Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Usoda delovnih zvezkov in znanja v rokah učiteljev
Strani: 1
sporočil: 61
Ko sem vsa ta leta spremljala delovne zvezke, ki so jih morali
imeti otroci, sem ugotovila, da so v večini primerov neumni,
nepotrebni in samo obtežujejo že tako pretežke torbe (25-kg otrok
nosi 6-7 kg torbo!) Otroke naj raje naučijo uprabljati računalnik,
poleg tega pa naj otroci tudi PIŠEJO, ne pa le obkrožujejo, ker
dobimo na listku taka vprašanja: ali lahko grem ven - da-ne,
obkroži)
sporočil: 118
Zanimivo, da na tem forumu ni kaj dosti odziva na temo učbenikov in
delovnih zvezkov, pa smo tik pred novim šolskim letom.
Se popolnoma strinjam s primecb - naši šolarji več ne znajo ne pisati ne risati - in tudi računalnik uporabljajo le za igrice in printanje "gradiva" z interneta za plakate - govorim le o osnovni šoli.
Verjamem, da je priprava delovnih zvezkov s strokovnega vidika zelo zahtevna, saj so zelo bogati, dodelani ipd, vendar takšni delovni zvezki siromašijo učiteljeve kreativne možnosti pa tudi učenčeve - a to je debata za kakšen drug časopis.
Jaz v zadnjih dogodkih vidim borbo založb za obstanek..., najti bi si morali druge "žrtve"...
Se popolnoma strinjam s primecb - naši šolarji več ne znajo ne pisati ne risati - in tudi računalnik uporabljajo le za igrice in printanje "gradiva" z interneta za plakate - govorim le o osnovni šoli.
Verjamem, da je priprava delovnih zvezkov s strokovnega vidika zelo zahtevna, saj so zelo bogati, dodelani ipd, vendar takšni delovni zvezki siromašijo učiteljeve kreativne možnosti pa tudi učenčeve - a to je debata za kakšen drug časopis.
Jaz v zadnjih dogodkih vidim borbo založb za obstanek..., najti bi si morali druge "žrtve"...
sporočil: 272
primecb je napisal(a):Hm no ja, kakor za koga.
Ko sem vsa ta leta spremljala delovne zvezke, ki so jih morali imeti otroci, sem ugotovila, da so v večini primerov neumni, nepotrebni in samo obtežujejo že tako pretežke torbe (25-kg otrok nosi 6-7 kg torbo!) Otroke naj raje naučijo uprabljati računalnik, poleg tega pa naj otroci tudi PIŠEJO, ne pa le obkrožujejo, ker dobimo na listku taka vprašanja: ali lahko grem ven - da-ne, obkroži)
Delovni zvezek pač utrjuje snov na način kot je podana v učbeniku, včasih bolj, včasih manj posrečeno.
O torbah in njihovi teži smo v naši deželi govorili zelo veliko, se pa spomnim, da v daljni celodnevni šoli otroci niso nosili domov ne zvezkov ne torb, so jim pa ambiciozni starši za doma kupili komplete učbenikov in delovnih zvezkov. In so paralelno delali tudi doma. Meni se je zdelo to odveč. Torej kakorkoli že poskušaš zadevo urejati, uporabniki vedno najdejo nove načine in probleme.
Strani: 1

