Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek 100 let korenin, le dobrih 60 let užitkov za volanom

Strani: 1

JaniL sporočil: 165
[#2585997] 09.03.16 05:13
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: JaniL 09.03.2016 05:14
Miloš, zanimivo - ko bereš BMW-jevo zgodovino, dobiš poleg firme BFW, ki jo ti omenjaš, še ime Rapp Motorenwerke. Zakaj si jo izpustil? Ko bereš zgodovino od te firme (če je Wikipedia kak zanesljiv vir, seveda: en.wikipedia.org/wik...orenwerke) pa ne zaslediš imena BFW, torej so ga oni izpustili. Tole ni čisto jasno, očitno? :)
Je pa pravilno, da, kot se tudi sam spomnim iz BMW muzeja, da je prvotni logotip pomenil bavarsko zastavo, letalski propeler so šele nekaj let kasneje začeli propagirati.

LP/J
milos9 sporočil: 1.044
[#2586085] 09.03.16 11:55 · odgovor na: JaniL (#2585997)
Odgovori   +    1
Pozdravljen,

Res je, BMW je nastal iz Rapp, BFW pa je bil leta 1917 pripojen podjetju:

Več spodaj - leta 1913 je inženir Karl Friedrich Rapp ustanovil še eno podjetje v Münchnu, imenovano Rapp Motorenwerke GmbH za izdelavo letalskih motorjev. Zaradi finančnih težav je podjetje l.1916 prodal Maxu Frizu in Franzu Josefu Poppu, ki sta ga aprila l.1917 preimenovala v Bayeriche Motoren Werke GmbH. Vzporedno je 7. marca 1916 ustanovil svoje podjetje Gustav Otto z imenom Bayerische Flugzeugwerke AG (BFW), ki se je prav tako ukvarjalo z izdelavo letalskih motorjev. Leta 1917 je to podjetje dobilo tudi uradni logotip, ki pa se ne razlikuje veliko od današnjega. Po prvi svetovni vojni l.1922 se je podjetje prestrukturiralo. Finančnik Camilo Castiglioni je zagotovil kapital, prvi generalni direktor pa je postal Franz Josef Popp, ki je k svojemu podjetju pripojil še del podjetja BFW in tako je nastalo enotno podjetje BMW AG, ki obstaja še danes. Jeseni l.1923 so izdelali prvi BMW motocikel BMW R32 in l.1929 še prvi avtomobil po licenci angleškega Austin Sevena. To je bil model BMW 3/15 PS, imenovan tudi "Dixi".

Strani: 1