5 ur
Najbolj brani članki danes
6 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
6 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
8 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
8 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
8 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
8 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
9 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
10 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
10 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
10 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
11 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
11 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
11 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
12 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
12 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
12 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
13 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
13 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
13 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

anon-216634 sporočil: 2.252
[#2499283] 11.02.15 22:51
Odgovori   +    11
zadnji naj ugasne luč.

www.siol.net/priloge..._ovce.aspx
anon-317028 sporočil: 30.415
[#2499317] 12.02.15 05:33
Odgovori   +    29
Stavek »40 jurjev, pa ocenim, kok'r hoč'te« velja tudi za oceno stroškov gradnje 2. tira, veljal je za Teš 6, Stožice, projekte v zdravstvu...in zanimivo, nikomur nič, denar razdelijo, psi lajejo in karavana gre naprej. Po sistemu »40 jurjev, pa ocenim, kok'r hoč'te« so ugotovili, da 2. tir stane 1,4 milijarde in zanimivo ni nikjer zaslediti pobud za ponovno vrednotenje projekta, kaj nas še bolj prepričuje, da se ga da izgraditi za razumnih 700 milijonov, vse ostalo so korupcijski bonusi tistih, ki vsiljujejo tir. Zanimivo, da bi npr. Kitajci izvedli projekt za npr. 500 milijonov, zagovorniki 2. tira ne kažejo velikega zanimanja. Imamo občutek, da jih 700 milijonov za gradnjo tira ne zanima prav veliko, tudi če ga ne izgradimo, pomembnih je drugih 700 milijonov, ki jih bodo razdelili po ključu »40 jurjev, pa ocenim, kok'r hoč'te«.
anon-170100 sporočil: 826
[#2499332] 12.02.15 07:00
Odgovori   +    11
Kako, nimamo pojma kako bomo drugi tir plačali?
Minister je jasno oznanil:
Drugi tir naj bi poleg sredstev CEF financirali s pomočjo zasebnega partnerja, pravi Gašperšič. Če ga ne najdemo, ga bomo financirali z zadolževanjem ali iz proračuna.
Finančna konstrukcija je vsekakor zaprta, milijarda gor ali dol ni bistvena. Imamo še dovolj zdravih Zidarjev.
anon-149637 sporočil: 3.223
[#2499345] 12.02.15 07:48 · odgovor na: anon-216634 (#2499283)
Odgovori   +    9
Če bi na mestu tistih štirih,ki ovco strižejo stali slo politiki,bi takoj pomislil,da jo koljejo.
anon-157543 sporočil: 194
[#2499369] 12.02.15 08:58
Odgovori   +    5
Če smo toliko miljard zmetali v banko, da lahko mirno naprej polnijo žepe, bomo z lahkoto dal to miljardo za drugi tir.Na koncu bo vsaj nekaj videt, ker pri bankah ne vidiš nič!
0709FRASX sporočil: 155
[#2499401] 12.02.15 10:01
Odgovori   +    14
Okrog drugega tira je en sam velik halo! To je reakcija nekoga, ki so ga že prevečkrat peljali žejnega čez vodo, zdaj pa se z nezaupanjem drži za denarnico. Prav je tako! Toda pri drugem tiru ni vprašanje: je smiselno graditi ali ne. Vprašanje se glasi: Zakaj šele zdaj in zakaj za takšno ceno? In pa: Od kod denar in koliko drugega tira si ta država pri svojih financah sploh še lahko privošči? Dejstvo je namreč, da je slovenski del južne železnice danes še vedno to, kar je vedno bil: avstro-ogrska južna železnica, projektirana za parne lokomotive z veliko manjšo osno obremenitvijo od sodobnih vlakovnih kompozicij.

P.S. Še en drugi tir bo treba graditi na progi Maribor-Šentilj. Tam je sicer že bil, a so ga komunisti po vojni 'odšraufali', ko so se odločili 'odklopiti' od zahodnega razrednega sovražnika. Te tračnice so zdaj nekje v osrednji Srbiji ali v Albaniji. (Predlog za zanimivo fotoreportažo, ko se bodo ponovno spravili položiti tračnice tja, kjer so že bile.)

P.P.S. Po teh in onih drugih tirih bo treba paziti, da ne bodo odgovorni zmetali preveč denarja še v obnovo proge LJ-Zidani most-Celje, ker bi bili stroški gradnje nove hitre proge čez Trojane (ob avtocesti) manjši od celovite obnove te avstro-ogrske proge z vsemi njenimi ovinki in previsnimi stenami. To bo aktualno čez 10-20 let. Pa saj to že veste, mar ne?
anon-359258 sporočil: 6
[#2499507] 12.02.15 13:41
Odgovori   +    3
čas vnosa: 12.02.15 13:04
Podcenjevalno in nonšalantno obnašanje če že ne kaj drugega....

Strani: 1