Izbrani forum: Glavni forum
Izbrana tema: članek Doslej prodali okoli dva tisoč novih vseslovenskih vozovnic za potniški promet
Strani: 1
sporočil: 2.112
Nategnili so pa 500.000 Ljudikateri nimajo neposrednega dostopa do
javnega prevoza-Cca5% jih ima nepesredni dostop do javnega
prevoza,kap pa vlada ve kje živijo njeni državljani-žal jo ne
briga.
sporočil: 2.112
Koliko zaposlenih Slovencev bo na izgubi,ker ne bodo več dobili kot
70 Evrčkov za prevoz iz naslova od doma do službe-po moji oceni
vsaj 500.000.Spet nateg Svobode-žal.Vsi vemo,da ima samo 5% ljudi
možnost direktnega dostopa do javnega prevoza,vsi ostali so odvisni
za prevoz z svojimi avtomobili.95 % je pri nas področja pri katerem
niso nikoli slišali za javni prevoz,če pa je že bil so ga pa zaradi
nerantebilnosti ukinili,pa naj naša Infrasrtukturna ministrica še
tako naklada o letalskemu prevozu če se lokalnega ne more
urediti,ker ni dovolj denarja v državnemu proračunu.Žal ne pije
vode.
sporočil: 1.283
[FIN-467473]Jaz ne vem no, nikoli vam ni nič prav. Če je A, ste za B, če je B, ste za A :)
Koliko zaposlenih Slovencev bo na izgubi,ker ne bodo več dobili kot 70 Evrčkov za prevoz iz naslova od doma do službe-po moji oceni vsaj 500.000.Spet nateg Svobode-žal.Vsi vemo,da ima samo 5% ljudi možnost direktnega dostopa do javnega prevoza,vsi ostali so odvisni za prevoz z svojimi avtomobili.95 % je pri nas področja pri katerem niso nikoli slišali za javni prevoz,če pa je že bil so ga pa zaradi nerantebilnosti ukinili,pa naj naša Infrasrtukturna ministrica še tako naklada o letalskemu prevozu če se lokalnega ne more urediti,ker ni dovolj denarja v državnemu proračunu.Žal ne pije vode.
Glej na stvar tako:
- stroški za prevoz v JU se bodo gotovo zmanjšali, in to precej. Veliko ljudi se je vozilo na drugi konec države, zato, da so kasirali potne stroške pri plači. Upam, da bo sedaj na cestah manj gužve (če jim vožnja na drugi konec ne bo več tako rentabilna, bodo morda zamenjali službo, se preselili bližje, itd.). Upam, da se bodo tega v JU striktno držali in ne bodo obračunavali km samo posvečenim.
- v gospodarstvu bodo dobre firme, katere si želijo obdržati DOBRE delavce sistem obračunavanja imele na km. To bo pač način, da pritegneš in držiš zaposlene, če jih potrebuješ. Seveda lahko rečeš delodajalcu tudi HVALA LEPA in greš drugam, če smatraš, da nisi zadovoljen.
Žal je res, da je javni prevoz še v povojih. Žal je pa tudi res, da se marsikomu zdi pod častjo se voziti z jav. prevozom, tudi v samem centru Lj. Pač raje se vsede v svoj cestni terenec bmw, audi, itd.. če je pač odštel 50% hišnega proračuna za avto, potem ni vrag, da bo avto stal doma :)
Da smo pač navajeni se za 500m poti vseesti v avto je pa druga zgodba.....
sporočil: 3.349
Izven večjih mest so kraji, kjer nikoli ni bilo javnega prevoza in
fa nikoli ne bo, ker noben prevoznik ne bo vozil ram, kjer bi imel
izgubo.
Drugi problem pa je, da marsikje, če javni prevoz še je ni ustreznega voznega reda.
Avstrija ima te zadeve urejene že desetletja !!!
Drugi problem pa je, da marsikje, če javni prevoz še je ni ustreznega voznega reda.
Avstrija ima te zadeve urejene že desetletja !!!
sporočil: 10.600
[FIN-467473]V Enem opdstavku si natresel toliko nesmislov, da je joj.
Koliko zaposlenih Slovencev bo na izgubi,ker ne bodo več dobili kot 70 Evrčkov za prevoz iz naslova od doma do službe-po moji oceni vsaj 500.000.Spet nateg Svobode-žal.Vsi vemo,da ima samo 5% ljudi možnost direktnega dostopa do javnega prevoza,vsi ostali so odvisni za prevoz z svojimi avtomobili.95 % je pri nas področja pri katerem niso nikoli slišali za javni prevoz,če pa je že bil so ga pa zaradi nerantebilnosti ukinili,pa naj naša Infrasrtukturna ministrica še tako naklada o letalskemu prevozu če se lokalnega ne more urediti,ker ni dovolj denarja v državnemu proračunu.Žal ne pije vode.
Oziroma si sproti zmišljuješ.
Poglejva podatke.
V Sloveniji imamo 2,1 milijona prebivalcev. Med 18-im in 63-im letom jih je 1.312.742. Med 25-im in 63-im letom pa 1.172.590. Samo Ljubljana ima v tem segmentu 16,1% "Tržni delež". Največjih 10 pa predstavlja 45% vsega "delounega življa". največjih 30 pa 65%.
POstojna da nima povezljivosti? Vrhnika, da nima povezljivosti? Grosuplje? Litija? Trzin?
kakih 95%, prosim te lepo no.
sporočil: 3.349
Še mimogrede.
Znanec je v službi v večjem slovenskem kraju.
Vlak odpelje v smer njegovega foma pred 15. uro.
Ima srečo, da je v državi službi in lshko gre 15 minut prej s šihta.
In veliko bi se jih z vlakom vozilo, ampak železničarjem pač ne morejo dopovedati, da uredijo zadevo.
Znanec je v službi v večjem slovenskem kraju.
Vlak odpelje v smer njegovega foma pred 15. uro.
Ima srečo, da je v državi službi in lshko gre 15 minut prej s šihta.
In veliko bi se jih z vlakom vozilo, ampak železničarjem pač ne morejo dopovedati, da uredijo zadevo.
sporočil: 27.634
[FIN-467473]ce "direktnega" pomeni "bus mi stoji direkt pred vrati", potem bi lahko bilo res, drugace je pa odgovor bujna masta prica svasta.
Vsi vemo,da ima samo 5% ljudi možnost direktnega dostopa do javnega prevoza
sporočil: 10.600
[XDONA1]www.gov.si/teme/povr...-prejemki/
Glej na stvar tako:
- stroški za prevoz v JU se bodo gotovo zmanjšali, in to precej. Veliko ljudi se je vozilo na drugi konec države, zato, da so kasirali potne stroške pri plači. Upam, da bo sedaj na cestah manj gužve (če jim vožnja na drugi konec ne bo več tako rentabilna, bodo morda zamenjali službo, se preselili bližje, itd.). Upam, da se bodo tega v JU striktno držali in ne bodo obračunavali km samo posvečenim.
povračilo za prevoz na delo je 10% cene litra 95 oktanskega bencina za vsak polni kilometer. oziroma okoli 13 evrskih centov na km. Ljubljana - Postojna je 13€ na dan. ali 270€ na mesec. Tako je v Javnem sektorju. Javni prevoz nikjer omenjen. Javni sektor bo tu v plusu. vsaj tisti ki se dalec vozijo.
- v gospodarstvu bodo dobre firme, katere si želijo obdržati DOBRE delavce sistem obračunavanja imele na km. To bo pač način, da pritegneš in držiš zaposlene, če jih potrebuješ. Seveda lahko rečeš delodajalcu tudi HVALA LEPA in greš drugam, če smatraš, da nisi zadovoljen.odviso od kolektivne pogodbe. In internih aktov podjetja.
data.si/blog/prevoz-na-delo-3/
Najvišji neobdavčen znesek je sedaj 21c/km.
Žal je res, da je javni prevoz še v povojih. Žal je pa tudi res, da se marsikomu zdi pod častjo se voziti z jav. prevozom, tudi v samem centru Lj. Pač raje se vsede v svoj cestni terenec bmw, audi, itd.. če je pač odštel 50% hišnega proračuna za avto, potem ni vrag, da bo avto stal doma :)To se spreminja vsakokratno ko Janković navije cene parkinga.
Da smo pač navajeni se za 500m poti vseesti v avto je pa druga zgodba.....I to, šta kažeš...
sporočil: 32.175
[Endimion]
> [FIN-467473]
> Koliko zaposlenih Slovencev bo na izgubi,ker ne bodo več dobili kot 70 Evrčkov za prevoz iz naslova od doma do službe-po moji oceni vsaj 500.000.Spet nateg Svobode-žal.Vsi vemo,da ima samo 5% ljudi možnost direktnega dostopa do javnega prevoza,vsi ostali so odvisni za prevoz z svojimi avtomobili.95 % je pri nas področja pri katerem niso nikoli slišali za javni prevoz,če pa je že bil so ga pa zaradi nerantebilnosti ukinili,pa naj naša Infrasrtukturna ministrica še tako naklada o letalskemu prevozu če se lokalnega ne more urediti,ker ni dovolj denarja v državnemu proračunu.Žal ne pije vode.
V Enem opdstavku si natresel toliko nesmislov, da je joj.... čuj, saj verjamem, da je v Ljubljani z okolico življenje fajn, mogoče pa bi bilo dobro, če celo Slovenijo ne bi meril po najlepšem mestu na svetu ...
Oziroma si sproti zmišljuješ.
Poglejva podatke.
V Sloveniji imamo 2,1 milijona prebivalcev. Med 18-im in 63-im letom jih je 1.312.742. Med 25-im in 63-im letom pa 1.172.590. Samo Ljubljana ima v tem segmentu 16,1% "Tržni delež". Največjih 10 pa predstavlja 45% vsega "delounega življa". največjih 30 pa 65%.
POstojna da nima povezljivosti? Vrhnika, da nima povezljivosti? Grosuplje? Litija? Trzin?
kakih 95%, prosim te lepo no.
P.S.: iz Nemčije prekopirana ideja sploh ni slaba, forumaš FIN-467473 - v sosednjem threadu se je predstavil - pa v jezi res malo pretirava, ampak tudi sam zelo dobro vem, da je iz Bele krajine čez Gorjance celo z lastnim avtomobilom bolj težko priti, kaj šele da bi od ljubljanskih bogov pozabljeni Belokranjci imeli dostop do javnega prevoza, kot ga imamo v Ljubljani in Mariboru ... khmm, in verjetno tudi na Koroškem, Severnem Primorskem, Savinjskem in še marsikje po precej ruralni Sloveniji ni čisto nič drugače kot v Beli krajini, tako da jezni Marko ni tako zelo ustrelil mimo, kot se tebi zdi ... aja, problemi z javnim prevozom v odročnih krajih so tudi v Nemčiji enaki, ker pa so Nemci bolj revni in imajo manj cest in železnic, je cena pri njih precej nižja tl.finance.si/9012787 kot pri nas ...
sporočil: 10.600
[najobj]Ne gre za ljubljano, a zgolj ljubljana najninemu kolegu "podira" koncept 95%. V 50-ih največjih občina prebiva 1,41 milijona prebivalcev, ali dobri 2/3. Ko jih grem vsebinsko pogledat, pa je notri 12 takih, ki imajo potencialen problem s povezljivostjo, in to šteje za 162.000 prebivalcev. ker so spodaj v manjših tudi občine, ki imajo dobrer povezave, lahko mirno rečeva, da ima res akutno težavo s tem nekih 400.000 ljudi, ki pa so žalibog razmetani po celi državi. in to z dojenčki vred. v spodnjih 106 občinah (spodnja polovica) živi toliko prebivalcev, kot ZGOLJ v Ljubljani.
... čuj, saj verjamem, da je v Ljubljani z okolico življenje fajn, mogoče pa bi bilo dobro, če celo Slovenijo ne bi meril po najlepšem mestu na svetu ...
P.S.: iz Nemčije prekopirana ideja sploh ni slaba, forumaš FIN-467473 - v sosednjem threadu se je predstavil - pa v jezi res malo pretirava, ampak tudi sam zelo dobro vem, da je iz Bele krajine čez Gorjance celo z lastnim avtomobilom bolj težko priti, kaj šele da bi od ljubljanskih bogov pozabljeni Belokranjci imeli dostop do javnega prevoza, kot ga imamo v Ljubljani in Mariboru ... khmm, in verjetno tudi na Koroškem, Severnem Primorskem, Savinjskem in še marsikje po precej ruralni Sloveniji ni čisto nič drugače kot v Beli krajini, tako da jezni Marko ni tako zelo ustrelil mimo, kot se tebi zdi ... aja, problemi z javnim prevozom v odročnih krajih so tudi v Nemčiji enaki, ker pa so Nemci bolj revni in imajo manj cest in železnic, je cena pri njih precej nižja tl.finance.si/9012787 kot pri nas ...
Govoriva o dnevnih povezavah, se pravi šola/služba. In ti bodo imeli težave s prevozom, pa če bi bla mesečna karta brezplačna
sporočil: 1.283
[Endimion]
> [XDONA1]
> Glej na stvar tako:
> - stroški za prevoz v JU se bodo gotovo zmanjšali, in to precej. Veliko ljudi se je vozilo na drugi konec države, zato, da so kasirali potne stroške pri plači. Upam, da bo sedaj na cestah manj gužve (če jim vožnja na drugi konec ne bo več tako rentabilna, bodo morda zamenjali službo, se preselili bližje, itd.). Upam, da se bodo tega v JU striktno držali in ne bodo obračunavali km samo posvečenim.
www.gov.si/teme/povr...-prejemki/
povračilo za prevoz na delo je 10% cene litra 95 oktanskega bencina za vsak polni kilometer. oziroma okoli 13 evrskih centov na km. Ljubljana - Postojna je 13€ na dan. ali 270€ na mesec. Tako je v Javnem sektorju. Javni prevoz nikjer omenjen. Javni sektor bo tu v plusu. vsaj tisti ki se dalec vozijo.
> - v gospodarstvu bodo dobre firme, katere si želijo obdržati DOBRE delavce sistem obračunavanja imele na km. To bo pač način, da pritegneš in držiš zaposlene, če jih potrebuješ. Seveda lahko rečeš delodajalcu tudi HVALA LEPA in greš drugam, če smatraš, da nisi zadovoljen.
odviso od kolektivne pogodbe. In internih aktov podjetja.
data.si/blog/prevoz-na-delo-3/
Najvišji neobdavčen znesek je sedaj 21c/km.
> Žal je res, da je javni prevoz še v povojih. Žal je pa tudi res, da se marsikomu zdi pod častjo se voziti z jav. prevozom, tudi v samem centru Lj. Pač raje se vsede v svoj cestni terenec bmw, audi, itd.. če je pač odštel 50% hišnega proračuna za avto, potem ni vrag, da bo avto stal doma :)
To se spreminja vsakokratno ko Janković navije cene parkinga.
> Da smo pač navajeni se za 500m poti vseesti v avto je pa druga zgodba.....
I to, šta kažeš...
Hm, nisem vedel, kot vidim, so pa to (obračun po km) spremenili leta 2021. Blagor jim, ja.
Katero vlado smo že takrat imeli? :)
sporočil: 10.600
Ta del se je spremenil za vse, ne le JS.
Pri nas interni akt določa kilometre, ne mesečno. in tudi jaz v LJ dobim po polnih kilometrih.
Pri nas interni akt določa kilometre, ne mesečno. in tudi jaz v LJ dobim po polnih kilometrih.
sporočil: 1.283
[Endimion]Čakaj, jaz nekaj ne razumem tukaj.
Ta del se je spremenil za vse, ne le JS.
Pri nas interni akt določa kilometre, ne mesečno. in tudi jaz v LJ dobim po polnih kilometrih.
Za JS velja, da sem jim obračunava prioritetno kilometrina (oz vsak 30€ mesečno minimalno), torej njih nova dnevna vozovnica ne prizadene.
Za privat sektor je odvisno od kolektivne pogodbe/internih aktov, vendar kolikor mi je znano, večinoma dobivajo povrnjeno v znesku dnevne oz mesečne vozovnice, če ni drugače opredeljeno v internih aktih podjetja. Vsaj za recimo mestno območje, kot je Lj.
Leta 2021 oz 2022 se je spremenil samo znesek po km.
sporočil: 10.600
[XDONA1]Tako je.
Čakaj, jaz nekaj ne razumem tukaj.
Za JS velja, da sem jim obračunava prioritetno kilometrina (oz vsak 30€ mesečno minimalno), torej njih nova dnevna vozovnica ne prizadene.
Za privat sektor je odvisno od kolektivne pogodbe/internih aktov, vendar kolikor mi je znano, večinoma dobivajo povrnjeno v znesku dnevne oz mesečne vozovnice, če ni drugače opredeljeno v internih aktih podjetja. Vsaj za recimo mestno območje, kot je Lj.Sem ti dal link, kjer je za posamezne KP navedeno kaj se obračunava. Imaš pa pol kombinacije. Denimo da imam do prve avtobusne ali železniške postaje 3km, se mi šteje 6km po kilometrini, pol pa mesečna. Recimo relacijsko Litija - Ljubljana pomeni mesečna za vlak (po novem ta integrirana) + LPP, ali pa v celoti po kilometrini.
Leta 2021 oz 2022 se je spremenil samo znesek po km.www.racunovodja.com/...anek=12117
Do takrat je tudi davčno obveljala "vozovnica", zdaj pa več ne. Recimo primer ljubljančana, ki živi v dravljah, delovno mesto pa je v BTC. Po Google Maps je najkrajša polna razdalj 8km. Pred prenovo uredbe, bi mu pripadal mesečna vozovnica, v znesku 37€, zdaj pa 16x0,21*22 (polni mesec) = 73,2€ in bo to za FURS povsem OK. Če pa imajo v firmi KP, ali interni akt, ki pravi da pripada mesečna vozovnica, bo še naprej dobival mesečno vozovnico. Če pa imajo oboje, pa obvelja kolektivna pogodba v kolikor je za zaposlenega bolj ugodna.
sporočil: 32.175
Zadnja sprememba: najobj 04.06.2023 13:57
[Endimion]
> [najobj]
> ... čuj, saj verjamem, da je v Ljubljani z okolico življenje fajn, mogoče pa bi bilo dobro, če celo Slovenijo ne bi meril po najlepšem mestu na svetu ...
>
> P.S.: iz Nemčije prekopirana ideja sploh ni slaba, forumaš FIN-467473 - v sosednjem threadu se je predstavil - pa v jezi res malo pretirava, ampak tudi sam zelo dobro vem, da je iz Bele krajine čez Gorjance celo z lastnim avtomobilom bolj težko priti, kaj šele da bi od ljubljanskih bogov pozabljeni Belokranjci imeli dostop do javnega prevoza, kot ga imamo v Ljubljani in Mariboru ... khmm, in verjetno tudi na Koroškem, Severnem Primorskem, Savinjskem in še marsikje po precej ruralni Sloveniji ni čisto nič drugače kot v Beli krajini, tako da jezni Marko ni tako zelo ustrelil mimo, kot se tebi zdi ... aja, problemi z javnim prevozom v odročnih krajih so tudi v Nemčiji enaki, ker pa so Nemci bolj revni in imajo manj cest in železnic, je cena pri njih precej nižja tl.finance.si/9012787 kot pri nas ...
Ne gre za ljubljano, a zgolj ljubljana najninemu kolegu "podira" koncept 95%. V 50-ih največjih občina prebiva 1,41 milijona prebivalcev, ali dobri 2/3. Ko jih grem vsebinsko pogledat, pa je notri 12 takih, ki imajo potencialen problem s povezljivostjo, in to šteje za 162.000 prebivalcev. ker so spodaj v manjših tudi občine, ki imajo dobrer povezave, lahko mirno rečeva, da ima res akutno težavo s tem nekih 400.000 ljudi, ki pa so žalibog razmetani po celi državi. in to z dojenčki vred. v spodnjih 106 občinah (spodnja polovica) živi toliko prebivalcev, kot ZGOLJ v Ljubljani.... eh, nisi ti kriv, ampak seveda gre (tudi) za Ljubljano - še nikoli v svoji zgodovini Slovenija ni bila tako centralizirana - ker niti v osebnem avtomobilu noben ne uživa, ko vsaki dan zapravlja ure svojega življenja na poti v Ljubljano in domov ...
Govoriva o dnevnih povezavah, se pravi šola/služba. In ti bodo imeli težave s prevozom, pa če bi bla mesečna karta brezplačna
P.S.: da ne bo pomote, sam hvalabogu s centralizacijo nimam glih nekih težav, razumem pa frustracije zapostavljenih - ni bilo vedno vse v Ljubljani - ki kljub mačehovskemu odnosu vladajočih vztrajajo in plačujejo davke na obrobju skupne domovine ...
sporočil: 27.634
Zadnja sprememba: crt 05.06.2023 08:44
pazi zdaj..."Delavec, ki iz Kamnika vsakodnevno potuje z javnim prevozom, je doslej mesečno za karto odštel 99 evrov, odslej pa bo 70 evrov, kar pomeni, da bi bil pri povrnitvi potnih stroškov, če bi delodajalec kot podlago za obračun potnih stroškov vzel novo vseslovensko mesečno vozovnico, prikrajšan za 29 evrov. Veliko manjše povračilo stroškov pa bi na primer prejel potnik, ki vsakodnevno potuje iz Celja v Ljubljano. Njegova mesečna karta je doslej stala 230 evrov, kar pa pomeni, da bi bil, če bi delodajalec kot podlago za obračun potnih stroškov vzel novo vseslovensko mesečno vozovnico, prikrajšan za kar 160 evrov. "
( siol.net/novice/slov...deo-608168 )
- delavec potuje z javnim prevozom, za katerega je placal X
- se naprej bo potoval z javnim prevozom, le da bo zdaj placal Y, kar je manj kot X
- v obeh primerih bo torej prejel toliko denarja, kot ga porabi
- za razliko bo "prikrajsan" ??
(ni vazno, da se mi danes nic ne da....
... vazno je, da se mi nic ne vzame :)
sporočil: 10.844
[]Jaz imam pa drugačno idejo.... Vsi javni uslužbenci imajo zastojn javni prevoz na in z dela...
pazi zdaj...
"Delavec, ki iz Kamnika vsakodnevno potuje z javnim prevozom, je doslej mesečno za karto odštel 99 evrov, odslej pa bo 70 evrov, kar pomeni, da bi bil pri povrnitvi potnih stroškov, če bi delodajalec kot podlago za obračun potnih stroškov vzel novo vseslovensko mesečno vozovnico, prikrajšan za 29 evrov. Veliko manjše povračilo stroškov pa bi na primer prejel potnik, ki vsakodnevno potuje iz Celja v Ljubljano. Njegova mesečna karta je doslej stala 230 evrov, kar pa pomeni, da bi bil, če bi delodajalec kot podlago za obračun potnih stroškov vzel novo vseslovensko mesečno vozovnico, prikrajšan za kar 160 evrov. "
( siol.net/novice/slov...deo-608168 )
- delavec potuje z javnim prevozom, za katerega je placal X
- se naprej bo potoval z javnim prevozom, le da bo zdaj placal Y, kar je manj kot X
- v obeh primerih bo torej prejel toliko denarja, kot ga porabi
- za razliko bo "prikrajsan" ??
(ni vazno, da se mi danes nic ne da....
... vazno je, da se mi nic ne vzame :)
Seveda potem tudi ni povračila stroškov prevoza...
PS.. Tako nihče nič ne dobi in ne izgubi
PPS... Takoj nasljednji dan pa stavka Vseh Javnih uslužbencev.... Kako so reveži prikrajšani...
Strani: 1