Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Nov zagon avtoposla in močna pocenitev avtomobilov

Strani: 1

shevchenko sporočil: 19.073
[#2843883] 08.05.20 11:03
Odgovori   +    8
Ocitno bo treba pocakati nekaj mesecev, da bomo delezni konkretnih popustov.

Ni problema, casa imamo...
alek14 sporočil: 12.873
[#2843890] 08.05.20 11:50 · odgovor na: shevchenko (#2843883)
Odgovori   +    2
Dobra pozicija. :-)
izzzy sporočil: 351
[#2843896] 08.05.20 12:03
Odgovori   +    6
To niso popusti, ampak šele sedaj se bo videlo kakšne so imeli marže trgovci!
hijena1 sporočil: 749
[#2843897] 08.05.20 12:09
Odgovori   +    27
hja to so cene za avte iz zaloge, z najbrž čudno opremo, barvo in motorji. če pa hoč nov avto met po lastnih željah bo pa še zmeraj tako kot je bilo: posilstvo z nepotrebno/neželjeno opremo, grdo barvo.... a ja vi bi drugačno, ni problem 500, 600, 700 eur ekstra pa bo.... man ne me jahat, da je prl litru barve taka razlika?!?! ne rabim vaših litih alu ultra duper 17", 18" col feltn, ki so še grde za povrhu.... ampak to je že v paketu. pa ga odpakirejte in prodajte to kakmu mulcu. ja to pa ne gre...skratka kupovat nov avto je užitek enak obisku zobozdravnika. na koncu se znerviran, prepoten, z velkim računom in povabilom, čez 15tisoč ali eno letao, kar prej pride :(
7175S sporočil: 2.427
[#2844265] 11.05.20 08:47
Odgovori   +    7
Ob tokratni krizi se je pri najbolj pošteni znamki KIA pokazalo, da razprodajajo nove avtomobile iz proizvodnje lete 2018 in 2019, ostali avto trgovci pa še naprej molčijo, čeprav je dobro informiranemu kupcu jasno, da imajo vsi veliki avto trgovci, posebno še konceren VW strašanske zaloge postaranih-zaležanih-"novih" avtov, ob tem pa so tako samozavestni, da tudi svojim rabljenim avtom z 150 ali 200000 km navijajo cene v nebo. Vse druge znamke rabljenih avtov dobiš po normalni amortizirani ceni, koncern VW pa meni, da so njihovi rabljeni avti vredni 30% več kot ostali, čeprav zavarovalnice to negirajo, če imaš slučajno totalko. Kupci so očitno tako enostransko zaslepljeni kot kolesarji pred parlamentom.
markoff sporočil: 7.281
[#2844307] 11.05.20 10:24 · odgovor na: izzzy (#2843896)
Odgovori   +    5
[izzzy]
To niso popusti, ampak šele sedaj se bo videlo kakšne so imeli marže trgovci!
Veliko manjše, kot si predstavljaš. Veliko veliko večji del marže ostane principalu.

Ogromno denarja gre namreč ne za proizvodnjo (npr. R. Scenic-ova proizvodna cena je po spominu izpred nekaj let nekje okoli 7.000 EUR), temveč za podporne funkcije - razvoj, marketing, logistiko, upravo. Kot da vsega tega ne potrebujemo za delovanje podjetja. Cene lahko padejo le, če zmanjšamo te stroške, kar pa ne gre čez noč.

Bom pa vsekakor izkoristil priložnost za nakup, če bodo res zarezali v svoje marže (in s tem v dobiček)...
Huracan sporočil: 3
[#2844309] 11.05.20 10:27 · odgovor na: hijena1 (#2843897)
Odgovori   +    3
čas vnosa: 11.05.20 10:25
Čisti plus za tole...

Res je, kar pišeš o barvah. Pri lokalnem dobavitelju dobim liter navadne barve (baza ali pa akril) s popusti za okoli 55 EUR, če je kakšna posebna super-duper perla in ne vem kaj še vse, je cena tam do 98 EUR za liter.

Metalic barve imajo cene morda največ 20 EUR pri litru višje, tudi ni ekstremno visokih cen za kakšne posebne odtenke ali efekte.

Pri metalic lakiranju je obvezen še sloj brezbarvnega laka, kvaliteten pride okrog 30 EUR na liter. Nekateri proizvajalci avtomobilov tudi pri navadnih barvah prakticirajo sloj brezbarvnega laka za na konec.

Za povprečno velik avto potrebuješ za celotno zunanje lakiranje ca. 3 litre barve, s tem, da "ročni" mojstri lakiramo znatno debelejše sloje kot je to v tovarniških lakirnicah (razen, če imaš pri novem avtomobilu to srečo, da so ga na kontroli kvalitete še enkrat poslali v lakirnico...).

Tako da ja, živi nateg so barve, kupi cenene elektronike, displejčki in "tač-skrini", ki bi jih kupci naj drago plačevali v novih avtomobilih. Roko na srce, platišča so še najmanj kriva, je vsaj konkreten kos kovine ali pa aluminija v njih...

LP
shevchenko sporočil: 19.073
[#2844311] 11.05.20 10:30 · odgovor na: markoff (#2844307)
Odgovori   +    3
Ogromno denarja gre namreč ne za proizvodnjo (npr. R. Scenic-ova proizvodna cena je po spominu izpred nekaj let nekje okoli 7.000 EUR), temveč za podporne funkcije - razvoj, marketing, logistiko, upravo. Kot da vsega tega ne potrebujemo za delovanje podjetja. Cene lahko padejo le, če zmanjšamo te stroške, kar pa ne gre čez noč.
Za marketing bi lahko slo precej manj. Marketing je dejansko najvecja postavka. Najboljsi marketing, ki bi ga lahko imeli, pa bi bile vsaj po mojem nizke cene.
Bom pa vsekakor izkoristil priložnost za nakup, če bodo res zarezali v svoje marže (in s tem v dobiček)...
Popolnoma se strinjam.
KAPITALSKA19 sporočil: 114
[#2844358] 11.05.20 13:05
Odgovori   +    2
Avtomobilisti imajo kar precej problemov zadnje čase. Veliko je govora o izpustih CO2 predvsem tam kjer ni treba. Elektrika ni nobena rešitev, investicije se pa kurijo skoraj brez veze. Na drugi strani pa obstaja precej elegantna in učinkovita rešitev.
Corona je lepo pokazala koliko se da narediti doma in delo od doma je rešitev na številne probleme onesnaževanja, segrevanja, nepremičninskega trga, energetske probleme, prometne probleme... škoda sicer, da delo od doma lahko postane še dodatni problem avtomobilske industrije. Samo čakamo lahko, da okoljevarstveniki uvedejo obvezno delo od doma za 10 ali pa še raje 20% delavcev.
dz1975 sporočil: 1.618
[#2844418] 11.05.20 18:08 · odgovor na: KAPITALSKA19 (#2844358)
Odgovori   +    7
Okoljevarstveniki bi najraje videli da nihče ne dela...denar, hrana, zdravila in novi telefoni itak pridejo iz magičnega roga izobilja.
hijena1 sporočil: 749
[#2846523] 21.05.20 08:04 · odgovor na: KAPITALSKA19 (#2844358)
Odgovori   +    0
ni nujno, da delo na domu postane problem avtomobilske industrije. saj greš lahko popoldan (v povprečju ti najbrž ostane na ta račun vsaj ura časa več) in za vikend kam in ravno tako rabiš avto. kak hudo velik % ljudi tako ali tako ne more delat od doma. je pa res, da vsak kilometer, ki ga ne prevoziš ali minuta v stoječi koloni štejeta. in na koncu dneva je ta sesštevek pri toliko 100 mio avtih, ki se vozijo po tem našem globusu, velik.

Strani: 1