Strani: 1

pobalin sporočil: 14.456
[#2524244] 02.06.15 00:37
Odgovori   +    2
pognal z električnimi avtomobili, sočasno pa še razvija klasične atmosferske motorje.
Če sem prav sledil ponudbi motorjev v novejših Renaultih je atmosferskih motorjev zaradi downsizinga že zelo malo. Po dizlih so zdaj že skoraj vsi bencinci s turbino.
anon-237381 sporočil: 924
[#2524245] 02.06.15 01:02
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: anon-237381 02.06.2015 01:05
Bistvo hibridov je, da morajo tovarne znižati povprečni izpust flote. Zato recimo Aston Martin rebranda Toyoto IQ, in se BMW, Porsche, Lamborghini mučijo s hibridi.

Na ta način na testu (kjer deloma uporabljajo električni motor) dosežejo nizke izpuste, regulatorji so srečni in stranke v Rusiji in na Kitajskem so srečne ker dobijo 500+ konjev. Hibrid z dodatnimi elektromotorji še bolj divje pospeši kot čisti bencinar.

Drugi trg hibridov je Japonska, kjer so najbolj prodajani modeli hibridi. Ker ima Japonska (in tudi ZDA) strožje predpise glede trdih delcev v izpustih, tam dizlov za osebno vožnjo ni mogoče homologirati. Naslednja tehnologija za nižjo porabo za dizlom so hibridi.

Renault je pomemben igralec predvsem v B, deloma pa tudi v A in C segmentih. V teh segmentih izpusti niso tako kritični, da bi morali s prodajo hibridov zniževati povprečni izpust flote. Zato za Renault hibridi niso tržna nuja. So pa zaradi regulative za performance znamke.
anon-69588 sporočil: 26
[#2524365] 02.06.15 13:51
Odgovori   +    2
vozil sem že par hibridov: opel ampera, mitsubishi outlander, toyota yaris, bmw i3, honda jazz,...

njihov čas je že davno prišel, čudi me da avto industrija tega bolj ne zagrabi, ne samo zaradi ekologije ampak predvsem zaradi pozitivnih emocij, ki jih daje elektro pogon,...

emocija namreč povečuje prodajo

Strani: 1