Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Megane s tremi, sportsvan s petimi zvezdicami

Strani: 1

anon-45881 sporočil: 7.327
[#2416599] 26.06.14 09:13
Odgovori   +    13
Svinjsko pristranski in neobjektiven članek. V naslovu nič ne piše o tem, da so bili primerjani NOVI in STAREJŠI avtomobili (čisto zavajanje površnega bralca), dizajnirani po prejšnjih EuroNCAP standardih.

Poleg tega je logično, da so proizvajalci pri novih vozilih že vnaprej poznali nove testne standarde in se na njih prilagodili. Ampak površen bralec ne bo imel časa pomisliti na kaj takega.

Po isti logiki so avtomobili obupne varnosti tudi 1-2 leti stari Volvo (poleg Renaulta pionir avt. varnosti), Mercedes, Audi, BMW, Toyota, ... WTF?

Kačič, si od Porsche Slovenija dobil par tankov brezplačnega goriva za tale zmazek?
anon-221230 sporočil: 3.052
[#2416617] 26.06.14 09:27
Odgovori   +    11
Na take članke človek ne more dati neke teže, ker je jasno, da so NAROČENI! Megane iz družine Reanultov, ki je kot znamka že desetletje znan po najbolj varnih avtomobilih, tri zvezdice!? Novinar lahko tako sranje piše svojim otrokom če jih ima.
anon-218461 sporočil: 539
[#2416619] 26.06.14 09:32 · odgovor na: anon-45881 (#2416599)
Odgovori   +    14
Čisti marketing. Golf kao uber in to ;)

Testirajo en mesec star model in kao nekaj primerjajo s 6 let starim modelom. Nemške vragolije.

Pohitel so tudi z "novimi standardi" varnosti, da kitajc ne bi kraljeval na vrhu ;)
gt001 sporočil: 786
[#2416631] 26.06.14 09:50 · odgovor na: anon-45881 (#2416599)
Odgovori   +    7
Clanek je razen naslova cisto korekten. Nova euroNCAP regulativa velja od 2014 (in bodo v 2015 spet spremenjena). Logicno, da starejsi modeli vseh zahtev ne dosezejo. Dejstvo je, da precejsnji delez doprinese "aktivna" varnost - kot so razlicni opozorilniki/pomagala itd. Ko pa pride do samega trka, pa steje zgolj karoserijska cvrstost. In v tem je starejsi renault enako dober, kot novi vw (ali novi renault)

Kar se kitajcev tice (Qoros). Da so avto lahko homologirali se po starih pravilih, so morali v eu prodati 500 vozil (ne me drzati za besedo pri stevilu). To so bolj ali manj papirno uredili na Slovaskem.
chef sporočil: 2.986
[#2416645] 26.06.14 10:07 · odgovor na: anon-221230 (#2416617)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: chef 26.06.2014 10:19
A sem jaz delal test po EuroNCAP 2014 ali ga je delal EuroNCAP? Ne tipično Slovensko sanjat in iskat teorije zarote, sploh tam, kjer jih ni. Ocene so pač dejstvo, da je vse skupaj napol brezveze ker gre za starejše in povsem nove modele pa je jasno - podobno kot je avto včasih dobil črtano zvezdico, če ni imel opozorilnika za nepripete pasove zadaj - jasno da starejši modeli tega niso imeli. Seveda pa bi bilo tipično slovensko narobe, če bi tele zadnje teste zaobšli, ker potem bi pa pizdili, koliko je Renault plačal, da prikrivamo tri zvezdice.
pobalin sporočil: 14.456
[#2416666] 26.06.14 10:38 · odgovor na: chef (#2416645)
Odgovori   +    6
[chef]
A sem jaz delal test po EuroNCAP 2014 ali ga je delal EuroNCAP? Ne tipično Slovensko sanjat in iskat teorije zarote, sploh tam, kjer jih ni. Ocene so pač dejstvo, da je vse skupaj napol brezveze ker gre za starejše in povsem nove modele pa je jasno - podobno kot je avto včasih dobil črtano zvezdico, če ni imel opozorilnika za nepripete pasove zadaj - jasno da starejši modeli tega niso imeli. Seveda pa bi bilo tipično slovensko narobe, če bi tele zadnje teste zaobšli, ker potem bi pa pizdili, koliko je Renault plačal, da prikrivamo tri zvezdice.
Pišmeuharski prepisovalec "dejstev" ali radoveden in razgledan novinar, to očitno sploh ni vprašanje? Kot se avtor ne vpraša, kako je možno, da Euro NCAP svojega odličnjaka iz leta 2008 danes degradira (tudi) zaradi tega:
A seatbelt reminder system is standard for the front and rear seats. The system for the front seats met Euro NCAP's requirements. However, the system for the rear seats uses text to inform the driver of the status of the rear seatbelts and, as this information was not available in all languages, the system failed Euro NCAP's assessment. Renault intend to address this issue very soon. With a compliant system, the Mégane Hatch would have been rated as four stars overall.
www.euroncap.com/res...e/555.aspx
Novinar bi se tudi pozanimal, kdaj je Euro NCAP ponovil test nekega modela v zadnjem letu njegovega življenja in zakaj. In zakaj velika korporacija Renault do zdaj ni mogla sporočila pripraviti v več jezikih, zdaj pa jih bo nenadoma lahko "very soon". Pa katere druge znamke/modeli imajo te menije v koliko jezikih. V slovenščini?

Navadni prepisovalski free-riderji ne pa novinarji! Pejte s kakšnim testnim avtom na kremšnito, da si ne boste strokovno ugotovili lego v desnih ovinkih in svojih pametnih glavic ne boste obremenjevali s čudnimi vprašanji.
chef sporočil: 2.986
[#2416671] 26.06.14 10:48 · odgovor na: pobalin (#2416666)
Odgovori   +    3
Ni časa, treba na kremšnito. Dijo

Strani: 1