Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek »V Srbiji bomo izdelovali električno fiat pando,« se je pohvalil srbski predsednik Vučić
Strani: 1
sporočil: 664
Električna ne mora biti dražja.
Cena vozila (strošek, ki ga lastnik namenja svoji mobilnosti) je:
mesečni obrok kredita + mesečni strošek goriva + mesečni strošek vzdrževanja.
Kredit EKO sklada, za 5.000 € ima obrok BREZ POLOGA 45€
Torej, če je nakupna cena 5.000€, a če lastnik natoči za 50€ več goriva, kot bi elektrike, je električni avto cenejši.
Pomembno je kolk avto lastnika stane in ne nalepka s ceno v prodajnem salonu.
Cena vozila (strošek, ki ga lastnik namenja svoji mobilnosti) je:
mesečni obrok kredita + mesečni strošek goriva + mesečni strošek vzdrževanja.
Kredit EKO sklada, za 5.000 € ima obrok BREZ POLOGA 45€
Torej, če je nakupna cena 5.000€, a če lastnik natoči za 50€ več goriva, kot bi elektrike, je električni avto cenejši.
Pomembno je kolk avto lastnika stane in ne nalepka s ceno v prodajnem salonu.
sporočil: 1.187
[comteo]Na nalepki v salonu je 12.000€ več kot za bencinarja.
Električna ne mora biti dražja.
Cena vozila (strošek, ki ga lastnik namenja svoji mobilnosti) je:
mesečni obrok kredita + mesečni strošek goriva + mesečni strošek vzdrževanja.
Kredit EKO sklada, za 5.000 € ima obrok BREZ POLOGA 45€
Torej, če je nakupna cena 5.000€, a če lastnik natoči za 50€ več goriva, kot bi elektrike, je električni avto cenejši.
Pomembno je kolk avto lastnika stane in ne nalepka s ceno v prodajnem salonu.
Panda bi bil po velikosti drugi ali celo tretji avto v družini. To pomeni, da bi zelo težko popil več kot za 1000€ goriva letno. Strošek goriva torej v tem primeru ni odločilen.
No, mogoče se komu splača kot službeni avto, če dela veliko kilometrov (razvoz pizz ipd.).
Strani: 1