Strani: 1

0401SGPXP sporočil: 38
[#3070291] 09.10.25 14:09
Odgovori   +    6
Kapo dol Avstrijcem. Razmišljajo dolgoročno in tudi če ni pravega donosa, infrastruktura ostane za naslednje rodove. Enako zadnje čase počne Hrvaška.
Takšno povezavo (Celovec-Graz) bi potrebovala tudi Slovenija, vsaj med MB-LJ. Verjamem, da bi se jo dalo zgraditi za max. 1,5 Mld EUR saj ne bi po vsej trasi potreboval dvotirnosti.
ViljemIskra sporočil: 77
[#3070317] 09.10.25 18:12
Odgovori   +    1
kaj od TEN T navezave je/bo "profitirala" Slovenija .... to vprasajte premierja, resorne ministre, DARS, SZ in ostale .... imam slab obcutek glede tega
FIN-156054 sporočil: 31
[#3070331] 10.10.25 05:48
Odgovori   +    2
Če iščete na spretni strani SŽ (iskalnik voznih redov) vam iz MB v KP ponudi po kake 4 povezave dnevno, katerih potovanje traje vsaj 5 ur v eno smer. Ker so SŽ čisto zaspale, si bodo pač Avstrijci našli način, kako z vlakom priti z Dunaja v Trst v krajšem času, kot se pride iz MB v KP, seveda ne preko Slovenije. Glavni koridor Dunaj - Milano, bo torej obšel Slovenijo.
Ali se zavedate, kaj pomeni nova proga preko Avstrije tudi za Tržaško in kaj za Koprsko pristanišče. ?
GV-1113 sporočil: 2.016
[#3070334] 10.10.25 06:58 · odgovor na: 0401SGPXP (#3070291)
Odgovori   +    1
Ti pa si za hece! Milijardo in pol so "naši" zagonili samo za nekaj več kot 10 km 2. tira!!!

In ti misliš, da bi za tak denar v Sloveniji, poudarjam v Sloveniji!, lahko zgradili 120 km hitre proge?¨

Pa še trend cen v gradbeništvu je v zadnjem času izrazito navzgor...
GV-1113 sporočil: 2.016
[#3070336] 10.10.25 07:11 · odgovor na: ViljemIskra (#3070317)
Odgovori   +    1
Slovenija bo na področju logistike s tem seveda izgubila na konkurenčnosti. Tovor iz Madžarske in Slovaške bo zdaj šel najprej v Avstrijo, od tam pa po tej progi lažje v italijanska pristanišča kot pa v koprsko.

Poslovno je to definitivno slabo, zasebno pa lahko celo upamo, da bo na primorski AC zato kakšen tovornjak manj!
0401SGPXP sporočil: 38
[#3070341] 10.10.25 07:49 · odgovor na: GV-1113 (#3070334)
Odgovori   +    4
Zadnja sprememba: 0401SGPXP 10.10.2025 07:50
Bodimo konkretni in ne tolčimo gostilniških floskul.

2TIR: celotna investicija (trenutno) 1 Mld EUR
Dolžina: 27 km od tega je 20km predorov (!)
Ostali podatki: 3 viadukti, veliki nakloni,...

Proga med MB-LJ poteka vse do Celja po pretežno ravninskem delu. Niti približno tako zahteven teren kot 2TIR. Pravtako ne rabiš 100% dvotirnosti ampak daljša izogibna polja, kja šele hitro +250km/h...zadovljni bi bili z bistveno manj. Pri Celju postane bolj zanimivo a verjamem, da če se dela po pameti /strokovnosti govoriva o prej navedeni cifri. Vsekakor pa bodo inv. stroški rasli, rastejo tudi plače in materiali.
FIN-544124 sporočil: 5.306
[#3070351] 10.10.25 08:32
Odgovori   +    1
Hmmmmm, potovanje traja zelo malo.

Vidim, da do tudi cene bistvo nižje, kot v Sloveniji.

Da drugih minusov pri nas sploh ne omenjam.

Strani: 1