Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Bodo umazani posli VW ogrozili nemško industrijo?

Strani: 1

bozga sporočil: 6.303
[#2551836] 25.09.15 08:24
Odgovori   +    4
Nemci niso nategovali samo z izpusti, ampak tudi s cenami. Umazane "clean dizle" so prodajali po bistveno višjih cenah od konkurence, ravno zato ker naj bi bili tako izredno čisti. Upam, da bodo vsaj pocenili očitno precenjene avtomobile, oziroma bistveno pocenili vsaj "clean" dizle.
danimo sporočil: 89
[#2551881] 25.09.15 09:49
Odgovori   +    0
»Made in Germany" je bilo napisano
pod tem napisaom na izdelkom pa made in prc

falkenman, in razna druga kao nemška orodja
ki jih kupite v hoferju in lidliu, bauhausu, itd itd

no shit
anon-354361 sporočil: 8
[#2551931] 25.09.15 11:41
Odgovori   +    3
čas vnosa: 25.09.15 11:12
"Evropski levičarji in zeleni so bili preveč zaposleni z očitki Američanom, ker ne želijo ratificirati kjotskega protokola za zmanjšanje izpustov, da bi opazili nemško goljufanje. "

Nevem kaj ima sedaj evropska levica in zelene stranke s tem? Zakaj potem clanek ne ocita evropski desnici (predvsem nemski) da ze vec kot desetletje prakticno blokira sprejem evropskih predpisov, ki bi dizle bolj omejila (podobno kot je v ZDA, kjer morajo dizli preprosto dosegati enake standarde kot bencinski motorji). Biti lev ali biti desen - ta afera nima s tem nic. ZDA in Japonska, za katere lahko mirno recemo da so bolj desne od Evrope, imata obe stroge omejitve za dizle (mislim da jih na Japonskem sploh ni).

Je pa res zanimivo, da Amerika s svojimi bolj sproscenimi okoljskimi predpisi, ve da so dizli pravzaprav zelo svinjski motorji (poraba gor ali dol)
anon-255637 sporočil: 1.284
[#2551969] 25.09.15 13:06
Odgovori   +    4
Volkswagen bo preklopil iz olja na strom,tukaj si ne bo vec opomogel,prevec bi stalo,namrec.
Je pa to nov izziv za svetovno avtomobilsko industrijo in za nas uporabnike.
anon-293951 sporočil: 1.660
[#2552397] 28.09.15 13:14
Odgovori   +    0
čas vnosa: 28.09.15 12:39
iz krize bom šli še močnejši, 200 konjev na 2.0tdi

Strani: 1