4 ure
Slovenski prevozniki lani bolj dejavni in tudi bolj učinkoviti
4 ure
Portugalska tovarna, kjer se vrstijo generacije delavcev
4 ure
Najbolj brani članki danes
5 ur
Nov energetski zakon: prepoved plina za nove stanovanjske stavbe z letom 2025, drva imamo radi 1
6 ur
V EKWB po očitkih iz ZDA potrdili likvidnostne težave. Ustanovitelj podrobneje pojasnjuje situacijo
7 ur
Delničarji Valamarja potrdili 0,22 evra dividende
7 ur
Nemška vlada malenkost izboljšala napoved gospodarske rasti
7 ur
V Severni Makedoniji volijo novega predsednika države
7 ur
Ljudi je premalo, vsi hočejo robote: Yaskawa v Kočevju v tovarno robotov vlaga 32 milijonov evrov
8 ur
Tako stroge bodo lahko omejitve pri Airbnb 3
8 ur
Zakaj Furs ne ponuja več podatkov o prevoženih kilometrih uvoženih vozil in kako lahko do njih pridete sami
8 ur
Kako aprilski evrski PMI vpliva na pričakovanja o obrestnih rezih ECB in kaj govori o nemški recesiji
8 ur
Kaj narediti s stavbo na Litijski? In kaj s TR2? Rešitve so na dlani! 3
8 ur
Hudo dobra živila iz presežkov sadja in zelenjave
9 ur
Izberite pravega borznega posrednika (Oglas)
9 ur
Mesec: Pokojninska reforma bo sprejeta prihodnje leto 5
10 ur
Delo: Nama v roke nemškega sklada
11 ur
Evropski parlament sprejel direktivo o trajnostnih dobavnih verigah 5
11 ur
Stroški energetske krize: koliko stane regulacija cen električne energije, kateri dobavitelji so pobrali največ 1
11 ur
Bo Aleksandra Čeferina po koncu mandata v UEFA zaposlil Sandor Csanyi iz madžarskega OTP? 1

Strani: 1

alpha7B5sn sporočil: 948
[#3018172] 21.03.23 11:39
Odgovori   +    6
No, to pa je grd avto. Iskreno in na kratko rečeno.
Če bi mi ga kdo recimo podaril, bi ga prodal naprej. Najbrž zelo ugodno.
FIN-376882 sporočil: 15
[#3018173] 21.03.23 12:31
Odgovori   +    3
Sprašujem se zakaj tako posiljevanje z električnimi vozili ! Kot da se valjamo v denarju in se že vsak drugi vozi z električnim... Potem pa še predstavitev in članek o OH in SPLOH high tec grdem avtu. OPROSTITE - škoda časa branja, kot tudi časa ki ga je avtor , za to porabil .
wesko sporočil: 148
[#3018178] 21.03.23 13:30
Odgovori   +    1
Zadnja sprememba: wesko 21.03.2023 13:36
Dajmo obrnit z druge strani...da bo lažje. Kaj je komu všeč na tem avtu?
Meni so kljuke na vratih. Pri tem se bolj ali manj konča.
FIN-366556 sporočil: 179
[#3018247] 23.03.23 08:08
Odgovori   +    1
Je.eš firmo, ki se ji 7 mesecev po vplačilu avansa za 160 jurjev vreden avto, niti najmanj ne sanja, kdaj naj bi bil. Letos, ne letos, nimajo niti osnovnega pojma.
Seveda mi je žal, da sem sploh šel v to, ampak obljubljen je bil v petih mesecih.
greeny sporočil: 250
[#3018383] 27.03.23 08:52 · odgovor na: FIN-366556 (#3018247)
Odgovori   +    1
Trenutna proizvodnja/neproizvodnja avtomobilov nateg.
Proizvodnja je vedno bolj avtomatizirana, vse vleče v "parts sharing", avtomobili si delijo platforme, motorje, nameščeno tehnologijo, funkcije se centralizirajo na en centralni "PC",...
Čakalne dobe za avtomobile pa so vse daljše, avtomobili vse dražji, čeprav je proizvodnja optimizirana in cenejša.

170k za avto pri obnašanju, kot, da indijci peš nosijo material iz Bangladeša in ročno kujejo dele in vsakega nato poboža še kitajska devica... očitno potrošniki ne volijo več z denarnicami, v pol leta bi ti morala sposobna ekipa treh mehanikov naredi custom avtomobil iz nule, pa si lahko izmisliš še velikost sedežev. Ljudje pa čakajo na BMW tudi po leto in to za serijsko proizvodnjo???

Jaz pri čisti zavesti tega res ne razumem. Če stopim s takim zneskom v salon in kupim serijsko izdelan bodoči odpadek, hočem na parkingu mašino čez max. 1 mesec, ne pa to kar je sedaj, mogoče pol leta, mogoče leto??? Ker ni čipa? Ja pa ja.

Strani: 1