Strani: 1

hijena1 sporočil: 749
[#2844271] 11.05.20 08:54
Odgovori   +    5
še en dokaz, kako oblast ne razume letalskega prometa. zapreš ga v par minutah, vzpostavljaš ga tedne in mesece in leta.

zamudili smo enkratno priložnost ugasnit MB letališče, ki je en sam ljubi strošek in večna ambicija lokalcev po tem, da se tam ne bi nič spremenilo. se pravi letališče da, promet pa ne. ker pol bo hrup, pa še delat bo treba. naj naredijo za Magno testno progo, uni mali frčoplani bojo pa še zmer lahk letel. v UK je polno takih zadev, pa najbrž še kje.
shevchenko sporočil: 19.073
[#2844275] 11.05.20 09:05 · odgovor na: hijena1 (#2844271)
Odgovori   +    8
še en dokaz, kako oblast ne razume letalskega prometa. zapreš ga v par minutah, vzpostavljaš ga tedne in mesece in leta.
ah, ne bluzi daj. cim bodo ljudje imeli moznost letet brez karanten, bo to spet aktualno. je pa seveda vprasanje, kaksne bodo cene. that said, letenje je bilo zadnja leta absolutno prepoceni.
alek14 sporočil: 12.873
[#2844279] 11.05.20 09:20
Odgovori   +    0
Pred kratkim smo imeli razpravo o tem koliko mora znašati prekuženost populacije, da se corona ustavi.

Iz večih virov sem izvrtal tele informacije in jih združil:

1. R0 za korono je od 2-6 odvisno od gostote prebivalstva (uporaba dvigal, javnega prometa, gužva v javnem prometu, prireditve...).
2. Potrebna čredna imunost je ČI=1-1/R0

Se pravi, v strnjenem naselju v SLO bi bil R0 recimo 4 in dobimo ČI = 75%
V podeželju pa je ČI = 50% (R0=2 - predpostavka).
shevchenko sporočil: 19.073
[#2844280] 11.05.20 09:22 · odgovor na: alek14 (#2844279)
Odgovori   +    0
V podeželju pa je ČI = 50% (R0=2 - predpostavka).
V podezelju, resno to? kar korono dobim, ko kdo tako napise... bljak!
kren sporočil: 3.947
[#2844282] 11.05.20 09:32 · odgovor na: alek14 (#2844279)
Odgovori   +    0
Na Kitajskem je prekuženost nižja od odstotka, pa se je korona ustavila. V Južni Koreji tudi.

Tudi SARS se je ustavil, ko je bila prekuženost še nižja, kot zdaj pri koroni.
kzupanc sporočil: 8.593
[#2844285] 11.05.20 09:35 · odgovor na: shevchenko (#2844275)
Odgovori   +    7
[shevchenko]
> še en dokaz, kako oblast ne razume letalskega prometa. zapreš ga v par minutah, vzpostavljaš ga tedne in mesece in leta.

ah, ne bluzi daj. cim bodo ljudje imeli moznost letet brez karanten, bo to spet aktualno. je pa seveda vprasanje, kaksne bodo cene. that said, letenje je bilo zadnja leta absolutno prepoceni.
Se strinjam.
Cena mora biti ekonomska, ne pa taka, da vodi v velike izgube in na račun varnosti.
alek14 sporočil: 12.873
[#2844293] 11.05.20 09:51 · odgovor na: kren (#2844282)
Odgovori   +    0
[kren]
Na Kitajskem je prekuženost nižja od odstotka, pa se je korona ustavila. V Južni Koreji tudi.

Tudi SARS se je ustavil, ko je bila prekuženost še nižja, kot zdaj pri koroni.
OK. Dopolnjujem, da se ustavi brez kakršnihkoli drugih ukrepov, tudi takih, ki bi jih ljudje delali sami brez državne pobude ali nasveta. OK?

To je namreč definicija čredne imunosti v virologiji.

Če so poleg še drugi ukrepi, se ti seveda med sabo dodajajo.
rx170 sporočil: 4.597
[#2844302] 11.05.20 10:07
Odgovori   +    4
En kup stvari je še zaprtih (vlada se do nekateirh dejavnosti, ki jih je zaprla obnaša kot da ne obstajajo, npr. fitness centri ipd.), pa bi fantazirali o odprtju meja in letalskem prometu?
MatejEljon sporočil: 1
[#2844312] 11.05.20 10:31 · odgovor na: hijena1 (#2844271)
Odgovori   +    1
Se strinjam.
Letalski promet je potrebno spet odpreti in uvesti popolnoma enake ukrepe, kot drugje po EU. Letalstvo je globalna panoga in taki morajo biti tudi ukrepi, da bo potovanje varno in se povrne zaupanje potnikov.
Tako ali tako bo trajalo najmanj do začetka junija, da se vzpostavijo prve linije, če odpremo danes.
jani1974 sporočil: 4.634
[#2844321] 11.05.20 11:06
Odgovori   +    7
Mi se odločamo o tem, ali bi odprli letalski promet?
Kaj pa imamo mi s tem?
To se bosta Fraport in Lufthansa zmenila, upoštevajoč usmeritve Angele Merkel.
Micare sporočil: 1.369
[#2844325] 11.05.20 11:38 · odgovor na: alek14 (#2844293)
Odgovori   +    5
Ta čredna imunost mi gre zelo proti vetru. Dvoličnost kot pri reklamah proti obveznemu cepljenju otrok. Zakaj taka dvoličnost politike boja proti nalezljivim boleznim? A res eni prodajajo meglo, ker preveč tlačimo Zemljo in je 3/4 ljudi preveč.
Če bi bila tale čredna imunost fantastična stvar bi bilo smiselno ukinit obvezna cepljenja. Po možnosti tudi prepovedat antibiotike, zapret TBC oddelke, saj se mora vzpostaviti čredna imunost proti otroški paralizi, davici, mumpsu, ošpicam, otroškemu kašlju, HIV-u, sifilisu, meningitisu, hepatitisu, bakterijski pljučnici, boreliji ... Povprečna življenska doba bi se znižala na kakih 50 let . A to pa ne? Ker bi brez tega marsikdo že zdavnaj bil pokojnik. Kakih 40% otrok ne bi dočakalo 15 let. Ne razumem.
alek14 sporočil: 12.873
[#2844329] 11.05.20 11:51 · odgovor na: Micare (#2844325)
Odgovori   +    3
Za korono pomeni čredna imunost precej žrtev - cepivo je boljša opcija.

Pred časom smo ugibali koliko je treba prekužiti (sem se štejejo tudi vakcinacije), da imaš zaustavljeno epidemijo brez ukprepov.

Jaz sem sam navajal višje cifre (tja do 90%). Zadošča že manj (kolega Maček je imel prav).

Na moj post lahko gledamo kot na popravek.
hijena1 sporočil: 749
[#2844346] 11.05.20 12:50 · odgovor na: kzupanc (#2844285)
Odgovori   +    0
če kje, je v letalstvu poskrbljeno za varnost. vsaj za EU in USA lahko mirno trdim.
tes sporočil: 934
[#2844347] 11.05.20 12:51
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: tes 11.05.2020 12:52
Zaenkrat LH leti z floto E190 in A 320N. Ko postimajo protokole za CRJ bodo leteli tudi v Slovenijo. Se pravi po 1.6. nekako.
Bi blo pa lepo, da vsi avioprevozniki zmanjsajo kapaciteto sedezev v letalih na prvotne stevilke fabrsko vgrajenih oz minimum specifikacije tipa letala.
hijena1 sporočil: 749
[#2844349] 11.05.20 12:52 · odgovor na: kzupanc (#2844285)
Odgovori   +    1
jez bi že sedaj letel, pa nimam s čim/s kom.
hijena1 sporočil: 749
[#2844355] 11.05.20 13:01 · odgovor na: tes (#2844347)
Odgovori   +    0
je problem v protokolih ali tudi licencah osebja in letal? morda veš, kako rešujejo to, saj so bili (pre)dolgo na tleh.
kotzi sporočil: 8
[#2844357] 11.05.20 13:03 · odgovor na: hijena1 (#2844271)
Odgovori   +    2
čas vnosa: 11.05.20 11:23
ta je dobra..cel svet zapre linije..edin tovorne delajo..kaj pa naj pol nm potem leti..kam naj letimo...a...ce ni linij..se letalisce pac zapre..kam naj letimo...ce so vse drzave prepovedale lete....a..kam...torej...pr nm odprejo...a letal ni..torej..kaj naj nardi vlada..naredi linijo lj maribor..al kaj
tes sporočil: 934
[#2844362] 11.05.20 13:26 · odgovor na: hijena1 (#2844355)
Odgovori   +    0
[hijena1]
je problem v protokolih ali tudi licencah osebja in letal? morda veš, kako rešujejo to, saj so bili (pre)dolgo na tleh.
Licence osebja niso tak problem. Ostalo pa ekonomika in interes posamezne drzave. Plus, plus...sorry za vec.
hijena1 sporočil: 749
[#2844369] 11.05.20 13:53 · odgovor na: tes (#2844362)
Odgovori   +    0
a licence niso problem v soglasju EASE al sam nemškega CAA?

šuški žužki in zgodba o božji bradi mi je pa poznana.
jani1974 sporočil: 4.634
[#2844373] 11.05.20 14:10 · odgovor na: kotzi (#2844357)
Odgovori   +    0
[kotzi]
.a..kam...torej...pr nm odprejo...a letal ni..torej..kaj naj nardi vlada..naredi linijo lj maribor..al kaj
Nekaj so rekli, da bo prva linija na Finsko.
rename sporočil: 15.302
[#2844378] 11.05.20 14:22 · odgovor na: kren (#2844282)
Odgovori   +    0
[kren]
Na Kitajskem je prekuženost nižja od odstotka, pa se je korona ustavila. V Južni Koreji tudi.

Tudi SARS se je ustavil, ko je bila prekuženost še nižja, kot zdaj pri koroni.
Ne biti tako prepričan.... Vuhan je ponovno problematičen.
siol.net/novice/svet...tci-525082
rename sporočil: 15.302
[#2844379] 11.05.20 14:25 · odgovor na: jani1974 (#2844321)
Odgovori   +    1
[jani1974]
Mi se odločamo o tem, ali bi odprli letalski promet?
Kaj pa imamo mi s tem?
To se bosta Fraport in Lufthansa zmenila, upoštevajoč usmeritve Angele Merkel.
Ni čisto tako.
Če vlada ne požegna, potem ne bo Lufhansa nič letela.
(pustimo zdaj ob strani dejstvo, da bo Merkla poklicala in dala komando ;-)).
kren sporočil: 3.947
[#2844380] 11.05.20 14:33 · odgovor na: rename (#2844378)
Odgovori   +    1
Pet okuženih v Wuhanu je pljunek v morje ob 11 milijonih prebivalcev. To je podobno, kot če bi v Sloveniji zagnali paniko zaradi enega okuženega... Čeprav se bojim, da jo bomo.
rename sporočil: 15.302
[#2844389] 11.05.20 14:50 · odgovor na: kren (#2844380)
Odgovori   +    0
Tudi pot na Mount Everest je dolga, začne pa se s prvim korakom, ja?
kren sporočil: 3.947
[#2844393] 11.05.20 14:54 · odgovor na: rename (#2844389)
Odgovori   +    1
Bojim se, da gospodarstvo ne bo preživelo te poti, če bo predolga. Daljša kot bo, manj podjetij jo bo preživelo. Ti kot podjetnik bi moral to razumeti.
dz1975 sporočil: 1.618
[#2844640] 12.05.20 16:57 · odgovor na: shevchenko (#2844275)
Odgovori   +    1
[shevchenko]
> še en dokaz, kako oblast ne razume letalskega prometa. zapreš ga v par minutah, vzpostavljaš ga tedne in mesece in leta.

ah, ne bluzi daj. cim bodo ljudje imeli moznost letet brez karanten, bo to spet aktualno. je pa seveda vprasanje, kaksne bodo cene. that said, letenje je bilo zadnja leta absolutno prepoceni.
Skupni dobiček letalskih prevoznikov se je v zadnjih štirih letih gibal okoli 32 miljarda USD letno, pri čemer so npr. ameriški prevzniki (z izjemo Southwest-a) izplačevali izjemno visoke plače (primer znanca: 200,000 USD letno kot prvi oficir in max štirimi leti mesečno).

Če so bile karte obsolutno prepoceni, koliko bi bo tvoje moral biti dobiček prevoznikov; 500 milijard letno?
Inzeko sporočil: 24
[#2844673] 12.05.20 20:49
Odgovori   +    0
Medtem:

"Zaraženo 11 Hrvata s leta iz Frankfurta. Ne zna se gdje je četvero putnika"
www.index.hr/vijesti...82445.aspx

V kombinaciji z:
"Germany infection rate rises as lockdown eases"
www.bbc.com/news/wor...e-52604676
shevchenko sporočil: 19.073
[#2844811] 13.05.20 14:31 · odgovor na: dz1975 (#2844640)
Odgovori   +    0
Skupni dobiček letalskih prevoznikov se je v zadnjih štirih letih gibal okoli 32 miljarda USD letno, pri čemer so npr. ameriški prevzniki (z izjemo Southwest-a) izplačevali izjemno visoke plače (primer znanca: 200,000 USD letno kot prvi oficir in max štirimi leti mesečno).

Če so bile karte obsolutno prepoceni, koliko bi bo tvoje moral biti dobiček prevoznikov; 500 milijard letno?
pa zakaj potem sedaj vsi javkajo, ce tolcejo taksne dobicke?

sicer pa, po drugi strani se tudi zavzemam, da zacnejo placevati ddv in trosarine na kerozin, to je nekaj kar zaenkrat kot privilegirana kasta ne placujejo. to bi posteno zarezalo v te dobicke.
dz1975 sporočil: 1.618
[#2845606] 16.05.20 21:55 · odgovor na: shevchenko (#2844811)
Odgovori   +    1
Višji davki ne bodo nič zarezali v dobičke letalskih družb, ampak v tvoj žep...

Strani: 1