7 ur
Najbolj brani članki danes
8 ur
Vlada za direktorico statističnega urada imenovala Apolonijo Oblak Flander
9 ur
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
10 ur
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
10 ur
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 4
10 ur
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
10 ur
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
11 ur
Ko se upokoji vodja gradnje
12 ur
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
12 ur
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
13 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
13 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
13 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
13 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
14 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
14 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
15 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
15 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
15 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
16 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla

Strani: 1

anon-310190 sporočil: 40
[#2055977] 21.03.13 09:56
Odgovori   +    0
Fructal .... Lj mlekarne ....NKMB ..... eni prodani drugi propadajo .... mlatenje prazne slame. Kaj se pa dejansko dogaja? Komunikacija med denarnico in trženjem bogega slovenca ne prenese tega nakladanja. Vse lepo in prav ampak kaj to pomaga janezu, metki, frnaclnu .... in kakšni dosežki so sploh to? Zakaj te "agencije" ne delajo kaj pametnega kot recimo svetovanje podjetju - "izvoz naših produktov" (to nas bo edino rešilo) v tujino in naj tam potem merijo uspešnost s poplavo izdelkov/uslug, ki so tako "dodelani" , v vsakem pomenu, da bi naši ostali na "dnu police" Doma pa nakladanje ... bla bla "kratkoročna in dolgoročna trženjska in komunikacijska strategija, dostopne raziskave za objektivno spremljanje rezultatov, partnersko sodelovanje, prodorne kreativne ideje, hrabrost in odločnost pri odločanju, odkritost pri pogovorih, širina pri razumevanju ožjega in širšega." Zbudite se!

Strani: 1