Strani: 1

Maticek sporočil: 511
[#2819648] 28.02.20 19:36
Odgovori   +    12
odpravit bebave subvencije.
kekez sporočil: 3.518
[#2819657] 28.02.20 20:45
Odgovori   +    19
Le bi šel 80 km/h, bi bil genau.
Tako je pa ovira na cesti, "nepremičnina".
spiderman sporočil: 1.532
[#2819666] 28.02.20 22:03 · odgovor na: kekez (#2819657)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: spiderman 28.02.2020 22:14
Pa ajde vsaj ene 250 km dosega - da se vsaj v Bohuinj/na Obalo in nazaj v Lj lahko pripelješ.
.
Edit.
Aja, predvidevam, da je za ta razred vozil očitno omejitev teže na max. 500 kg in tozadevno večje baterije niso možne.
.
Ampak koneckoncev, naj vendar v enakem formatu naredijo še "normalno" (B razred) avtomobilsko verzijo s kakšnih 100 km/h največje hitrosti in dosegom 250 km za recimo... ...nekih 10 jurjev.
Bi bilo zanimivo.
dz1975 sporočil: 1.618
[#2819680] 29.02.20 02:53 · odgovor na: Maticek (#2819648)
Odgovori   +    10
Očitno je v Slovenij toliko denarja, da se lahko subvencionira golf avtomobilčke in ostale igrače...
pelle sporočil: 375
[#2819690] 29.02.20 08:17
Odgovori   +    10
Kako se avtomobilček s maaximalno hitrostjo 45km/h vklaplja v promet? Ali mu je dovoljena uporaba cest z omejitvijo hitrosti 90km/h? 130km/h? Kaj porečejo ostali udeleženci v prometu?
Rešitev: 1. zgradimo še en pas na obvoznici za take? četrti torej. Ampak tako ali tako vsi vozijo po skrajno levem...
2. predpišemo, da ne sme ovirati prometa. Evo, ne stane nič in zakonodajalec je storil, kar je v njegovi moči. Projektna skupina na Ministrstvu za promet z razširjeno sestavo prometnih stokovnjakov (dopoldne profesor, popoldne s.p) dobi polno stimulacijo. Aleksandra dobi svojih 5 kEUR za "overlooking" projekta. To ji pomaga prebroditi izpad dohodka, ker je bila dva meseca na bolniški.
jani1974 sporočil: 4.634
[#2819693] 29.02.20 09:41
Odgovori   +    1
Vrata so super, sicer pa precej brezveze dizajn.
gogi1 sporočil: 5.212
[#2819763] 29.02.20 20:50
Odgovori   +    3
Bizarno do skrajnosti.

BMW Isetta

www.youtube.com/resu...bmw+isetta
MSterman sporočil: 22
[#2819788] 29.02.20 23:18
Odgovori   +    3
Je opravil kakšen crash test? Bojim se, da od njega nebi nič ostalo, če ga zadene običajen SUV.
jani1974 sporočil: 4.634
[#2819806] 01.03.20 08:15 · odgovor na: MSterman (#2819788)
Odgovori   +    4
[MSterman]
Je opravil kakšen crash test? Bojim se, da od njega nebi nič ostalo, če ga zadene običajen SUV.
Za lahko štirikolo ni crash testov.
MSterman sporočil: 22
[#2819838] 01.03.20 11:55 · odgovor na: jani1974 (#2819806)
Odgovori   +    3
Zato mi ne pade na pamet, da bi se izpostavljal prometu z njim.
drugmirko sporočil: 1.029
[#2819870] 01.03.20 14:34 · odgovor na: MSterman (#2819838)
Odgovori   +    4
sej tudi ni namenjen temu, da bi se z njim kej posebej izpostavljal prometu... to je mestno vzilce za miljonska in večmiljonska mesta.... to pr nas u u "ruralno-primestni Janeziji" nima smisla. pr nas, če se pogovarjamo o malih električarjih, ma smisel Zoe, pa e-208 in podobno, kar lahko služi kot drugi avto v familiji in povsem zadovoljivo služi potrebi običajne dnevne migracije "individualna hiška-služba z razdalje 15-30km", ki slovenclnom predstavlja ultimativni wet dream!

osebno zelo lajkam koncept... se mi zelo dopade ideja vzilca, narejenega iz čim manj sestavnih delov, ki pašejo na vse strani vozila ki ga je tako lažje, ceneje proizvajat, kot tudi vzdževat. za avtek je tako treba delat samo ena vrata, namesto dvojih, en blatnik namesto štirih, en odbijač namesto dveh, eno trikotasto bočno okno, eno "haubo/pokrov zadnega dela", itd...
odlična je tudi ideja popolne in bazične enostavnosti sistemov, ki se enostavno nadgrajuje s sodobno tehnologijo, zato mi je žal, da niso realizirali ideje iz koncepta Ami, da se pametni telefon pretvori v "onboard" kompjuter vozila, vključno s tem, da rata "hedap displej instrument tabla"...
v glavnem... vozilce je polno super idej in novih pristopov k individualni urbani mobilnosti... ne razumem pa zakaj za boga so ga izdelali tako, da zgleda "prestižno in kvalitetno" na nivoju kinder-egg igračke?!
bpusnik sporočil: 1.090
[#2819896] 01.03.20 17:09
Odgovori   +    2
Vrata pa za kure lovit po vasi.
tes sporočil: 934
[#2819915] 01.03.20 18:55
Odgovori   +    1
Vsaka podobnost pogona je zgolj slucaj. lol..

images.app.goo.gl/qJ...Ph37KnCuB6

Kam gredo absurdi razvoja mobilnosti.
Mrnjafko sporočil: 544
[#2819943] 02.03.20 08:47 · odgovor na: MSterman (#2819788)
Odgovori   +    1
Kaj pa vem, tile crash testi tudi ne povedoi vsega.
Ker gre za fiksno zapreko jo lahko mali lahki avti še dobro odnesejo.

Če pa gre za trk 2 vozil ima pa po ekvivalenci vsote gibalnih količin 2 x lažji avto 2 x večjo spremembo hitrosti, z drugimi besedami, gotof je. Še vedno prisegam zaradi varnosti na SLO cestah na 2-tonsko staro garo raje, kot 500 kilsko supertruper ohinah hightech muhico. Najbolje kupiti rabljeno Patrijo.
DAV56 sporočil: 1
[#2821026] 06.03.20 11:58
Odgovori   +    0
Cena je v redu ampak, kot so tudi drugi ze pisali; "Doseg je premajhen, lahko se ga vozi samo na regionalnih cestah in v mestih", ampak, zakaj je povrhu vsega se tako grd! Za izti denar bi ga lahko (tudi sam) naredili bolj sodobnega.

Strani: 1