Strani: 1

comteo sporočil: 664
[#3032316] 04.12.23 09:15
Odgovori   +    0
Električna ne mora biti dražja.

Cena vozila (strošek, ki ga lastnik namenja svoji mobilnosti) je:
mesečni obrok kredita + mesečni strošek goriva + mesečni strošek vzdrževanja.

Kredit EKO sklada, za 5.000 € ima obrok BREZ POLOGA 45€

Torej, če je nakupna cena 5.000€, a če lastnik natoči za 50€ več goriva, kot bi elektrike, je električni avto cenejši.
Pomembno je kolk avto lastnika stane in ne nalepka s ceno v prodajnem salonu.
FjodorKirilovic sporočil: 1.187
[#3032324] 04.12.23 15:01 · odgovor na: comteo (#3032316)
Odgovori   +    4
[comteo]
Električna ne mora biti dražja.

Cena vozila (strošek, ki ga lastnik namenja svoji mobilnosti) je:
mesečni obrok kredita + mesečni strošek goriva + mesečni strošek vzdrževanja.

Kredit EKO sklada, za 5.000 € ima obrok BREZ POLOGA 45€

Torej, če je nakupna cena 5.000€, a če lastnik natoči za 50€ več goriva, kot bi elektrike, je električni avto cenejši.
Pomembno je kolk avto lastnika stane in ne nalepka s ceno v prodajnem salonu.
Na nalepki v salonu je 12.000€ več kot za bencinarja.
Panda bi bil po velikosti drugi ali celo tretji avto v družini. To pomeni, da bi zelo težko popil več kot za 1000€ goriva letno. Strošek goriva torej v tem primeru ni odločilen.

No, mogoče se komu splača kot službeni avto, če dela veliko kilometrov (razvoz pizz ipd.).

Strani: 1