Strani: 1

0126Bacis sporočil: 2.759
[#3018672] 31.03.23 07:12
Odgovori   +    17
Kmalu se bo ugotovilo, da sta nafta, plin še najmanj škodljiva za okolje ;=)))

(črpanje majnj škodljivo od rudnikov, rafinerije so čistejše od separacij in topilnic)
peterw sporočil: 1.850
[#3018674] 31.03.23 07:25 · odgovor na: 0126Bacis (#3018672)
Odgovori   +    16
Zadnja sprememba: peterw 31.03.2023 07:26
Točno! Odkrivanje tople vode. Gremo se zeleno, po hitrih postopkih sprejemamo nove uredbe, a resursi in "zelene" surovine so nam v evropi takorekoč skoraj nedostopne. Butale!!
comteo sporočil: 571
[#3018683] 31.03.23 08:34 · odgovor na: 0126Bacis (#3018672)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: comteo 31.03.2023 08:35
[0126Bacis]
Kmalu se bo ugotovilo, da sta nafta, plin še najmanj škodljiva za okolje ;=)))

(črpanje majnj škodljivo od rudnikov, rafinerije so čistejše od separacij in topilnic)

Seveda to ni res.
Pridobitev potrebnih metalov in elementov je veliko čistejše že od črpaja nafte, a kje je še gradnja naftovodov, tankerjev, platform, rafinerija porabi 1,6 kWh energije za pridobitev 1 litre bencina !!!!!! (S 1,6 kWh električni avto prevozi 10 kilometrov. torej vložiš 10 kilometrov, da dobiš 1 liter bencina le v rafineriji), pa cisterne, črpalke.... in nenazadnje neželjeni izlivi (kras, mehiški zalov,...)

Ko imaš godivo in ga daš v rezervoar, potem pa čez izpuh izpuščaš PMx, NOx, O3, benzene in druge svinjarije, ki ubijejo saom v Evropi letno več kot 400.000 ljudi, po uradnih podatkih. www.eea.europa.eu/hi...eaths-2014


Kako nekdo lahko to sploh primerja????????????????????
Očitno gre za plačane propagandiste industrije, ki z vsakim električnim avtom v prometu izgublja povprečno 100€ mesečnega prometa.
comteo sporočil: 571
[#3018684] 31.03.23 08:37 · odgovor na: peterw (#3018674)
Odgovori   +    4
[peterw]
Točno! Odkrivanje tople vode. Gremo se zeleno, po hitrih postopkih sprejemamo nove uredbe, a resursi in "zelene" surovine so nam v evropi takorekoč skoraj nedostopne. Butale!!

Seveda so dostopne, ampak nobede ni vlagal v njih. KItajci in američani so vlagali. Zato zdaj imajo desetletje prednosti in evropski avtoindustriji grozi usoda Kodaka in Nokie.
Ko ne zastopiš, da pored letom 2030 enostavno ne bo kupcev naftnih avtomobilov, potem si si sam kriv.
ty sporočil: 242
[#3018685] 31.03.23 08:44 · odgovor na: comteo (#3018683)
Odgovori   +    12
[comteo]
> [0126Bacis]
> Kmalu se bo ugotovilo, da sta nafta, plin še najmanj škodljiva za okolje ;=)))
>
> (črpanje majnj škodljivo od rudnikov, rafinerije so čistejše od separacij in topilnic)


Seveda to ni res.
Pridobitev potrebnih metalov in elementov je veliko čistejše že od črpaja nafte, a kje je še gradnja naftovodov, tankerjev, platform, rafinerija porabi 1,6 kWh energije za pridobitev 1 litre bencina !!!!!! (S 1,6 kWh električni avto prevozi 10 kilometrov. torej vložiš 10 kilometrov, da dobiš 1 liter bencina le v rafineriji), pa cisterne, črpalke.... in nenazadnje neželjeni izlivi (kras, mehiški zalov,...)

Ko imaš godivo in ga daš v rezervoar, potem pa čez izpuh izpuščaš PMx, NOx, O3, benzene in druge svinjarije, ki ubijejo saom v Evropi letno več kot 400.000 ljudi, po uradnih podatkih. www.eea.europa.eu/hi...eaths-2014


Kako nekdo lahko to sploh primerja????????????????????
Očitno gre za plačane propagandiste industrije, ki z vsakim električnim avtom v prometu izgublja povprečno 100€ mesečnega prometa.
Kaj ko bi ti še enkrat razdelal kaj vse pretrpi tale naša zemlja da naredimo in potem še razgradimo naprimer eno avtomobilsko baterijo. Mislim da bi se tudi vsi 'zeleni' prijeli za glavo...
hostamox sporočil: 7.067
[#3018686] 31.03.23 08:51 · odgovor na: comteo (#3018684)
Odgovori   +    0
Mogoče pa zgruntamo kaj drugega.
Boost zelenemu je po moje itak dala eu.
Mobilce, net so razvili tule, kako je z računalniki ne vem.
So pa res optimizirali, nadgradili drugi.
0126Bacis sporočil: 2.759
[#3018702] 31.03.23 10:23 · odgovor na: comteo (#3018683)
Odgovori   +    12
[comteo]
> [0126Bacis]
> Kmalu se bo ugotovilo, da sta nafta, plin še najmanj škodljiva za okolje ;=)))
>
> (črpanje majnj škodljivo od rudnikov, rafinerije so čistejše od separacij in topilnic)


Seveda to ni res.
Pridobitev potrebnih metalov in elementov je veliko čistejše že od črpaja nafte, a kje je še gradnja naftovodov, tankerjev, platform, rafinerija porabi 1,6 kWh energije za pridobitev 1 litre bencina !!!!!! (S 1,6 kWh električni avto prevozi 10 kilometrov. torej vložiš 10 kilometrov, da dobiš 1 liter bencina le v rafineriji), pa cisterne, črpalke.... in nenazadnje neželjeni izlivi (kras, mehiški zalov,...)

Kako nekdo lahko to sploh primerja????????????????????
Očitno gre za plačane propagandiste industrije, ki z vsakim električnim avtom v prometu izgublja povprečno 100€ mesečnega prometa.
Kako boš razogljičil/elektrificiral tole:
www.google.com/searc...a&tbm=isch

Dokler si frajer z lastno hišo/polnilnico in polno ritjo denarja za baterijske igrače lahko nakladaš.

Ko pa pogledaš na ulico/parkplac med bloki, kjer je stotine avtomobilov vrednih 5000€:
- kje bodo lastniki dobili "še eno nulo" za EV?
- kje bodo tankali štrom?
0126Bacis sporočil: 2.759
[#3018703] 31.03.23 10:37 · odgovor na: comteo (#3018683)
Odgovori   +    7
Ko imaš godivo in ga daš v rezervoar, potem pa čez izpuh izpuščaš PMx, NOx, O3, benzene in druge svinjarije, ki ubijejo saom v Evropi letno več kot 400.000 ljudi, po uradnih podatkih. www.eea.europa.eu/hi...eaths-2014
Super, za Slovenijo piše 1710 presežnih smrti zaradi PM2.5 (od skupaj 23260 umrlih). Si morda pomislil, da težji EV povzročajo večjo obrabo gum, zavor in s tem koncentracijo PMx.

Še ena zanimiv graf:
Cause-specific mortality, 2000–2019
www.who.int/data/gho...s-of-death

Če bi samo popolnoma prepovedal kajenje (prodajo cigaret) bi rešil več življenj:=)))
Froc sporočil: 1.402
[#3018707] 31.03.23 15:10
Odgovori   +    3
Če je to zeleno, sem jaz zamorc. Kaj vse je v postopku predelave v uporabno koncentracijo kovine potrebno, tudi kisline in strupi, kaj so še ostale redke kovine in torej tudi dodatni rudniki, da dobijo baterijo. Koliko elektrarn, tudi na premog, je potem v življenski dobi baterij potrebnih za polnenja in nazadnje kje vsi ti strupi in težke kovine obležijo in kaj izpustijo v okolje med življensko dobo. V primerjavi s črpanjem nafte in predelavo v ustrezne produkte ter učinkovitostjo take energije, je baterijska tehnologija trikrat hujši strup in onensaževalec. Zeleno temu reče samo slepec, lahko tudi tepec. Za električne pogone bomo izkopavali in pri tem porabljali trikrat več CO2ja kot za bencin/dizel. Da ne govorim o preprostosti in dostopnosti delovanja tovarn na plin namesto elektrike, njihovi cenovni konkurenčnosti in prispevanja napredovanju gospodarstva. Kar ponujajo "zelene" tehnologije, je nerazumno nazadovanje.
crt sporočil: 26.091
[#3018708] 31.03.23 15:20
Odgovori   +    5
cost benefit celega procesa prenove energetike je taksen, kot da so sami slovenci po celi verigi odlocanja...
Endimion sporočil: 9.747
[#3018718] 01.04.23 07:25 · odgovor na: comteo (#3018683)
Odgovori   +    2
[comteo]
Seveda to ni res.
Pridobitev potrebnih metalov in elementov je veliko čistejše že od črpaja nafte, a kje je še gradnja naftovodov, tankerjev, platform, rafinerija porabi 1,6 kWh energije za pridobitev 1 litre bencina !!!!!! (S 1,6 kWh električni avto prevozi 10 kilometrov. torej vložiš 10 kilometrov, da dobiš 1 liter bencina le v rafineriji), pa cisterne, črpalke.... in nenazadnje neželjeni izlivi (kras, mehiški zalov,...)
In s tem 1 litrom, se bo nek normalen MNZ avto peljal pa 15km. ne 10. ampak 15! Elektrika ne pride iz štek doze. In ni zastonj. In seveda potrebuješ tudi pri proizvodnji električne energije neko energijo. Kakršno koli rudarjenje je IZJEMNO energijsko potratno. Zato je so bile Lahovnikove študije na primeru TEŠ eno veliko zavajanje. Cela evropa premog koplje le še na dnevnih kopih, le v Velenju, kjer kopljejo najslabšo vrsto (ne zezam se. malo boljša šota je to), rijejo pod zemljo. IN ta lignit je cca 1/3 tvoje čiste električne energije v Sloveniji!
Ko imaš godivo in ga daš v rezervoar, potem pa čez izpuh izpuščaš PMx, NOx, O3, benzene in druge svinjarije, ki ubijejo saom v Evropi letno več kot 400.000 ljudi, po uradnih podatkih. www.eea.europa.eu/hi...eaths-2014
A si neveden, ali zavestno lažeš z navajanjem 8 let starega podatka! Izvoli tega izpred 4 mesecev!

www.eea.europa.eu/en...nvironment

Ni 400.000 ampak 238.000. in polovico tega ustvarijo emisije povezane z ogrevanjem zgradb! Transport je odgovoren za 37% emisij.

Notri je nekaj cvetk, ki bi se ih morda Teo Bunta v skrbi za okolje prej lotil. Na primer krave. Kmetijstvo je odgovorno za 94% izpustov amoniaka, in 56% izpustov metana. Če smeš ti zganjat demagogijo, jo dajmo pa vsi. kravji prdci.

Mimogrede.. moje študije o teoretični razpoložljivosti štroma ob dodatnih 6GWh za e-avte dnevno forum.finance.si/?m=...382&single nisi nič komentiral. Ker podatek, ki ne potrjuje tvoje teze, pač enostavno spustiš! Krasni novi svet.

Ko je že nekdo omenil kajenje.
www.nicerx.com/wp-co...-table.jpg

poglej si katere države so na vrhu... samo v evropi letno umre 700.000 ljudi zaradi posledic kajenja. polovica od njih prekmalu.
comteo sporočil: 571
[#3019551] 17.04.23 18:29 · odgovor na: ty (#3018685)
Odgovori   +    0
[ty]
> [comteo]
> > [0126Bacis]
> > Kmalu se bo ugotovilo, da sta nafta, plin še najmanj škodljiva za okolje ;=)))
> >
> > (črpanje majnj škodljivo od rudnikov, rafinerije so čistejše od separacij in topilnic)
>
>
> Seveda to ni res.
> Pridobitev potrebnih metalov in elementov je veliko čistejše že od črpaja nafte, a kje je še gradnja naftovodov, tankerjev, platform, rafinerija porabi 1,6 kWh energije za pridobitev 1 litre bencina !!!!!! (S 1,6 kWh električni avto prevozi 10 kilometrov. torej vložiš 10 kilometrov, da dobiš 1 liter bencina le v rafineriji), pa cisterne, črpalke.... in nenazadnje neželjeni izlivi (kras, mehiški zalov,...)
>
> Ko imaš godivo in ga daš v rezervoar, potem pa čez izpuh izpuščaš PMx, NOx, O3, benzene in druge svinjarije, ki ubijejo saom v Evropi letno več kot 400.000 ljudi, po uradnih podatkih. www.eea.europa.eu/hi...eaths-2014
>
>
> Kako nekdo lahko to sploh primerja????????????????????
> Očitno gre za plačane propagandiste industrije, ki z vsakim električnim avtom v prometu izgublja povprečno 100€ mesečnega prometa.

Kaj ko bi ti še enkrat razdelal kaj vse pretrpi tale naša zemlja da naredimo in potem še razgradimo naprimer eno avtomobilsko baterijo. Mislim da bi se tudi vsi 'zeleni' prijeli za glavo...

LAhko vi to razdelate, če že omenjate?
Veliko veliko manj strupenih in drugih snovi, kot pri izdelavi naftnega motorja, menjalnika, katalizatorja, izpušnega sistema in rezervorja.
Dajte neke relevantne podatke, ki bodo dokazale vaše bedarije?
comteo sporočil: 571
[#3019552] 17.04.23 18:33 · odgovor na: Endimion (#3018718)
Odgovori   +    0
[Endimion]
> [comteo]
> Seveda to ni res.
> Pridobitev potrebnih metalov in elementov je veliko čistejše že od črpaja nafte, a kje je še gradnja naftovodov, tankerjev, platform, rafinerija porabi 1,6 kWh energije za pridobitev 1 litre bencina !!!!!! (S 1,6 kWh električni avto prevozi 10 kilometrov. torej vložiš 10 kilometrov, da dobiš 1 liter bencina le v rafineriji), pa cisterne, črpalke.... in nenazadnje neželjeni izlivi (kras, mehiški zalov,...)

In s tem 1 litrom, se bo nek normalen MNZ avto peljal pa 15km. ne 10. ampak 15! Elektrika ne pride iz štek doze. In ni zastonj. In seveda potrebuješ tudi pri proizvodnji električne energije neko energijo. Kakršno koli rudarjenje je IZJEMNO energijsko potratno. Zato je so bile Lahovnikove študije na primeru TEŠ eno veliko zavajanje. Cela evropa premog koplje le še na dnevnih kopih, le v Velenju, kjer kopljejo najslabšo vrsto (ne zezam se. malo boljša šota je to), rijejo pod zemljo. IN ta lignit je cca 1/3 tvoje čiste električne energije v Sloveniji!

Torej 15 km je vliko boljše kot 10 km?

> Ko imaš godivo in ga daš v rezervoar, potem pa čez izpuh izpuščaš PMx, NOx, O3, benzene in druge svinjarije, ki ubijejo saom v Evropi letno več kot 400.000 ljudi, po uradnih podatkih. www.eea.europa.eu/hi...eaths-2014

A si neveden, ali zavestno lažeš z navajanjem 8 let starega podatka! Izvoli tega izpred 4 mesecev!

www.eea.europa.eu/en...nvironment

Ni 400.000 ampak 238.000. in polovico tega ustvarijo emisije povezane z ogrevanjem zgradb! Transport je odgovoren za 37% emisij.


Vi torej trite, da je ubiti 100.000 ljudi še sprejemljivo. AMpak 400.000 je pa preveč? Z izpuhi naftnih avtomobilov.
Bi to tudi razližili svojecem 100.000 pokojnikov letno, ki so umrli, ker ste se vi in podobni vozili na nafto?


Notri je nekaj cvetk, ki bi se ih morda Teo Bunta v skrbi za okolje prej lotil. Na primer krave. Kmetijstvo je odgovorno za 94% izpustov amoniaka, in 56% izpustov metana. Če smeš ti zganjat demagogijo, jo dajmo pa vsi. kravji prdci.

Mimogrede.. moje študije o teoretični razpoložljivosti štroma ob dodatnih 6GWh za e-avte dnevno forum.finance.si/?m=...382&single nisi nič komentiral. Ker podatek, ki ne potrjuje tvoje teze, pač enostavno spustiš! Krasni novi svet.
Nočna zmogljivost omrežja v sloveniji je enaka dnevni razpoložljivosti omrežja. Povprečna nočna poraba je za 1 GW nižja kot dnevna poraba. 8 ur krat 1 GW je 8 GWh.
1 milijon električnih avtov porabi 6 GWh dnevno.

KAj ni jasno?


Ko je že nekdo omenil kajenje.
www.nicerx.com/wp-co...-table.jpg

poglej si katere države so na vrhu... samo v evropi letno umre 700.000 ljudi zaradi posledic kajenja. polovica od njih prekmalu.

Kadiš recimo večinoma sam. Sam si sebi kriv.
Avte vozijo ljudje okoli tebe in se ti zastrupljaš zaradi njih. NE s svojo voljo in s svojimi dejanji.

Jasno to?
aimon sporočil: 1.898
[#3019559] 17.04.23 20:40
Odgovori   +    0
Raziskovalci so iznašli način za izdelavo katod za litij-ionske baterije brez uporabe kobalta, minerala, ki ga pestijo nestanovitnost cen in geopolitični zapleti. www.bnl.gov/newsroom...p?a=120847 (sept. 2022)
hostamox sporočil: 7.067
[#3019563] 17.04.23 21:08 · odgovor na: comteo (#3019552)
Odgovori   +    2
Enmicken problem je, da ponoči sonce ne sije.
Če naredite, da fv deluje na luno ali pa da savo ponoči teče gorvodno, pa seveda to z nocnim polnjenjem gre.
Drugače nam ostane edino JE,plin, to pa ne vem, če ste za.
Nollem sporočil: 865
[#3019589] 18.04.23 09:06 · odgovor na: comteo (#3019551)
Odgovori   +    0
[comteo]
> [ty]
> > [comteo]
> > > [0126Bacis]
> > > Kmalu se bo ugotovilo, da sta nafta, plin še najmanj škodljiva za okolje ;=)))
> > >
> > > (črpanje majnj škodljivo od rudnikov, rafinerije so čistejše od separacij in topilnic)
> >
> >
> > Seveda to ni res.
> > Pridobitev potrebnih metalov in elementov je veliko čistejše že od črpaja nafte, a kje je še gradnja naftovodov, tankerjev, platform, rafinerija porabi 1,6 kWh energije za pridobitev 1 litre bencina !!!!!! (S 1,6 kWh električni avto prevozi 10 kilometrov. torej vložiš 10 kilometrov, da dobiš 1 liter bencina le v rafineriji), pa cisterne, črpalke.... in nenazadnje neželjeni izlivi (kras, mehiški zalov,...)
> >
> > Ko imaš godivo in ga daš v rezervoar, potem pa čez izpuh izpuščaš PMx, NOx, O3, benzene in druge svinjarije, ki ubijejo saom v Evropi letno več kot 400.000 ljudi, po uradnih podatkih. www.eea.europa.eu/hi...eaths-2014
> >
> >
> > Kako nekdo lahko to sploh primerja????????????????????
> > Očitno gre za plačane propagandiste industrije, ki z vsakim električnim avtom v prometu izgublja povprečno 100€ mesečnega prometa.
>
> Kaj ko bi ti še enkrat razdelal kaj vse pretrpi tale naša zemlja da naredimo in potem še razgradimo naprimer eno avtomobilsko baterijo. Mislim da bi se tudi vsi 'zeleni' prijeli za glavo...


LAhko vi to razdelate, če že omenjate?
Veliko veliko manj strupenih in drugih snovi, kot pri izdelavi naftnega motorja, menjalnika, katalizatorja, izpušnega sistema in rezervorja.
Dajte neke relevantne podatke, ki bodo dokazale vaše bedarije?
dej si ti preberi od kje pride štrom, da ti polniš tvojo Kono - 51% premog, lignit, 21% plin,...
www.e3.si/uploads/pd...2022-7.pdf

Strani: 1