Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Škodin velikan z električnim dosegom do 500 kilometrov

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 3.984
[#2844676] 12.05.20 21:06
Odgovori   +    13
Zadnja sprememba: FIN-379669 12.05.2020 21:23
In kupec bo zanj plačal 62 jurčkov ali več za to, da bo pol ure iskal frei tanštelo in 1 h, da ga napolnim.

Tako vozilo ima realni doseg do 270 ali 400 km, z njim naj bi šel na počitnice, potem pa izgubiš še 1 več kot z motoriziranim vozilom, da se premakneš na daljši razdalji.

Dokler ne bo cena 50 jurjev za tako vozilo, realen doseg min. 550 km z enim polnjenjem in čas polnjenja max 20 min za 90%, osebno ne vidim smisla v tem vozilu za družinske potrebe.
drugmirko sporočil: 1.029
[#2844700] 13.05.20 01:03
Odgovori   +    3
čakte... avto je debelega pol metra daljši, 20cm višji in 10cm širši od e208-ce in Corse e (kar pomeni, da ma že "pleha in stekla" za vsej 100 kil več) in naj bi mel z baterijo praktično enake kapacitete 52kWh (una dva 50kWh) in motorjem zelo podobne moči, enak doseg?
sonce1313 sporočil: 142
[#2844704] 13.05.20 07:14 · odgovor na: drugmirko (#2844700)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: sonce1313 13.05.2020 07:23
pri BEV so zelo velike razlike pri dosegih s podobnimi baterijami, zaenkrat se europski ne morejo primerjati z npr. Teslo, Hyundaom. Najbolj so kiksnili npr. Audi e-tron, Porsche z veliko baterijo in res malim dosegom, VW golf, 208, 2008, ID3 se tudi bojim, da bo oz. je podpovprečno. Poleg tega imajo začetniške težave z marsičem, da ne govorimo da ID3 stojijo pol leta ali leto, da gospodje napišejo programe. To pomeni, da vsi ki so se leta norčevali in zanemarjali BEV plačujejo in bodo še dolgo, pardon plačali ga bodo kupci, torej le ni tako preprosto narediti učinkoviti BEV kot eni mislijo.
Je pa v SLO specifika, da zaradi gostote prometa dometi kar držijo, saj pri teslih, Hyundai, Kia, pri ostalih manj.
Te škode sicer super zaradi velikosti, veliko kombinacij baterij in pogona in da celo vlečna kljuka kdor potrebuje, tudi za družinski prvi avto, za doseg velik razpon in sploh ni problem ob nočnem polnjenju doma, mogoče službi in veliko polnilnicah AC in tudi DC.
Cena bi morala biti, glede na enostavnost BEV med 30 do 40t eur minus subvencija. Če bo med 50 in 70t je brez veze, ker za ta denar dobiš že Teslo y, Volva, Jaguarja, pa kakšen novi BEV od BMW, Marcedes bo tudi čez leta...
ogo sporočil: 2.219
[#2844705] 13.05.20 07:37 · odgovor na: FIN-379669 (#2844676)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: ogo 13.05.2020 07:38
[]
In kupec bo zanj plačal 62 jurčkov ali več za to, da bo pol ure iskal frei tanštelo in 1 h, da ga napolnim.

Tako vozilo ima realni doseg do 270 ali 400 km, z njim naj bi šel na počitnice, potem pa izgubiš še 1 več kot z motoriziranim vozilom, da se premakneš na daljši razdalji.

Dokler ne bo cena 50 jurjev za tako vozilo, realen doseg min. 550 km z enim polnjenjem in čas polnjenja max 20 min za 90%, osebno ne vidim smisla v tem vozilu za družinske potrebe.
Dokler bo cena nad 60 jurjev, bo folk raje kot to kanto izbral Teslino elektro kanto Y. Ima vsaj omrežje polnilnic po svetu in je vsaj 5 let pred VW v tehnologijah.

Folk, ki misli šparat, pa o elektro kanti niti razmišljal ne bo.
ogo sporočil: 2.219
[#2844706] 13.05.20 07:42 · odgovor na: drugmirko (#2844700)
Odgovori   +    1
[drugmirko]
čakte... avto je debelega pol metra daljši, 20cm višji in 10cm širši od e208-ce in Corse e (kar pomeni, da ma že "pleha in stekla" za vsej 100 kil več) in naj bi mel z baterijo praktično enake kapacitete 52kWh (una dva 50kWh) in motorjem zelo podobne moči, enak doseg?
Itak, da se nateguje, tole antiaerodinamično kantovje bo imelo best case 250 km dosega pri avtocestnih 130 km/h in umirjenih temperaturah, pozimi pa tam ranga 180 km.
jani1974 sporočil: 4.634
[#2844707] 13.05.20 07:52 · odgovor na: ogo (#2844706)
Odgovori   +    4
[ogo]
Itak, da se nateguje, tole antiaerodinamično kantovje bo imelo best case 250 km dosega pri avtocestnih 130 km/h in umirjenih temperaturah, pozimi pa tam ranga 180 km.
Na relaciji Maribor-Ljubljana bodo lahko spet v Tepanju začeli kremšnite delat, ker se bodo na poti nazaj domov morali vsi tam ustaviti?
rename sporočil: 15.302
[#2844712] 13.05.20 08:11 · odgovor na: FIN-379669 (#2844676)
Odgovori   +    5
[]
In kupec bo zanj plačal 62 jurčkov ali več za to, da bo pol ure iskal frei tanštelo in 1 h, da ga napolnim.

Tako vozilo ima realni doseg do 270 ali 400 km, z njim naj bi šel na počitnice, potem pa izgubiš še 1 več kot z motoriziranim vozilom, da se premakneš na daljši razdalji.

Dokler ne bo cena 50 jurjev za tako vozilo, realen doseg min. 550 km z enim polnjenjem in čas polnjenja max 20 min za 90%, osebno ne vidim smisla v tem vozilu za družinske potrebe.
50k???
Max 30-35 neto (upoštevajoč 7k subvencije).
rename sporočil: 15.302
[#2844713] 13.05.20 08:12 · odgovor na: jani1974 (#2844707)
Odgovori   +    2
[jani1974]
> [ogo]
> Itak, da se nateguje, tole antiaerodinamično kantovje bo imelo best case 250 km dosega pri avtocestnih 130 km/h in umirjenih temperaturah, pozimi pa tam ranga 180 km.

Na relaciji Maribor-Ljubljana bodo lahko spet v Tepanju začeli kremšnite delat, ker se bodo na poti nazaj domov morali vsi tam ustaviti?
Jih bodo iz Trojan vozili... z e-golfom, ima ravno ene tolk dosega :-P :-P :-P
Mleben sporočil: 1.257
[#2844714] 13.05.20 08:23 · odgovor na: ogo (#2844706)
Odgovori   +    2
[ogo]
> [drugmirko]
> čakte... avto je debelega pol metra daljši, 20cm višji in 10cm širši od e208-ce in Corse e (kar pomeni, da ma že "pleha in stekla" za vsej 100 kil več) in naj bi mel z baterijo praktično enake kapacitete 52kWh (una dva 50kWh) in motorjem zelo podobne moči, enak doseg?

Itak, da se nateguje, tole antiaerodinamično kantovje bo imelo best case 250 km dosega pri avtocestnih 130 km/h in umirjenih temperaturah, pozimi pa tam ranga 180 km.
In se na vtičnici polnil 40 ur? Vsak tretji dan bo lahko šel Maribor - Ljubljana in nazaj. Ali ravno da ujame vikend v Istri, pa potem spet polnenje do naslednjega vikenda.
drugmirko sporočil: 1.029
[#2844726] 13.05.20 09:17 · odgovor na: sonce1313 (#2844704)
Odgovori   +    2
ma ne vem... mislim, da ma battery managment (hlajenje, način in praznenja, rekuperativno polnenje...) tako velikih baterij res dokajšen vpliv na njeno... kako nej rečem... "trajanje". na koncu koncev so še zmerej sestavljene iz velikanske količine "AA vložkov" in ni čist vseeno kako se ti med delovanjem praznijo ali segrevajo... in pri tem ima Tesla v tem trenutku res prednost pred ostalimi. globoko pa dvomim v dve stvari, ki se jih "malikujoće" pripisuje Tesli baterijam in Tesli kot taki...
prva je, da so njene baterije najnovejši NiMH "duracell ultra", evropejci majo pa alkalni "zmaj ljubljana" iz leta 1977. niso. Teslini dosegi v največji meri temeljijo na tem, da majo preprosto večjo baterijo od ostalih! Model 3 ma zarad boljšega battery managmenta pri isti kapaciteti mogoče 10% večji doseg... vse ostalo je pa tako kot je blo pri "tekmovanju v porabi" pri ICE motorjih -marketing! zato bo podatek, ki ga najbrž moramo gledat, poraba energije na km. ker je čist vse en drek al je za en kilometer treba premaknt "2 tone Tesle" al pa "2 tone Škode"... energije za to gre enako! razlogi za razlike, ki nastanejo pa (poleg batt.managmenta) ležijo med našetimi stvarmi, izraženimi v "nejeveri" mojega prejšnjega posta.
in btw... o dosegu "lažejo" vsi. tud Tesla ;) :

www.avtomobilizem.co...4-03-2020/

in druga je, da ma Tesla nekakšno neulovljivo prednost... ma. ni pa neulovljiva! prednost ma pri softverski platformi! točneje, pri že omenjenem battery mamagmentu in predvsem pri avtonomni vožnji! pri ostalih stvareh pa niti ne oziroma, marsikje pa kar pošteno šepa tudi za najbolj šlampavimi in "kragujevška Zastava nevrednimi" znamkami... prej si omenu Porscheja... njihov Taycan je absolutno boljši izdelek. in boljši avto! po kvaliteti izdelave, uporabljenih materialih (torej kvaliteti proizvodnega procesa) in po voznih lastnostih (torej, po inžinirskem znanju o vozni dinamiki)! ma pa krajši doseg. ker jim to ni bil fokus! kot jim tud poraba bencina ni bila nikoli... včeraj sem pa pri klikanju po netu našu vest, da je tipu v angliji, na popolnoma novem, mesec dni starem model 3 -ki ga je poleg "normalne" čakalne dobe dodatno čakal še od lanskega oktobra, ko bi ga moral dobit, do marca letos- odpadel volan. MED VOŽNJO!!! na avtu, ki stane "50 jurjev"?! si predstavljaš, da se je to, po več kot 300k izdelanih vozilih (ki majo itak skos neke "resno malomarni šlamepraj" probleme kontrole kvalitete) zgodilo komu drugemu z dolgoletno slabo reputacijo kvalitete in desetletji izgub v poslovanju? lahko bi samo zaprli fabriko...

insideevs.com/news/4...falls-off/

torej, zelo preprost sklep je, da se bo obstoječa Teslina prednost začela hitro zmanjševat, ko se bodo veliki tradicionalni porizvajalci resneje sfokusorali na električne avtomobile. mogoče celo hitreje, kot se bo poboljševala Teslina kvaliteta izdelave...
vse to se da videt že z malo "ljubiteljskega spremljanja" avtomobilske industrije in če je že treba met "električno prihodnost" je ta jasna... "given enough time" je jasno da bo mariskateri od "tradicionalnih" proizvajalcev Teslo dohitel, nekateri od njih jo bodo prehiteli, kot tudi, da bo Tesli kljub vsem težavam s kvaliteto in zgubaškim poslovanjem ratalo obstat in (vsaj) izenačit kvaliteto izdelave z ostalimi...

Strani: 1