Strani: 1

samen sporočil: 143
[#2842889] 04.05.20 14:21
Odgovori   +    0
Če ne bodo lastniki vozil dejansko konkretno vzpodbujeni za sodelovanje z omrežjem, tega ne bo, ker se troši življenjska doba baterije.
Podobno je, kot če bi lastnik avta dal v souporabo svoje vozilo za neko plačilo... pa vemo, da se to pri nas ne izide.
0126Bacis sporočil: 1.617
[#2842903] 04.05.20 15:35
Odgovori   +    0
Mene pa zanima, kako lahko samodejno vklapljam porabnike na "poceni tok".

Nekoč so bili "zvočnofrekvenčni sprejemniki", ki so preklapljali števec VT/MT in kotaktor, novejši elektronski števci pa tega nimajo (ali pa Elektro ne da).

Skratka:
radi bi daljinsko vklapljali porabnike, baterije, ne dosegamo pa več niti YU tehnologije nočnega toka.
comteo sporočil: 97
[#2842941] 04.05.20 20:34 · odgovor na: 0126Bacis (#2842903)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: comteo 04.05.2020 20:36
[0126Bacis]
Mene pa zanima, kako lahko samodejno vklapljam porabnike na "poceni tok".

Nekoč so bili "zvočnofrekvenčni sprejemniki", ki so preklapljali števec VT/MT in kotaktor, novejši elektronski števci pa tega nimajo (ali pa Elektro ne da).

Skratka:
radi bi daljinsko vklapljali porabnike, baterije, ne dosegamo pa več niti YU tehnologije nočnega toka.
Polnilnice Slovenskega proizvajalca Implera so lahko povezane z dobaviteljem električne energije (istočasno se sklene pogodba z dobaviljtem, ki to omogoča in podpira s cenovno politiko) ter daljinsko nastavljajo moč polnjenja glede na ceno električne energije, proizvodnjo solarne energije, trenutno porabo ostalih porabnikov v objektu in glede na stanje morebitnih baterij v hiši.
Oddaja energije nazaj v omrežje je tehnično možno, vendar proizvajalci avtomobilov to preprečujejo z grožnjo prenehanja garancije za baterije.

Strani: 1