Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Bodo Slovenci brez služb, ko VW totalno zamoči?
Strani: 1
sporočil: 3.026
čas vnosa: 23.09.15 05:00
Še en razlog več, da SLO poveča deleže BDP-ja v panogah turizem,
lesna industrija, prehrana in bolj razprši odvisnosnost od
določenih trgov.
Zdaj je pravi trenutek nekaterim dopovedati, da je 20% odvisnost od enega trga ali ene panoge na nek način nevarna......na prvem mestu bo v nekaj letih turizem,če bomo znali goste zadržati v SLO 5 dni ali celo 7 nočitev in jim ponuditi domačo hrano in kup destinacij v SLO kot tudi tik ob meji, to je tja do Benetk
Novim podjetjem, ki nastajajo , paa je treba nuditi boljše okolje, da se ne preselijo v tujino.
Vračanje mnogih podjetij iz Kitajske je treba izkoristiti in tujcem ponuditi naše lokacije, kjer je delovne sile....npr MB, CE, KR in druge.Ministrstvo za tuja vlaganja bi moral ustanoviti in temu marsikaj podreti.....od zakonodaje do timov, ki bi tujcu vse uredili hitro.
Tudi begunsko problematiko je treba reševati modro in v državo sprejeti mlade in izobražene ter si tako graditi most v njihove države.
Zdaj je pravi trenutek nekaterim dopovedati, da je 20% odvisnost od enega trga ali ene panoge na nek način nevarna......na prvem mestu bo v nekaj letih turizem,če bomo znali goste zadržati v SLO 5 dni ali celo 7 nočitev in jim ponuditi domačo hrano in kup destinacij v SLO kot tudi tik ob meji, to je tja do Benetk
Novim podjetjem, ki nastajajo , paa je treba nuditi boljše okolje, da se ne preselijo v tujino.
Vračanje mnogih podjetij iz Kitajske je treba izkoristiti in tujcem ponuditi naše lokacije, kjer je delovne sile....npr MB, CE, KR in druge.Ministrstvo za tuja vlaganja bi moral ustanoviti in temu marsikaj podreti.....od zakonodaje do timov, ki bi tujcu vse uredili hitro.
Tudi begunsko problematiko je treba reševati modro in v državo sprejeti mlade in izobražene ter si tako graditi most v njihove države.
sporočil: 18.363
Za takšne in drugačne rizike se firme, ki gledajo in poslujejo
dolgoročno, zavarujejo na ustrezen način vnparej. Strokovnjaki bi
rekli, da si oblikujejo rezervacije...Da ne padejo preveč navzdol.
Ali celo v izgube. Ali bankrot. Če se riziki zgodijo. In ravnajo
pravilno in pametno. Ampak to marsikomu in marsikateremu nikoli ni
bilo in ne bo jasno, ker ne poznajo tovrstnega poslovanja. Lep dan.
sporočil: 4.276
Eni menijo, da količina izpustov ni odločilen dejavnik pri izbiri avtomobila, zato upada prodaje v Evropi niti ne bo, drugi se bojijo, da bodo težave tudi tu.Ti nimajo pojma kaj sploh govorijo. Količina strupenih plinov v izpustu ni visoka, kar tako. Če jo bodo hoteli spraviti v dovoljene okvire, bodo njihovi dizli šibkejši in bolj požrešni. To pa je nekaj, kar kupce še kako zanima.
Ampak jaz se bojim, da bo EU prej spremenila zakonodajo, kot pa bo VW poštmal svoje avte.
sporočil: 3.600
V dveh dneh je delnica Volkswagna izgubila 31 odstotkov vrednostiOdlična priložnost za nakup!
sporočil: 346
Zadnja sprememba: DrDre 23.09.2015 09:39
glede na to da se na osnovi izpustov obračunava DMV ...bi to lahko
pomenilo oškodovanje javnih financ ... po KZ...ampak v banana republiki ni panike ... zanima nas kaj je s to zadevo v Južni Koreji...
mogoče bi lahko uredništvo financ izračunalo izpad davka v SLO proračun
in posledično oškodovanje posameznega državljana SLO
sporočil: 2.321
čas vnosa: 23.09.15 11:31
Celotna industrija je 20% bdp, ne pa le avtomobilska. Novinar, ki
piše za tak časopis, ne bi smel klatiti takih neumnosti.
Strani: 1