Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Porsche, kot ga še ni bilo

Strani: 1

quetal sporočil: 803
[#2792292] 04.09.19 20:59
Odgovori   +    0
medtem tesla preizkusa ze beta verzijo popolnoma avtonomnega avtopilota ter vse polnilnice v eu ze nadgradila do moci 150kw

bgr.com/2019/09/03/t...s-merging/
PyotrNovak sporočil: 2.669
[#2792294] 04.09.19 21:07 · odgovor na: quetal (#2792292)
Odgovori   +    3
The Taycan Turbo will do 0-60 mph in 3.0 seconds, Porsche says, while the Taycan Turbo S takes 2.6 seconds. In contrast, the Model S Long Range needs 3.7 seconds, while the Model S Performance does it in 2.4 seconds.

Just as Tesla has a Model S Long Range and a Model S Performance, so Porsche has two initial variants of the Taycan. The Taycan Turbo will get up to 280 miles on a charge, the automaker says, while the Taycan Turbo S tops out at 256 miles. In contrast, the Model S Long Range is quoted at 375 miles, and the Model S Performance at 365 miles.

The 2020 Taycan Turbo kicks off at $150,900 plus destination; the 2020 Taycan Turbo S, meanwhile, starts at $185,000. In contrast, a Tesla Model S Long Range begins at $79,990 plus destination, while the Model S Performance starts at $99,990.

Infrastructure is something Tesla has long had to laud over its rivals: it has been building out its Supercharger network for years now. The latest generation of Supercharge V3 stations are its fastest yet, though while a Model 3 can tap into up to 250 kW there, the Model S (and Model X) top out at 200 kW. Those third-generation chargers are still fairly rare, of course; most locations have Supercharger V2, which can deliver up to 150 kW to a Model S.

For the fastest Taycan charging, you’ll probably be looking for an Electrify America location. They can deliver up to 350 kW, more than enough to max out what the Porsche can accept at launch. Of course, the downside is that they’re still rare too: Electrify America says it should have more than 480 stations in the US by the end of the year, but some will only deliver 150 kW at most.
moon sporočil: 1.316
[#2792361] 05.09.19 11:06 · odgovor na: quetal (#2792292)
Odgovori   +    1
Doseg cca 400 km je absloutno premajhen za uporaben avto.
Pri normalni uporabi v zimskem casu bo torej sposoben spraviti skupaj kaksnih 200.. Zalostno.
Nisem verjel, da je Tesla 6-7 let pred ostalimi z razvojem elektro pogona (kateri naj bi bil po trditvah svabov cisto simpl..) , sedaj vidim, da je to res. 50% manjsi doseg s skoraj enako veliko baterijo je poraz na celi crti!


Tole bo tezko prodajati v stevilkah 20.000 +. ..
sonce1313 sporočil: 7
[#2792394] 05.09.19 14:10 · odgovor na: moon (#2792361)
Odgovori   +    0
čas vnosa: 05.09.19 13:19
porš je porš, tudi, če je e
moon sporočil: 1.316
[#2792428] 05.09.19 17:24 · odgovor na: sonce1313 (#2792394)
Odgovori   +    1
[sonce1313]
porš je porš, tudi, če je e
Ze res, samo ce ga Tesla z 10 let izkusenj pelje scat, potem ima problem.
philips sporočil: 5.602
[#2792430] 05.09.19 17:32 · odgovor na: moon (#2792428)
Odgovori   +    0
[moon]
> [sonce1313]
> porš je porš, tudi, če je e

Ze res, samo ce ga Tesla z 10 let izkusenj pelje scat, potem ima problem.
Kje ga pelje scat?
PyotrNovak sporočil: 2.669
[#2792438] 05.09.19 18:03 · odgovor na: philips (#2792430)
Odgovori   +    1
POVSOD?
Aj ja, ti rabiš prevod....
PyotrNovak sporočil: 2.669
[#2792439] 05.09.19 18:04 · odgovor na: sonce1313 (#2792394)
Odgovori   +    2
Še posebej če je TURBO, tudi če je električen.
rename sporočil: 12.391
[#2792457] 05.09.19 20:52 · odgovor na: PyotrNovak (#2792439)
Odgovori   +    0
[PyotrNovak]
Še posebej če je TURBO, tudi če je električen.
Epic :-)))
Skor tko dobr k #golfdizl. Tdi. ;-P
PyotrNovak sporočil: 2.669
[#2792473] 05.09.19 23:17 · odgovor na: moon (#2792428)
Odgovori   +    0
Katastrofa od avta, ima pa TURBO v imenu. Nemci so odbluzili. Dražji za 80.000 pa povsod manj zmogljiv. In posmeh je zmrznil...
www.autoblog.com/201...ccounter=2
jani1974 sporočil: 3.805
[#2792508] 06.09.19 10:36
Odgovori   +    0
Za 150.000 evrov so uspeli narediti električen avto?
To pa je skoraj tak uspeh kot naš drugi tir.
Tretjina denarja gre v poštne nabiralnike.
V primeru Porscheja nekim Korejčkom ali Kitajčkom, ki delajo baterije?
sonce1313 sporočil: 7
[#2792653] 07.09.19 09:55
Odgovori   +    0
čas vnosa: 06.09.19 09:22
Če imaš Porscheja imaš Porša, če imaš Teslo, tudi če bi bila 2x boljša po vseh parametrih in 3x cenejša imaš le Teslo. Ni primerjave in je nikoli ne bo
jani1974 sporočil: 3.805
[#2792669] 07.09.19 10:21 · odgovor na: sonce1313 (#2792653)
Odgovori   +    0
[sonce1313]
Če imaš Porscheja imaš Porša, če imaš Teslo, tudi če bi bila 2x boljša po vseh parametrih in 3x cenejša imaš le Teslo. Ni primerjave in je nikoli ne bo
No ne vem, če je tako hudo. Tesla si je zgradila kar fajn image, Porsche pa si ga je s starimi poceni Cayenni kar lepo naglodal...
moon sporočil: 1.316
[#2792752] 08.09.19 07:24 · odgovor na: jani1974 (#2792669)
Odgovori   +    0
[jani1974]
No ne vem, če je tako hudo. Tesla si je zgradila kar fajn image, Porsche pa si ga je s starimi poceni Cayenni kar lepo naglodal...
Jp..
Porsche ne bi nikoli naredil EV, ce mu Tesla ne bi krepko zajedala prodajne stevilke. Rezultat je, kakrsen je. Prav dober pa na zalost ni.

Strani: 1