

Nikoli več širokih in nizkoprofilnih gum!!!

Strani: 1