Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Dars: Nismo krivi za nesrečo pod Golovcem
Strani: 1 2
sporočil: 18.121
Ali lahko nekdo objektivno napiše, v čem je problem teh
označb?
Jaz se tam nisem vozil že par mesecev in ne vem, kako je označeno.
Po animaciji na pop tv dnevniku sodeč, je Romun zapeljal na nasprotni vozni pas in kot pravi priča, je bil razlog v prehitri vožnji.
Zakaj bi potem bil kriv DARS?
Jaz se tam nisem vozil že par mesecev in ne vem, kako je označeno.
Po animaciji na pop tv dnevniku sodeč, je Romun zapeljal na nasprotni vozni pas in kot pravi priča, je bil razlog v prehitri vožnji.
Zakaj bi potem bil kriv DARS?
sporočil: 472
DARS bi moral table narediti razumljive tudi tujcem. Itak Romun je
verjetno navajen vozit ne-po predpisih in imamo rezultat.
Drugače sem se jaz če vozil in uspešno obšel tole. Treba je pač pozorno gledat znake in vozit počas.
Drugače sem se jaz če vozil in uspešno obšel tole. Treba je pač pozorno gledat znake in vozit počas.
sporočil: 23
če ne drugega so bile oznake vidne, za razliko od železnic, nekje
na štajarskem pa ima železnica vsake toliko časa krvavo žetev, kot
je bilo pred cca 8 dnevi, pa še zdaj ne postavijo zapornic, kako
potem ukrepa nanny state?
sporočil: 30.643
XBOGA1 je napisal(a):
Sramota udbovski otroci s kvazi izobrazbami se še norca delajo iz ljudi!
A tud za prometne nesreče je kriv komunizem? Kdo bi si mislil!
sporočil: 1.122
...zdaj zdaj se bo pojavil nek bodoči čistilec čevljev...samo še
malo in bo našel krivca v Murglah
sporočil: 5.777
theo je napisal(a):
...zdaj zdaj se bo pojavil nek bodoči čistilec čevljev...samo še malo in bo našel krivca v Murglah
Sorry theo, pravijo, da ne živi več v Murglah. Se je krivec preselil. še večji nateg pa je v tem, če si bodočemu čistilcu čevljev(pa jih še kako potrebujemo) nasedel.
sporočil: 18.121
Pozabil si, da so tudi Romuni imeli komunizem
:-))))))))))))))
Pozicija: tvoje navedbe sicer držijo, ampak jaz sem za bolj enostavne zaključke: Romun je prehitro peljal po cesti in to je vse.
Pozicija: tvoje navedbe sicer držijo, ampak jaz sem za bolj enostavne zaključke: Romun je prehitro peljal po cesti in to je vse.
sporočil: 480
Nobena zgodba ne omenja ozadja; dajmo se delat, da 5 Romunov v
BMWju sredi Slovenije, sredi noci NI istih pet romunskih ciganov,
ki nategujejo in ropajo Slovence po cestah. To je bil samo
naslednji korak; od ropanja do pobijanja. Se dobro, da imamo najvec
policajev na prebivalca v EU; skoda ker jih polovica cuva Strojane,
da jim ne-bi kdo kaj naredil...
sporočil: 6.680
: opremo za merjenje hitrosti, ki bo nameščena na odsekih, kjer
potekajo dela
uau, saj to je prakticno po celotni trasi :)
in zopet se moram strinjati s shamanom, da tako debilnega krizisca, kot je tam pri predoru golovec, svet se ni videl.
uau, saj to je prakticno po celotni trasi :)
in zopet se moram strinjati s shamanom, da tako debilnega krizisca, kot je tam pri predoru golovec, svet se ni videl.
sporočil: 1.122
...pa sej nima veze, tisti razcep si hotel nekaj kritizirat, pa mi
ni jasno, kaj bi te lahko zmotilo razen podivjanih šoferjev, ki ti
tam ko je 80 uletijo pred tebe 140 (pri zožanju). Shamanova
disertacija ima v glavnem rep in glavo, jaz pa naivno razmišljam,
da vse nesreče povzročijo šoferji (neizkušenost, neznanje,
objestnost, lahkomiselnost...) in prav nobene ne cesta (ali
zapornice, ki jih ni). Naivnež sem in naivnež bom ostal. Če bi
investirali v dvig kulture voznikov in odnose med ljudmi nasploh,
ne le na cesti, bi bili rezultati hitro vidni.
sporočil: 23
Izkusil sem tudi sam, zgleda pa nekako takole: Pelješ se proti
gradbišču in nenadoma prideš do "razcepa" z dvema tablama za
obvezno smer: eden kaže levo, drugi desno. Odločiš se za eno od
dveh možnosti. Za katero koli varianto se odločiš čez čas ugotoviš,
da drugi v isto smer vozijo povsem drugje. In če si si prej izbral
pas, ki poteka vzporedno s prometom iz nasprotne smeri, te lahko
zagrabi panika, da si morda izbral narobe ... In potem do usodne
napačne odločitve ni daleč! Še posebej ponoči in če si res
pripeljal malo hitreje, kot je dovoljeno.
sporočil: 48.253
gregor666 je napisal(a):
: opremo za merjenje hitrosti, ki bo nameščena na odsekih, kjer potekajo dela uau, saj to je prakticno po celotni trasi :) in zopet se moram strinjati s shamanom, da tako debilnega krizisca, kot je tam pri predoru golovec, svet se ni videl.
Tudi res, a ce si pozoren na table (tudi ce si tujec) in vozis po predpisih, nimas nobenega problema pravilno speljati tistega odseka tudi med deli.
Problem je v tem da vecina ljudi mimo table z 80 pripizdi z 120 km/h (including me, se posipljem s pepelom), ker vecinoma to pac gre skozi in ni problemov. Na tem kriziscu pa ne, ker se moras odlociti za smer 2 kilometra pred tunelom in tam izbrati levi ali desni pas. Ce zajebes moras peljati naprej se 3 kilometre, kjer imas (v eno smer menjave) moznost menjat pas.
Osebno sem videl bolgara, ki je en teden pred tem naredil podoben manever... zagnal se je po levem pasu, potem sem ga pa videl, kako je vozil po gradbiscu. Potem je pa ugotovil, da lahko na tak nacin pade v kaksno luknjo (pol metra so izkopali!) in je ustavil in obracal. Crazy.
Podobno kot v cirkovcah - na vecini prehodov brez zapornic lahko zvozis tako, da se ne ustavis popolnoma, tam pa ocitno ne. Se moras ustaviti, in se pogledati, in se enkrat preveriti, ce res ni vlaka. Ker je pac prehod tak da navodilo "ustavi se" pac RES nekaj pomeni.
Nanny state.
sporočil: 48.253
Zadnja sprememba: bc123a 27.08.2007 22:01
o sficicko je napisal(a):In kriv je dars ali drzava ali ti?
Izkusil sem tudi sam, zgleda pa nekako takole: Pelješ se proti gradbišču in nenadoma prideš do "razcepa" z dvema tablama za obvezno smer: eden kaže levo, drugi desno. Odločiš se za eno od dveh možnosti. Za katero koli varianto se odločiš čez čas ugotoviš, da drugi v isto smer vozijo povsem drugje. In če si si prej izbral pas, ki poteka vzporedno s prometom iz nasprotne smeri, te lahko zagrabi panika, da si morda izbral narobe ... In potem do usodne napačne odločitve ni daleč! Še posebej ponoči in če si res pripeljal malo hitreje, kot je dovoljeno.
Ce prvo ali drugo, bos verjetno pomirjen ce zacnejo na gradbisca namescati radarje?
Osebno sem se tam peljal 2x ponoci in lepo pise na tablah "Zagreb" ali "Koper" in ce vozis tam po omejitvi je trivialno izbrati pravo pot.
sporočil: 6.680
theo je napisal(a):
...pa sej nima veze, tisti razcep si hotel nekaj kritizirat, pa mi ni jasno, kaj bi te lahko zmotilo razen podivjanih šoferjev, ki ti tam ko je 80 uletijo pred tebe 140 (pri zožanju). Shamanova disertacija ima v glavnem rep in glavo, jaz pa naivno razmišljam, da vse nesreče povzročijo šoferji (neizkušenost, neznanje, objestnost, lahkomiselnost...) in prav nobene ne cesta (ali zapornice, ki jih ni). Naivnež sem in naivnež bom ostal. Če bi investirali v dvig kulture voznikov in odnose med ljudmi nasploh, ne le na cesti, bi bili rezultati hitro vidni.
ma ja, valda se strinjam, da ne povzroci nesrece cesta.
ampak ce nekje obstaja "crna tocka", to pomeni, da je nekdo nekaj narobe dizajniral.
ker tistega nic hudega slutecega, v katerega se nekdo zaleti in ga spravi na drugi svet, ne zanimajo glih medcloveski odnosi v tako imenovani "druzbi kot celoti".
sicer splih prej nisem tega mislil, hotel sem samo reci, da tisto krizisce je dizajniral oz. ga v prvi vrsti sploh tja umestil neki hud komplikator.
sporočil: 48.253
gregor666 je napisal(a):
ma ja, valda se strinjam, da ne povzroci nesrece cesta.
ampak ce nekje obstaja "crna tocka", to pomeni, da je nekdo nekaj narobe dizajniral.
ker tistega nic hudega slutecega, v katerega se nekdo zaleti in ga spravi na drugi svet, ne zanimajo glih medcloveski odnosi v tako imenovani "druzbi kot celoti".
sicer splih prej nisem tega mislil, hotel sem samo reci, da tisto krizisce je dizajniral oz. ga v prvi vrsti sploh tja umestil neki hud komplikator.
Verjetno uvozen iz Maribora, tam mas vsakih par kilometrov kaksen taksen dizajnerski biser. SAO Maribor itak nikoli ni imel utripajocih zelenih na semaforjih, tista bob steza za avstrijo je svetovni unikum.
Kar pa se tice gradbisca, so vsa gradbisca crne tocke in zato so tam table in omejitve.
sporočil: 1.163
Ne tovariš ljudje ,ki so stroka-stroka partijskih šol !Ljudje ,ki
poleg kvazi papirja nimajo nobene strokovnosti razen rodovnika v
Kumrovc!
sporočil: 1.122
oprosti, ampak mimo tolčeva, jaz sem pisal o razcepu malence, ti pa
o nekem križišču(mislil sem, da tudi ti misliš razcep malence),
ampak res ne vem, ker tam daleč naokoli ni nobenega križišča.
Pa saj je vseeno...
sporočil: 6.680
theo je napisal(a):
oprosti, ampak mimo tolčeva, jaz sem pisal o razcepu malence, ti pa o nekem križišču(mislil sem, da tudi ti misliš razcep malence), ampak res ne vem, ker tam daleč naokoli ni nobenega križišča. Pa saj je vseeno...
govorim o razcepu malence, se opravicujem za nejasnost.
sporočil: 30.643
s8t je napisal(a):
Za neobstoj pravne države so krivi samo komunisti. Kar ima za posledico zelo zanimive pojave na cesti.
Prvi primer: gorenjska avtocesta mimo Kranja v smeri Jesenic.
http://www.youtube.com/watch?v=Z-mngUhteZ8&mode= related&search=
Drugi primer: če se ne motim, gre za odsek regionalne ceste od Doblarja proti Tolminu.
http://www.youtube.com/watch?v=SzH-rYe5GoU
E, to ti je taprav komunizem! Yeah!
sporočil: 3.657
Danes veckrat prevozil sosedno Tomcevo in spet preklinjal to
prometno neumnost, ki je tudi imela nesrece po otvoritvi.
Vcasih zamocim na kriziscu pri tunelu Golovec. Moji
prijatelji iz tujine prepogosto zgresijo.
Shaman, tudi pri srpscini se po nepotrebnem ponavljas! Evo ti popravljenega stavka:
"Pa dobro, bre, ajd što nas jebete, ali zar stvarno morate pri tom jos i uši da nam zavrćete?"
Shaman, tudi pri srpscini se po nepotrebnem ponavljas! Evo ti popravljenega stavka:
"Pa dobro, bre, ajd što nas jebete, ali zar stvarno morate pri tom jos i uši da nam zavrćete?"
sporočil: 3.657
Malenkost ker napises tudi kaj koristnega s podrocja
telekomunikacij, ki ga dobro poznas!
sporočil: 8.998
Signalizacija očitno ni ustrezna. Ko so zaprli odsek, sem kot
domačin, ki nekajkrat dnevno prevozi omenjeni odsek, prvič obračal
v Grosuplju (ker ni bilo tabel z oznako trase obvoza, najbrž pa še
vedno ne stoji).
Za tujce je to še veliko bolj neznosno, saj sploh ne vedo, kam pelje drugi odcep (Nm).
Za tujce je to še veliko bolj neznosno, saj sploh ne vedo, kam pelje drugi odcep (Nm).
sporočil: 2.903
komunike je napisal(a):
Signalizacija očitno ni ustrezna. Ko so zaprli odsek, sem kot domačin, ki nekajkrat dnevno prevozi omenjeni odsek, prvič obračal v Grosuplju (ker ni bilo tabel z oznako trase obvoza, najbrž pa še vedno ne stoji). Za tujce je to še veliko bolj neznosno, saj sploh ne vedo, kam pelje drugi odcep (Nm).
O groza vseh groz. Fališ odcep, in se moraš peljati do naslednjega da obrneš. Vsekakor je bolje histerično stopiti na bremzo in takoj obrniti.
Prvo pravilo, ki bi ga moral imeti vsak voznik je, da če dobiš informacijo prepozno, ali je sploh ne dobiš, pelješ naprej. Bolje narediti 10 ali 30km več,kot tvegati življenje. In če moraš potem kaj razmisliti, se ustaviš in razmisliš.
Seveda mora biti vse skupaj dobro označeno, ampak vedno boš kljub temu naredil kdaj kakšno napako, in takrat je treba pametno odreagirat. Vsa priznanja ministra ti ne bodo koristila, če boš slučajno nesrečo preživel, tvoja hčerka pa žal ne.
sporočil: 2.903
jeanmark je napisal(a):
O groza vseh groz. Fališ odcep, in se moraš peljati do naslednjega da obrneš. Vsekakor je bolje histerično stopiti na bremzo in takoj obrniti.
Prvo pravilo, ki bi ga moral imeti vsak voznik je, da če dobiš informacijo prepozno, ali je sploh ne dobiš, pelješ naprej. Bolje narediti 10 ali 30km več,kot tvegati življenje. In če moraš potem kaj razmisliti, se ustaviš in razmisliš.
Kolega je sicer imel enak primer kot ti. Šel v grosuplje obračat. In razlagal kako je bil potem jezen in da ga je tudi prijelo da bi naredil kakšno bližnjico.
Takšni ljudje ne spadajo za volan.
sporočil: 6.680
jeanmark je napisal(a):
Kolega je sicer imel enak primer kot ti. Šel v grosuplje obračat. In razlagal kako je bil potem jezen in da ga je tudi prijelo da bi naredil kakšno bližnjico.
Takšni ljudje ne spadajo za volan.
ampak ni v tem fora.
fora je v tem, da dolocen % takih ljudi bo vedno obstajal in zato moras dizajnirati stvari tako, da izlocis moznost pizdarije, ki se lahko zgodi nedolznim (tudi tebi).
ker svojcem umrlih, ki so se nic hudega sluteci pripeljali nasproti, ne mores reci, da jebiga, oni romun pac ni spadal za volan, ker ni skuzil darsove logike.
Strani: 1 2

