Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Hitra proga Celovec–Gradec: kako bo prelomna petmilijardna naložba premešala logistiko regije?
Strani: 1
sporočil: 38
Kapo dol Avstrijcem. Razmišljajo dolgoročno in tudi če ni pravega
donosa, infrastruktura ostane za naslednje rodove. Enako zadnje
čase počne Hrvaška.
Takšno povezavo (Celovec-Graz) bi potrebovala tudi Slovenija, vsaj med MB-LJ. Verjamem, da bi se jo dalo zgraditi za max. 1,5 Mld EUR saj ne bi po vsej trasi potreboval dvotirnosti.
Takšno povezavo (Celovec-Graz) bi potrebovala tudi Slovenija, vsaj med MB-LJ. Verjamem, da bi se jo dalo zgraditi za max. 1,5 Mld EUR saj ne bi po vsej trasi potreboval dvotirnosti.
sporočil: 77
kaj od TEN T navezave je/bo "profitirala" Slovenija .... to
vprasajte premierja, resorne ministre, DARS, SZ in ostale .... imam
slab obcutek glede tega
sporočil: 31
Če iščete na spretni strani SŽ (iskalnik voznih redov) vam iz MB v
KP ponudi po kake 4 povezave dnevno, katerih potovanje traje vsaj 5
ur v eno smer. Ker so SŽ čisto zaspale, si bodo pač Avstrijci našli
način, kako z vlakom priti z Dunaja v Trst v krajšem času, kot se
pride iz MB v KP, seveda ne preko Slovenije. Glavni koridor Dunaj -
Milano, bo torej obšel Slovenijo.
Ali se zavedate, kaj pomeni nova proga preko Avstrije tudi za Tržaško in kaj za Koprsko pristanišče. ?
Ali se zavedate, kaj pomeni nova proga preko Avstrije tudi za Tržaško in kaj za Koprsko pristanišče. ?
sporočil: 2.016
Ti pa si za hece! Milijardo in pol so "naši" zagonili samo za nekaj
več kot 10 km 2. tira!!!
In ti misliš, da bi za tak denar v Sloveniji, poudarjam v Sloveniji!, lahko zgradili 120 km hitre proge?¨
Pa še trend cen v gradbeništvu je v zadnjem času izrazito navzgor...
In ti misliš, da bi za tak denar v Sloveniji, poudarjam v Sloveniji!, lahko zgradili 120 km hitre proge?¨
Pa še trend cen v gradbeništvu je v zadnjem času izrazito navzgor...
sporočil: 2.016
Slovenija bo na področju logistike s tem seveda izgubila na
konkurenčnosti. Tovor iz Madžarske in Slovaške bo zdaj šel najprej
v Avstrijo, od tam pa po tej progi lažje v italijanska pristanišča
kot pa v koprsko.
Poslovno je to definitivno slabo, zasebno pa lahko celo upamo, da bo na primorski AC zato kakšen tovornjak manj!
Poslovno je to definitivno slabo, zasebno pa lahko celo upamo, da bo na primorski AC zato kakšen tovornjak manj!
sporočil: 38
Zadnja sprememba: 0401SGPXP 10.10.2025 07:50
Bodimo konkretni in ne tolčimo gostilniških floskul.2TIR: celotna investicija (trenutno) 1 Mld EUR
Dolžina: 27 km od tega je 20km predorov (!)
Ostali podatki: 3 viadukti, veliki nakloni,...
Proga med MB-LJ poteka vse do Celja po pretežno ravninskem delu. Niti približno tako zahteven teren kot 2TIR. Pravtako ne rabiš 100% dvotirnosti ampak daljša izogibna polja, kja šele hitro +250km/h...zadovljni bi bili z bistveno manj. Pri Celju postane bolj zanimivo a verjamem, da če se dela po pameti /strokovnosti govoriva o prej navedeni cifri. Vsekakor pa bodo inv. stroški rasli, rastejo tudi plače in materiali.
sporočil: 5.306
Hmmmmm, potovanje traja zelo malo.
Vidim, da do tudi cene bistvo nižje, kot v Sloveniji.
Da drugih minusov pri nas sploh ne omenjam.
Vidim, da do tudi cene bistvo nižje, kot v Sloveniji.
Da drugih minusov pri nas sploh ne omenjam.
Strani: 1

