Strani: 1

IvaGal sporočil: 2
[#3054860] 15.01.25 19:28
Odgovori   +    1
Na Hrvaškem je razpoložljivost zemljišč neprimerljivo večja kot pri nas in kako upravljati s to omejeno dobrino je kar pomembno. Dodana vrednost dejavnosti na m2 zemljišča in multiplikator dejavnosti na občino, kjer se nahaja zemljišče bi bil zanimiv kazalnik.
FIN-379669 sporočil: 8.449
[#3054875] 15.01.25 23:24
Odgovori   +    0
Kdor ima proizvodnjo (tovarno), si selitve na Hrvaško ne more privoščiti.
odvisnik sporočil: 1.771
[#3054887] 16.01.25 08:21 · odgovor na: FIN-379669 (#3054875)
Odgovori   +    4
[]
Kdor ima proizvodnjo (tovarno), si selitve na Hrvaško ne more privoščiti.
Zakaj ne, le malo dlje traja.
Če se že odločijo, pa je najbrž bolje še kako državo dalj:).
MAN-1465775 sporočil: 158
[#3054888] 16.01.25 08:29
Odgovori   +    1
Treba je vseeno upoštevati da je na hrvaškem stopnja korupcije med največjimi na Balkanu in da se lahko pogoji kar hitro spremenijo, potem ko je podjetje registrirano tam. Jaz osebno ne bi postavljal fabrike na hrvaškem samo zaradi finančnega vidika.
g0ga sporočil: 100
[#3054891] 16.01.25 08:45
Odgovori   +    10
Ne samo prevozniki, o selitvi razmišlja tudi vse več drugih podjetij. Razlog, nižje davčne obremenitve in stroški ter negotovo poslovno okolje v Sloveniji. Ravno o tem smo pred nekaj dnevi razpravljali med prijatelji, vsi majhni podjetniki. Zakonodaja se pri nas spreminja kot piha veter, kot v komunističnih časih je biti uspešen podjetnik očitno zločin in je nanj potrebno poslati vse mogoče inšpekcije. Da o ultra zapletenih postopkih pridobivanja gradbenih in uporabnih dovoljenj sploh ne govorim. Vse gre po načelu zahtevati vse mogoče papirje in soglasija, ki jih zakon velikokrat sploh ne predpisuje, samo da ne bo kaj narobe in bo oseba, ki o zadevi odloča kaj odgovorna. Pa tudi to bi bilo še nekako sprejemljivo, če bi clovek do teh papirjev prišel hitro! Pri tej vojski zaposlenih v javni upravi bi se to pričakovalo! Je pa katastrofa!!
odvisnik sporočil: 1.771
[#3054893] 16.01.25 08:54 · odgovor na: g0ga (#3054891)
Odgovori   +    1
Postajamo druga Švica, ko bojo zunaj države delali za nas. Mi pa bomo živeli od kapitalskih dobičkov:)
FIN-379669 sporočil: 8.449
[#3054895] 16.01.25 09:19 · odgovor na: odvisnik (#3054887)
Odgovori   +    0
No, naštej, koliko slovenske proizvodnje se je preselilo na Hrvaško doslej. Gotovo to dobro veš.
odvisnik sporočil: 1.771
[#3054908] 16.01.25 11:15 · odgovor na: FIN-379669 (#3054895)
Odgovori   +    1
[]
No, naštej, koliko slovenske proizvodnje se je preselilo na Hrvaško doslej. Gotovo to dobro veš.
Žito, droga Kolinska, dondon, Ormož sladkor
Živilska je pač enostavna, za druge traja dlje.
Slovenija je majhna,jezik poznamo,sedaj so še v sengnu, poceni delavcev tule ni.
Meni se zdi to nek naraven proces.Enostavna dela bojo šla nižje po Savi.
FIN-542731 sporočil: 592
[#3054910] 16.01.25 11:37 · odgovor na: MAN-1465775 (#3054888)
Odgovori   +    7
[MAN-1465775]
Treba je vseeno upoštevati da je na hrvaškem stopnja korupcije med največjimi na Balkanu in da se lahko pogoji kar hitro spremenijo, potem ko je podjetje registrirano tam. Jaz osebno ne bi postavljal fabrike na hrvaškem samo zaradi finančnega vidika.
Sem prisoten v Sloveniji in na Hrvaškem. Popolnoma nobene razlike glede (potencialne) korupcije. Tam so bolj "odkriti", naši so bolj "zahrbtni".

Na Hrvaškem pa lahko postavi fabriko samo tisti, ki ustvarja. Zato se ni potrebno izrekati, kaj bi "ti" (vi) postavil(i) na Hrvaškem :)).

Davčni predpisi so v primerjavi s slovenskimi tako ugodni, da se ti zdi, kot da si v davčni oazi. Edino kar je potencialno vprašljivo, je delovna sila ... vendar najdeš "mangupe" tako v Sloveniji kot na Hrvaškem.

Če poenostavim, na Hrvaškem se počutim bolj "svobodnega" :)).
StajercvLJ sporočil: 337
[#3054929] 16.01.25 14:36
Odgovori   +    1
V tem članku še en dokaz, da nas Hrvati prehitevajo.

In kakšne izjave ministrice so to?! Izsek iz članka: Ministrica je odgovorila, da je tudi to področje odvisno od več resorjev, da pa bi morali prevozniki znati tudi pohvaliti, ne samo kritizirati. »Za en most čakamo soglasje direkcije za vode. To ni v mojih rokah,« je pojasnila ministrica.

Kaj pa naj hvalijo prevozniki, saj pravzaprav ni kaj pohvalit. In to, da nekaj ni v njenih rokah?!
Ja pa hudiča no, pa kaj je tako težko povprašat svojega kolega ministra iz Ministrstva za naravne vire in prostor in tole pospešit?!
FIN-379669 sporočil: 8.449
[#3054989] 17.01.25 09:23 · odgovor na: odvisnik (#3054908)
Odgovori   +    0
Naštel si brande, ki so jih kupili in izdelavo iz enega obstoječega obrata prenesli v drugega (hrvaškega). Že paštete iz Atlantic so ostale še tu.
Bolj slabe primere si našel.
Endimion sporočil: 10.764
[#3055002] 17.01.25 11:53 · odgovor na: g0ga (#3054891)
Odgovori   +    4
Torej spadaš v kategorijo podjetnikov, ki ima nekoliko nižjo dodano vrednost.

Za tegale Piška sm šel malo na ajpes jolp pogledat. 14,7 Mio prihodkov, 90 zaposlenih, in 1,377 Mio bruto plač letno.

Povprečna bruto plača v tej firmi je 1275€ na zaposlenega. Od 90 zaposlenih jih ima 7
zaključeno 5-o stopnjo izobrazbe, ostali manj.

Vir: revidirano letno poročilo družbe Frigotransport Pišek 2023.

Potem je še Pišek Logistika, ki je imela konec leta 2023 2,5 Mio prihodkov, od tega 40% s prvo omenjeno firmo. No tu je bilo pa 14 zaposlenih, in 277.000€ bruto plač. Kar znese 1650 bruto na glavo v povprečju.

Tudi ta podatek je z ajpes jolp. Za 2023.

Nakar je še podjetje NLMC, ki je spet povečini poslovalo s prvo, imelo 2 zaposlena in 34 jurjev bruto plač, ali 1500€ na glavo na mesec.

Kakšno davčno razbremenitev dela pričakuje gospod Pišek? Pri teh povprečnih plačah kot jih izkazujejo njegova podjetja, je manevrskega prostora navzdol malo ali nič.

Ko bi se ta Pišek malo bolje ukvarjal s svojim primarnim poslom, in malo manj s parceliranjem prihodkov med svojih 5 firm, bi najbrž bilo drugače....
MF-334104 sporočil: 5
[#3055100] 20.01.25 11:20 · odgovor na: FIN-542731 (#3054910)
Odgovori   +    0
Dobro vedeti....

Strani: 1