Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Slovenski Spar lani dosegel rahlo rast
Strani: 1
sporočil: 845
V Sparu ne nabavljam več, naj kar odpirajo naprej svoja
kontcentracijska taborišča s sintalovimi varnostniki če hočejo.
sporočil: 845
SLOVENSKE KONJICE – Bralka Barbara je ogorčena nad blagovno znamko
Spar oziroma – bolje rečeno – nad njihovimi varnostniki. Zgodba, ki
nam jo je opisala, se začne nekako takole: »Moja mama je redno
opravljala nakupe v trgovini Spar v Slovenskih Konjicah. Med
zadnjim nakupom sem ji dala prazno stekleničko drogerije, saj je
starejša in raje pogleda etiketo, preden kupi. Nato pa je pri
blagajni doživela ledeni tuš. Pri blagajničarki je namreč stala
varnostnica in nagovorila blagajničarko, naj moji mami pregleda
torbo. Lahko si mislite, kaj je sledilo, ko je v torbi zagledala
prazno stekleničko.«
Napake ni priznala
Po besedah bralke je bila priletna gospa tako šokirana, tako da še zdaj ni prišla k sebi. »Če je že domnevno strokovno usposobljena varnostnica mislila, kako pametno se je lotila 'tatu', zakaj se potem po razlagi blagajničarke, da gre pri zvesti potrošnici, ki je doslej puščala precejšen del svoje pokojnine v omenjeni trgovini, ni vsaj ustno opravičila in priznala napako,« se še sprašuje ogorčena bralka.
Opozorilo za Spar
In če gre verjeti Barbarinim besedam, je blagovna znamka Spar izgubila dva potrošnika. Po njenem mnenju pa se bo na dolgi rok s takšnim pristopom uniformiranih zasledovalcev, ki ti dobesedno dihajo za vrat, številka precej povišala.
Spar odgovarja in raziskuje
Z vprašanji za pojasnilo smo se obrnili na podjetje Spar Slovenija. »V zvezi z neljubim dogodkom smo seznanjeni, saj smo prejeli pritožbo, ki jo je na naš elektronski naslov poslala hčerka gospe Mojce. O podrobnostih dogodka smo se pozanimali in pisno pojasnili pravila delovanja varnostne službe v naših trgovinah. Zahvalili smo se ji za pritožbo, saj se tudi na podlagi negativnih mnenj izboljšujemo in trudimo za zadovoljstvo vsakega kupca,« nam sporoči njihov predstavnik David Majcen in dodaja:»Pozornost varnostnice je v konkretnem primeru pritegnila prazna steklenička, zaradi katere se je odločila situacijo raziskati. V razgovor oziroma postopek reševanja nastale situacije se je vključila tudi vodja trgovine, ki je gospe Mojci pojasnila kakšna navodila ima varnostna služba s strani trgovine. Izkazalo se je, da je šlo za pomoto, zato sta se tako vodja trgovine kot tudi varnostnica, gospe Mojci osebno opravičili.«
Po njihovih besedah naj bi varnostna služba, ki pogodbeno opravlja storitve varovanja v sparovih trgovinah, vseskozi deluje v skladu s standardi in postopki, ki veljajo za vse javne prostore. Prav zato se je v dotičnem primeru, ko se je pojavil sum odtujitve blaga, varnostnik moral situacijo raziskati ter ukrepati skladno z Zakonom o zasebnem pravu.
Obljubljajo pa, da bodo postopek ponovno preučili in v skladu z ugotovljenim ustrezno ukrepali, saj od varnostnikov zahtevajo , da se obnašajo korektno in človekovemu dostojanstvu primerno.
Napake ni priznala
Po besedah bralke je bila priletna gospa tako šokirana, tako da še zdaj ni prišla k sebi. »Če je že domnevno strokovno usposobljena varnostnica mislila, kako pametno se je lotila 'tatu', zakaj se potem po razlagi blagajničarke, da gre pri zvesti potrošnici, ki je doslej puščala precejšen del svoje pokojnine v omenjeni trgovini, ni vsaj ustno opravičila in priznala napako,« se še sprašuje ogorčena bralka.
Opozorilo za Spar
In če gre verjeti Barbarinim besedam, je blagovna znamka Spar izgubila dva potrošnika. Po njenem mnenju pa se bo na dolgi rok s takšnim pristopom uniformiranih zasledovalcev, ki ti dobesedno dihajo za vrat, številka precej povišala.
Spar odgovarja in raziskuje
Z vprašanji za pojasnilo smo se obrnili na podjetje Spar Slovenija. »V zvezi z neljubim dogodkom smo seznanjeni, saj smo prejeli pritožbo, ki jo je na naš elektronski naslov poslala hčerka gospe Mojce. O podrobnostih dogodka smo se pozanimali in pisno pojasnili pravila delovanja varnostne službe v naših trgovinah. Zahvalili smo se ji za pritožbo, saj se tudi na podlagi negativnih mnenj izboljšujemo in trudimo za zadovoljstvo vsakega kupca,« nam sporoči njihov predstavnik David Majcen in dodaja:»Pozornost varnostnice je v konkretnem primeru pritegnila prazna steklenička, zaradi katere se je odločila situacijo raziskati. V razgovor oziroma postopek reševanja nastale situacije se je vključila tudi vodja trgovine, ki je gospe Mojci pojasnila kakšna navodila ima varnostna služba s strani trgovine. Izkazalo se je, da je šlo za pomoto, zato sta se tako vodja trgovine kot tudi varnostnica, gospe Mojci osebno opravičili.«
Po njihovih besedah naj bi varnostna služba, ki pogodbeno opravlja storitve varovanja v sparovih trgovinah, vseskozi deluje v skladu s standardi in postopki, ki veljajo za vse javne prostore. Prav zato se je v dotičnem primeru, ko se je pojavil sum odtujitve blaga, varnostnik moral situacijo raziskati ter ukrepati skladno z Zakonom o zasebnem pravu.
Obljubljajo pa, da bodo postopek ponovno preučili in v skladu z ugotovljenim ustrezno ukrepali, saj od varnostnikov zahtevajo , da se obnašajo korektno in človekovemu dostojanstvu primerno.
sporočil: 845
Vir / Avtor: Andrej Cetinski
10. november 2009
Petega novembra 2009 sva z ženo v večernih urah opravila manjši nakup v trgovini Spar na Viču v Ljubljani. Ko sem po plačilu zapustil blagajno, se je oglasil alarm, s katerim se v Sparu varujejo pred krajami. Prihitel je varnostnik in me na način, kot si zasluži nepridiprav, odvedel v poseben prostor, ki je namenjen obdelavi nepoštenih kupcev.
Varnostnika sem opozoril na možnost, da se je alarmna naprava zmotila, pa tudi to sem mu povedal, da pričakujem, da se mi bo opravičil za svoje ravnanje, če bo ugotovil, da nisem ničesar zagrešil. Na vse to se ni odzval. Začel me je pregledovati, sam postopek pa sta izmenično nadzirala dva njegova kolega. Pri tem je bil temeljit in zasluži si, da ga Spar za to pohvali. Po 11. septembru sem namreč doživel kar nekaj osebnih pregledov ob vstopu v ZDA, ki tudi sicer veljajo za stroge, vendar se nobeden ne more primerjati s Sparovim. Za zaključek sem moral varnostniku razgrniti še celotno vsebino denarnice in mu prazno denarnico izročiti. Podrobno jo je preiskal in nazadnje res nekaj našel: v enem od predalov je bila še vedno nalepka proizvajalca denarnice in ta naj bi bila opravičilo za osebno preiskavo. Ko sem po tej ponižujoči obdelavi varnostnika opozoril, da pričakujem opravičilo za njegovo ravnanje, mi je odgovoril, da za to ne vidi nobene potrebe.
Nisem več rosno mlad in v življenju sem že marsikaj doživel, a ne pomnim, da bi me doslej kdor koli obravnaval tako ponižujoče, kot si je to dovolil Spar. Pa za to ne krivim njegovih varnostnikov. Ti gotovo ravnajo skladno z navodili, ki jih imajo, in ustrezno kulturi, ki jo Spar uveljavlja znotraj svoje hiše. Ta kultura žali človekovo dostojanstvo in je povprečnemu Slovencu tuja. Sparu bi tudi poslovno koristilo, če bi to upošteval.
10. november 2009
Petega novembra 2009 sva z ženo v večernih urah opravila manjši nakup v trgovini Spar na Viču v Ljubljani. Ko sem po plačilu zapustil blagajno, se je oglasil alarm, s katerim se v Sparu varujejo pred krajami. Prihitel je varnostnik in me na način, kot si zasluži nepridiprav, odvedel v poseben prostor, ki je namenjen obdelavi nepoštenih kupcev.
Varnostnika sem opozoril na možnost, da se je alarmna naprava zmotila, pa tudi to sem mu povedal, da pričakujem, da se mi bo opravičil za svoje ravnanje, če bo ugotovil, da nisem ničesar zagrešil. Na vse to se ni odzval. Začel me je pregledovati, sam postopek pa sta izmenično nadzirala dva njegova kolega. Pri tem je bil temeljit in zasluži si, da ga Spar za to pohvali. Po 11. septembru sem namreč doživel kar nekaj osebnih pregledov ob vstopu v ZDA, ki tudi sicer veljajo za stroge, vendar se nobeden ne more primerjati s Sparovim. Za zaključek sem moral varnostniku razgrniti še celotno vsebino denarnice in mu prazno denarnico izročiti. Podrobno jo je preiskal in nazadnje res nekaj našel: v enem od predalov je bila še vedno nalepka proizvajalca denarnice in ta naj bi bila opravičilo za osebno preiskavo. Ko sem po tej ponižujoči obdelavi varnostnika opozoril, da pričakujem opravičilo za njegovo ravnanje, mi je odgovoril, da za to ne vidi nobene potrebe.
Nisem več rosno mlad in v življenju sem že marsikaj doživel, a ne pomnim, da bi me doslej kdor koli obravnaval tako ponižujoče, kot si je to dovolil Spar. Pa za to ne krivim njegovih varnostnikov. Ti gotovo ravnajo skladno z navodili, ki jih imajo, in ustrezno kulturi, ki jo Spar uveljavlja znotraj svoje hiše. Ta kultura žali človekovo dostojanstvo in je povprečnemu Slovencu tuja. Sparu bi tudi poslovno koristilo, če bi to upošteval.
sporočil: 845
SPAR in drugorazredni kupec
26.10.2009
Že kar nekaj časa hodim v trgovine z namenom,da kupim točno določene stvari ter me razne reklame in akcije ne prepričajo,da bi kupil stvari,ki jih ne rabim.Tako sem šel tudi danes po določeno stvar v SPAR v Koprsko SUPERNOVO.
Ker izdelka,ki sem ga želel kupiti niso imeli sem hotel oditi mimo prve blagajne,ki je bila odprta in najbližje izhodu,tam pa me je blagajničarka.ker nisem nič kupil ustavila in mi prepovedala izhod.Napotila me je v zadnji del trgovine kjer je izhod poleg kabine z varnostniki.Že sem nameraval kupiti žvečilne bombone in si s tem pridobiti enake pravice za izhod mimo blagajne,kot jih imajo kupci s polnimi vozički pa sem si premislil,ker takim trgovcem pač ne privoščim dobička na račun moje invalidnosti.Sem invalid in ker težko hodim mi je bilo popolnoma odveč nepotrebno korakanje in kroženje po celi trgovini.Tako sem raje zadovoljil blagajničarkine kaprice in se kot drugorazredni kupec po ovinkih podal proti izhodu.
V naslednji trgovini so seveda izdelek imeli,SPARovih trgovin se bom pa v nadalje izogibal,kar mi pri vsej konkurenci sploh ne bo težko.
26.10.2009
Že kar nekaj časa hodim v trgovine z namenom,da kupim točno določene stvari ter me razne reklame in akcije ne prepričajo,da bi kupil stvari,ki jih ne rabim.Tako sem šel tudi danes po določeno stvar v SPAR v Koprsko SUPERNOVO.
Ker izdelka,ki sem ga želel kupiti niso imeli sem hotel oditi mimo prve blagajne,ki je bila odprta in najbližje izhodu,tam pa me je blagajničarka.ker nisem nič kupil ustavila in mi prepovedala izhod.Napotila me je v zadnji del trgovine kjer je izhod poleg kabine z varnostniki.Že sem nameraval kupiti žvečilne bombone in si s tem pridobiti enake pravice za izhod mimo blagajne,kot jih imajo kupci s polnimi vozički pa sem si premislil,ker takim trgovcem pač ne privoščim dobička na račun moje invalidnosti.Sem invalid in ker težko hodim mi je bilo popolnoma odveč nepotrebno korakanje in kroženje po celi trgovini.Tako sem raje zadovoljil blagajničarkine kaprice in se kot drugorazredni kupec po ovinkih podal proti izhodu.
V naslednji trgovini so seveda izdelek imeli,SPARovih trgovin se bom pa v nadalje izogibal,kar mi pri vsej konkurenci sploh ne bo težko.
sporočil: 845
Ozmerjan, ker je odtrgal gnile liste s solate
Objavljeno: 23.11.2011 17:00Posodobljeno: 23.11.2011 17:11
Avtor: P. J.
LJUBLJANA, CELJE – Po objavi zgodbe Barbare, ki je obupala nad Sparom in njegovimi varnostniki, se je na nas obrnilo še več bralcev s podobnimi izkušnjami.
Plačati je treba tudi gnile liste
Bralec Igor je bil žrtev neljubega dogodka v ljubljanskem Sparu v Kapitlju. Zapisal je, da ga je trgovka grdo ozmerjala vpričo vseh kupcev, saj je pred tehtanjem solate z nje odstranil gnile liste. Trgovka je dejala, da se tega ne dela, saj morajo potem one to razliko plačati.
Kako naj kupci ravnajo v takem primeru, smo vprašali tudi na Zvezo potrošnikov Slovenije, na naše vprašanje je odgovorila Marjana Peterma. »Zakonodaja, Uredba EU parlamenta in sveta določa, da v prometu ne smejo biti živila, ki niso varna in so neprimerna za uživanje. Gnilo, uvelo, poškodovano živilo ni primerno za uživanje in je lahko potencialno nevarno za zdravje. Tako je potrošnik imel vso pravico odstraniti tiste dele živila, ki niso primerni za uživanje pred nakupom (to bi moral narediti trgovec, po definiciji).«
»Za prodajo varnega živila so odgovorni vsi v prehranski verigi, torej tudi trgovec in njegovi uslužbenci. Prodaja živil, ki so po zakonodaji nevarna (niso varna in niso primerna za uživanje), je prekršek, ki naj bi ga inšpektorji med nadzorom oglobili, tako trgovca (podjetje) kot tudi posameznega uslužbenca,« je še dodala Petermova.
Objavljeno: 23.11.2011 17:00Posodobljeno: 23.11.2011 17:11
Avtor: P. J.
LJUBLJANA, CELJE – Po objavi zgodbe Barbare, ki je obupala nad Sparom in njegovimi varnostniki, se je na nas obrnilo še več bralcev s podobnimi izkušnjami.
Plačati je treba tudi gnile liste
Bralec Igor je bil žrtev neljubega dogodka v ljubljanskem Sparu v Kapitlju. Zapisal je, da ga je trgovka grdo ozmerjala vpričo vseh kupcev, saj je pred tehtanjem solate z nje odstranil gnile liste. Trgovka je dejala, da se tega ne dela, saj morajo potem one to razliko plačati.
Kako naj kupci ravnajo v takem primeru, smo vprašali tudi na Zvezo potrošnikov Slovenije, na naše vprašanje je odgovorila Marjana Peterma. »Zakonodaja, Uredba EU parlamenta in sveta določa, da v prometu ne smejo biti živila, ki niso varna in so neprimerna za uživanje. Gnilo, uvelo, poškodovano živilo ni primerno za uživanje in je lahko potencialno nevarno za zdravje. Tako je potrošnik imel vso pravico odstraniti tiste dele živila, ki niso primerni za uživanje pred nakupom (to bi moral narediti trgovec, po definiciji).«
»Za prodajo varnega živila so odgovorni vsi v prehranski verigi, torej tudi trgovec in njegovi uslužbenci. Prodaja živil, ki so po zakonodaji nevarna (niso varna in niso primerna za uživanje), je prekršek, ki naj bi ga inšpektorji med nadzorom oglobili, tako trgovca (podjetje) kot tudi posameznega uslužbenca,« je še dodala Petermova.
sporočil: 18.363
Jaz kupujem v Intersparu. Navada. Pa je okej. Doslej. Lep
dan.
P.S. Ko berem zgornje negativne izkušnje, bi bilo po moje potrebno tudi kakšnim prodajalcem in mesarjem pogledat pod prste al pa na vago. Za trgovino niso riziko le kupci, se mi zdi. A to je problem trgovine.
P.S. Ko berem zgornje negativne izkušnje, bi bilo po moje potrebno tudi kakšnim prodajalcem in mesarjem pogledat pod prste al pa na vago. Za trgovino niso riziko le kupci, se mi zdi. A to je problem trgovine.
sporočil: 2.499
Delež prodaje izdelkov znamke Spar je medtem lani dosegel 20 odstotkov.Takoj za vhodom v Špar v BTC je stojnica Slovenija, moja dežela. Tam si lahko ogledate, kaj je ostalo od državne blagovne znamke, ponos osamosvojitve. Za koliko smo prodali deželo in koliko je izdelkov znamke Špar.
K A T A S T R O F A.
Pridelovati bom začel pšenico, krompir, fižol..... Karkoli, da ne bom stradal.
sporočil: 2
čas vnosa: 19.03.13 14:45
Zaposlitev približno 300 študentov, pa še to, ko sva bila to
nedeljo (17.03)z ženo v Šparu v Novem mestu, je kupila zavoj
pretečenih "magdalenc" njihove blagovne znamke Spar (11.3.2013 -
rok izteka), to je opazila šele doma, ker ni imela s seboj očal.
Res, da je cena nizka (0,89 €) a vseeno je to za tržno inšpekcijo
oz. varstvo potrošnikov. Tako, da je treba izdelke njihove blagovne
znamke dobro pregledati. Sicer jih ne nameravam prijaviti, a v Špar
ne grem več.
sporočil: 14.456
Pred dvema letoma sem na Nizozemskem znanca, ki mi je pripovedoval,
kaj kupuje kje in zakaj, vprašal, zakaj ne v Sparu, saj je
nizozemska firma. Rekel mi je: "Spara pri nas skoraj ni več.
Njihova ponudba ni nič posebnega in je med najdražjimi."
Je res? Wikipedija pravi, da je Spar leta 2011 v Sloveniji imel precej manj trgovin kot na svojem domačem trgu, a za 30% večje prodajne površine, za 40% večji letni promet in za 10% večjo prodajo na m2. Povprečna trgovina Spar v Sloveniji ima več kot 4-kratno velikost povprečnega nizozemskega Spara.
Če pogledamo povprečno velikost trgovin, Slovenija ni v družbi držav s človeku prijazno Sparovo mrežo, ampak med nezdravo potrošniškimi tranzicijskimi povzpetniki: Kitajska, Hrvaška, Češka, Nigerija, Zambija, Slovenija, Južna Afrika, Namibija, Madžarska... V Avstriji, od koder šefujejo srednje evropskim Sparom, povprečna štacuna meri 3/4 madžarskega, manj kot polovico slovenskega in le dobrih 20% češkega ali hrvaškega Spara.
en.wikipedia.org/wik....282011.29
Vsak po svoje, ampak mene ne bodo nategovali, da bi se vozil z avtom čez pol mesta po špecerijo, da bi jo celo uro nabiral v ogromnem hangarju, vadil parkiranje tu in tam in po celi tej ekspediciji doma sam sebi kriknil: to je pa res en velik plus! J€bite s€.
Najboljši trgovec je sosed, ne glede na to, kakšno tablo ima obešeno nad vrati. Samo pri cenah in izbiri si ne sme privoščiti preveč zafrkancije, ker ni nujno, da sem čisto butast, če sem že komot. :-)
Je res? Wikipedija pravi, da je Spar leta 2011 v Sloveniji imel precej manj trgovin kot na svojem domačem trgu, a za 30% večje prodajne površine, za 40% večji letni promet in za 10% večjo prodajo na m2. Povprečna trgovina Spar v Sloveniji ima več kot 4-kratno velikost povprečnega nizozemskega Spara.
Če pogledamo povprečno velikost trgovin, Slovenija ni v družbi držav s človeku prijazno Sparovo mrežo, ampak med nezdravo potrošniškimi tranzicijskimi povzpetniki: Kitajska, Hrvaška, Češka, Nigerija, Zambija, Slovenija, Južna Afrika, Namibija, Madžarska... V Avstriji, od koder šefujejo srednje evropskim Sparom, povprečna štacuna meri 3/4 madžarskega, manj kot polovico slovenskega in le dobrih 20% češkega ali hrvaškega Spara.
en.wikipedia.org/wik....282011.29
Vsak po svoje, ampak mene ne bodo nategovali, da bi se vozil z avtom čez pol mesta po špecerijo, da bi jo celo uro nabiral v ogromnem hangarju, vadil parkiranje tu in tam in po celi tej ekspediciji doma sam sebi kriknil: to je pa res en velik plus! J€bite s€.
Najboljši trgovec je sosed, ne glede na to, kakšno tablo ima obešeno nad vrati. Samo pri cenah in izbiri si ne sme privoščiti preveč zafrkancije, ker ni nujno, da sem čisto butast, če sem že komot. :-)
sporočil: 557
Ta rast bo v prihodnosti še padala, glede na ponudbo in vse kar se
dogaja s Sparom v zadnjem času. Vse več je pritožb in
nepravilnosti, pa tudi tale afera s konjskim mesom je naredila
svoje. Kupci po moje na takšne stvari odreagirajo v negativni
smeri. In tudi ko pogledaš po teh Sparovih hipermarketih vidiš da
je kupcev manj kot jih je bilo nekoč. Vse večje je zavedanje in
sigurnost v slovenske trgovine, proizvode in proizvajalce. In ta
trend se bo sigurno nadaljeval tudi v prihodnje.
Strani: 1