Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Kje smrdi pri Darsovem poslu desetletja?
Strani: 1
sporočil: 2.998
Če je to res, dobro vemo kaj sledi. Že tolikokrat videno: pritožba
na Državno revizijsko komisijo, razveljavitev razpisa in ista
ekipa, isti ljudi napišejo novega, ki upošteva vse ugotovljene
prednosti Telekoma in DARSovega dvornega dobavitelja. Konkurenti
dvignejo roke in še ena korupcijska zgodba uspešno
zaključena.
Bravo Cerar, res hvala za nič.
Bravo Cerar, res hvala za nič.
sporočil: 1.447
Tele pripombe so bolj tako no. Kakšni bombastični naslovi bi bili,
če bi najugodnejša ponudba prišla s strani Šeškovega Iskratela.
sporočil: 3.467
"Kje smrdi pri Darsovem poslu desetletja?"
Le kje pri tem, poslu ne smrdi.
Med vsemi ponudniki je le eden, ki ponuja cestninjenje v prostem prometnem toku (Za Slovake ne vem - je že dolgo, kar sem bil tam). Italija ima zaprt cestninski sistem (preverjeno včeraj).
Torej: imamo 3 idejne projekte in enega, ki deluje tudi v praksi. Hec je, da je najnižji ponudnik dobil vseh 30% točk, ki so bile na voljo za tehnično rešitev. V reštivi trafik dizajna manjka samo še to, da bodo po cestah tovornjaki vozili zelo varno in to z hitrostjo 200 km/h, da bodo pri tem porabili samo 1l/100km goriva in se v primeru nevarnosti ustavili v 10 m. Papir prenese vse.
Dejstvo je, da avstrijci poberejo za več kot 200.000EUR/km cestnine na leto v tovornem prometu več, kot pa DARS (vir: časnik Finance). Pri 700 km avtocest to pomeni 140.000.000 EUR (140 milijonov!!!!) na leto premalo pobranih cestnin.
Razlike med Avstrijo in Slovenijo:
- cestnina je v Sloveniji z 5% nižja kot pa v Avstriji (Vir: spletne strani DARS in ASFINAG)
- V Sloveniji je tovorno vozilo vse nad 3,5 t, v Avstriji vse nad 7t (Slovenci cestninimo več vozil, kar BI MORALO pomeniti tudi višje prihodke)
Če bi bili pri DARS-u normalni, bi uvedli delujočo rešitev, ki bi jo plačali samo z več pobranimi cestninami. In to bi lahko že davno naredili. V zadnjih petih letih smo DAVKOPLAČEVALCI izgubili 700.000.000 EUR, ker pri DARS-u vse smrdi- o elektronskem cestninjenju se pogovarjamo že krepko več kot 6 let.
Najboilje bi bilo, da bi na enem mestu zbrali vse sedanje in pretekle odločevalce v DARS-u in na njih naložili celotno protihrupno ograjo. Pa naj si jo nekam odnesejo.
...Matija Gubec press...
Le kje pri tem, poslu ne smrdi.
Med vsemi ponudniki je le eden, ki ponuja cestninjenje v prostem prometnem toku (Za Slovake ne vem - je že dolgo, kar sem bil tam). Italija ima zaprt cestninski sistem (preverjeno včeraj).
Torej: imamo 3 idejne projekte in enega, ki deluje tudi v praksi. Hec je, da je najnižji ponudnik dobil vseh 30% točk, ki so bile na voljo za tehnično rešitev. V reštivi trafik dizajna manjka samo še to, da bodo po cestah tovornjaki vozili zelo varno in to z hitrostjo 200 km/h, da bodo pri tem porabili samo 1l/100km goriva in se v primeru nevarnosti ustavili v 10 m. Papir prenese vse.
Dejstvo je, da avstrijci poberejo za več kot 200.000EUR/km cestnine na leto v tovornem prometu več, kot pa DARS (vir: časnik Finance). Pri 700 km avtocest to pomeni 140.000.000 EUR (140 milijonov!!!!) na leto premalo pobranih cestnin.
Razlike med Avstrijo in Slovenijo:
- cestnina je v Sloveniji z 5% nižja kot pa v Avstriji (Vir: spletne strani DARS in ASFINAG)
- V Sloveniji je tovorno vozilo vse nad 3,5 t, v Avstriji vse nad 7t (Slovenci cestninimo več vozil, kar BI MORALO pomeniti tudi višje prihodke)
Če bi bili pri DARS-u normalni, bi uvedli delujočo rešitev, ki bi jo plačali samo z več pobranimi cestninami. In to bi lahko že davno naredili. V zadnjih petih letih smo DAVKOPLAČEVALCI izgubili 700.000.000 EUR, ker pri DARS-u vse smrdi- o elektronskem cestninjenju se pogovarjamo že krepko več kot 6 let.
Najboilje bi bilo, da bi na enem mestu zbrali vse sedanje in pretekle odločevalce v DARS-u in na njih naložili celotno protihrupno ograjo. Pa naj si jo nekam odnesejo.
...Matija Gubec press...
Strani: 1