Strani: 1 2 3 4 5 6

jurijjurij sporočil: 4.650
[#2789849] 21.08.19 23:32
Odgovori   +    15
Med singapurskimi oblastmi in Elonom Muskom, šefom ameriškega proizvajalca električnih avtomobilov Tesla Motors, ni kakšne posebne naklonjenosti.
Singapur sporoča Musku, da so njegovi električni avti stvar življenjskega sloga, ne rešitev za podnebne težave

Počasi imam(o) poln k**** kvalitete izdelkov od Tesle in bebavega twiteraškega direktorja Muska. Zakaj?


Walmart toži Teslo zardi malomarnosti pri vzdrževanju sončnih panelov:

www.dnevnik.si/10428...tozi-teslo


Nemško rent-a-car podjetje zaradi slabe kvalitete avtomobilov odpoveduje pogodbo Teslo:

www.avtomanija.com/d...b=18&id=59



SEC s tožbo nad bebavega twitastega Elona Muska:

live.finance.si/8939...=XNASLPORT


Lastnik avtomobila modela X toži Teslo:

www.racunalniske-nov...dfe6b6e88a



Tožba vlagateljev?

www.financnitrgi.com...lagateljev



Lastnik modela X zahteva miljonsko odškodnino:

www.avtofotomarket.s...log-zakaj/

In tako dalje!
dronyx sporočil: 3.086
[#2789850] 21.08.19 23:34
Odgovori   +    65
Zadnja sprememba: dronyx 21.08.2019 23:41
Jaz nisem mogel verjeti, ko sem prebral, da električni avtomobili pri nas ne plačujejo letno dajatev za uporabo vozila v cestnem prometu (cestnino). Saj so avti tako kot ostali in potrebujejo vzdrževane ceste, dokler še vozijo po tleh. Torej nekdo plača 100.000 € za Teslo model S, ni mu pa treba plačati cestnine, kot ostalim šoferjem!? Kako jim kaj takega sploh lahko pride na misel? Naj plačajo potem lastniki električnih avtov še pol manj RTV naročnine, dobijo 50% popust na bureke in pravico do brezplačnega odiha v toplicah...Če se že delamo norca, se dajmo vsaj na polno.
Maticek sporočil: 131
[#2789854] 21.08.19 23:53 · odgovor na: dronyx (#2789850)
Odgovori   +    33
[dronyx]
Jaz nisem mogel verjeti, ko sem prebral, da električni avtomobili pri nas ne plačujejo letno dajatev za uporabo vozila v cestnem prometu (cestnino). Saj so avti tako kot ostali in potrebujejo vzdrževane ceste, dokler še vozijo po tleh. Torej nekdo plača 100.000 € za Teslo model S, ni mu pa treba plačati cestnine, kot ostalim šoferjem!? Kako jim kaj takega sploh lahko pride na misel? Naj plačajo potem lastniki električnih avtov še pol manj RTV naročnine, dobijo 50% popust na bureke in pravico do brezplačnega odiha v toplicah...Če se že delamo norca, se dajmo vsaj na polno.
ja točno to in v Nemčiji bodo novi parkingi v mestih izklučno zanje, ki dobijo subvencijo in je za njih vse zastonj.
zmeraj bolj je očitno, da so za krmilom v eu idioti. ni vprašanje ali bo ta ladja norcev nasedla ampak samo še kdaj.
PyotrNovak sporočil: 2.667
[#2789860] 22.08.19 00:38 · odgovor na: Maticek (#2789854)
Odgovori   +    14
Bolje da NE znaš nemško in NE bereš njihovih časopisov. Sem nehal.
Če je še M Moore posnel film da je green energija nateg potem veš koliko je urea....

Michael Moore and His Turn Against Renewable Energy

naturalgasnow.org/mi...enewable-e

6 days ago - Michael Moore, the radical movie guy who has made millions attacking capitalism, has turned against renewables, realizing they're mostly a ...

Pa če je par strel preveč sesulo GB sistem, potem veš kako krhke so mreže zaradi zelene energije.
Ena lepa, bela, ZELO MRZLA zima bo ozdravila EU zelene norosti. Dobro, tistih par tisč zmrznjenih bo pa cena zdravila.
FrRoSt sporočil: 4.160
[#2789861] 22.08.19 01:36 · odgovor na: PyotrNovak (#2789860)
Odgovori   +    0
Vroča poletja pa jih menda tudi ne bodo streznila, ali kako!? :)
Zelenko1 sporočil: 130
[#2789868] 22.08.19 06:58 · odgovor na: dronyx (#2789850)
Odgovori   +    5
Tesle je avto za višji dohodkovni razred. Delavec z 700-800€ mesečno si ne kupuje novega avta 35k€-100k€. Celo preko davkov posredno subvencionira pri nakupu višjim dohodkovnim slojem, t.i. "eko subvencija". Sepravi živimo v času socializma za bogataše.

Mislim da je v ozadju tiha komanda vazalom usa, da naj vazali pomagajo pri nakupu in infrastrukturi teh avtov. In tako posredno financirajo Teslo, ki je zgleda že prevelik zalogaj za samo usa.

Musk je pa zgodba zase. Ni naravoslovec, bolj je "gobec" za posel. Pri njegovih idejah razgledan človek hitro opazi, manjko podlage iz naravoslovja. Pri taki masi denarja, kot ga ima, se njegovemu intelektu nihče ne bo postavil po robu in ga spravil na realna tla. V strukturi piramide, pač vsi prikimavajo in peljejo generalno zgrešene projekte dalje.

Tu se vidi kako degeneriran sistem je čisti kapitalizem, kako moč/oblast prinese denar, kako se razmetava z denarjem za brezvezne projekte (slaba alokacija sredstev za družbo), kako kapital povozi zdravo pamet, kako se nepotrebno troši čas in energija ljudstva.
Troublemaker sporočil: 819
[#2789873] 22.08.19 07:24
Odgovori   +    22
Končno je nekdo Musku zabrusil v obraz, kar mu gre, s tem pa tudi vsem njegovim "malikovalcem".
Zakaj že subvencije za le električner avte, ne pa tudi varnejše? (smrt v prometni nesreči po oceni EU stane 1 M €!!!, medtem ko električni avto nič ne zmanjšuje število nesreč ali smrtnost!!).

Včeraj so v angleških medijih objavili vest, da EU komisija načrtuje črne skrinjice v avtih kot obveza 2021 ali 2023 (!!??) za sledenje slehernega uporabnika v EU, za sledenje njihovemu načinu vožnje (prehitro in posledično avtomatsko kaznovanje voznika = lastnika avta, itd.), ob čemer se Britanci še bolj veselijo brexita, ker vse neumnosti, ki prihahajo iz brukseljna, državljane EU spreminjajo v sužnje, daljinsko vodene osebke najnižje kaste, ki imajo le eno vlogo - ustvarajati za brukseljko elito. Tako se obnaša tudi naša vlada (z nakupi neprebojnih merđotov, ki jih morda zahteva standard EU za zavarovanje brukslejske elite??).

Ampak slovenceljni bodo poslušno tiho in od spodaj gledali na vso to "dobrobit" iz brukseljna.
FIN-454644 sporočil: 7.702
[#2789874] 22.08.19 07:26 · odgovor na: Zelenko1 (#2789868)
Odgovori   +    3
Elektricni avtomobili bodo lahko samo za izbrance. Ker ne bo elektrike. Samo za nekatere. Proizvajalci bodo pa imeli ogromne kolicine elektricnih avtomobilov naprodaj. Kdo jih bo kupil? Tisti,ki jih bodo kupili, pa jih bodo imeli v garazi/na parkiriscu.
FIN-379669 sporočil: 3.008
[#2789877] 22.08.19 07:41 · odgovor na: jurijjurij (#2789849)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: FIN-379669 22.08.2019 07:42
Zdravo.

Že večkrat povedano:

- električni avtomobili so najprimernejši za urbana središča; tu ne vidim kiksov v razmišljanju v EU; fiskalna politika... pa je stvar politike
- elektrificiran in dobro postavljen javni promet pa itak pomeni first choice, zato razumem Singapurce
- avti na zemeljski plin in vodik pa so vsestranski avti prihodnosti, tako sedaj izgleda
- hibridom, dizlom in bencinarjem do 2.000 cm3 prostornine pa bi pustil prehodno dobo do 2032, vendar jim postavil jasno omejitev izpusta CO2 in NOx (S tem, da bi priključnim hibridom vstavil nek merilec, ker ljudje kupijo tak hibrid in potem sploh ne polnijo elektrikaša in ga ne znajo uporabljati)

Ni velike filozofije.

Kar se tiče Tesle, pa bo že trg povedal, kje in kako se nahaja. Za sedaj v velikem finančnem minusu, ker pač je avtoindustrija eden najtežjih podjetniških zalogajev na svetu.

(Tudi 3 Boscarolovi Alpha electric so padli z neba v zadnjem letu - hvala bogu ni žrtev - vendar biti razvojno uspešen pomeni veliko tveganje... sploh ker utiraš pot drugim, ki se na tvojih napakah uče in s tem prišparajo)
MarijanMacek sporočil: 2.252
[#2789881] 22.08.19 07:54 · odgovor na: FIN-379669 (#2789877)
Odgovori   +    9

(Tudi 3 Boscarolovi Alpha electric so padli z neba v zadnjem letu - hvala bogu ni žrtev - vendar biti razvojno uspešen pomeni veliko tveganje... sploh ker utiraš pot drugim, ki se na vojih napakah uče in s tem prišparajo)
Pipistrel skriva svoje nesreče bolje kot kača noge. Po podatkih Aviation Safty Network, aviation-safety.net/...cType=PIVI , ki zajema podatke do 11.8.2019, torej ne norveške nesreče, je dosedaj v nesrečah različnih Pipistrel Virusov umrlo 13 ljudi, spisek nesreč je pa dokaj dolg.
aimon sporočil: 297
[#2789890] 22.08.19 08:24 · odgovor na: FIN-379669 (#2789877)
Odgovori   +    4
[]
... avti na zemeljski plin in vodik pa so vsestranski avti prihodnosti, tako sedaj izgleda ...
Vodik kot pogonsko gorivo? Je prenevaren, se je že zgodilo, da je polnilnica eksplodirala.
Norway, Explosion at hydrogen filling station: www.electrive.com/20...g-station/
"In Sandvika near Oslo, an explosion occurred at a hydrogen filling station for fuel cell cars on Monday. Until establishing the cause of the incident, the supplier Nel has closed ten more stations."
Zelenko1 sporočil: 130
[#2789896] 22.08.19 08:37 · odgovor na: aimon (#2789890)
Odgovori   +    5
Res je, vodik je najslabša izbira glede varnosti. Sem se že igral z njim in se ga bojim o hudiča. In vsak trezen naravoslovec z izkušnjami v labolatoriju se ga. Bencin je pesem napram vodiku.

Je pa najbolj eko.
markoff sporočil: 7.213
[#2789902] 22.08.19 09:08 · odgovor na: Zelenko1 (#2789868)
Odgovori   +    7
[Zelenko1]
Tu se vidi kako degeneriran sistem je čisti kapitalizem, kako moč/oblast prinese denar, kako se razmetava z denarjem za brezvezne projekte (slaba alokacija sredstev za družbo), kako kapital povozi zdravo pamet, kako se nepotrebno troši čas in energija ljudstva.
Kakšne neumnosti nekateri pišete. V komunizmu pa Josipu Brozu Titu, Stalinu, Mao Cetungu, Polu Potu nihče ni kimal, vsi so jih ves čas podučevali, kakšne neumne politike vodijo?

Pa so bili ultimativni kapitalisti - odločali so lahko o čisto vseh gospodarskih odločitvah, le da časovno niso zmogli upravljati vsakega Agrokomerca, zato so sprejemali le najbolj strateške.
markoff sporočil: 7.213
[#2789904] 22.08.19 09:10 · odgovor na: Zelenko1 (#2789896)
Odgovori   +    4
Pa menda zelo lepo hlapi iz še tako dobro utrjenih rezervoarjev. Najmanjše molekule v vesolju pa take fore.
Zelenko1 sporočil: 130
[#2789906] 22.08.19 09:17 · odgovor na: markoff (#2789902)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: Zelenko1 22.08.2019 09:18
Problem je kompleksen in ga povprečni dvocelični možgani ne bodo rešili. Le ti delujejo po principu zbiranja informacij in sortiranja v levo ali desno spominski celico.

Usmerjevalni algoritem loči naše/njih, levaki/desni, komunajzarji/podjetniki. Pri kompleksnejši problemih pa zmrzne in organizem pogosto reagira z žalitvami ali fizično agresijo.
MarijanMacek sporočil: 2.252
[#2789907] 22.08.19 09:20 · odgovor na: Zelenko1 (#2789896)
Odgovori   +    9
[Zelenko1]
Res je, vodik je najslabša izbira glede varnosti. Sem se že igral z njim in se ga bojim o hudiča. In vsak trezen naravoslovec z izkušnjami v labolatoriju se ga. Bencin je pesem napram vodiku.

Je pa najbolj eko.
Hudič je v tem, da si se z njim igral. Bencin je pa res pesem proti vodiku, seveda če se greš igrice. Za vžig potrebuje 10x manjšo energijo kot bencin, temperatura plamena s kisikom je 3.200°C, "nenevarni" acetilen v vsakdanj rabi pa samo 3.480°C. No bencin gori veliko "hladneje" ušivih 2.240°C.
Skoraj 43 let sem skoraj dnevno delal z vodikom pa ne vidim razloga, da bi bil nekakšen bav-bav. Potrebna je ustrezna oprema, še najbolj je pa potrebno upoštevati določene predpise za delo z vodikom in imeti ustrezne alarmne sisteme. Sicer pa vodik ne gori ali poči kar tako, potrebna je ravno pravšnja koncentracija v zraku (4-75% za gorenje, 18-60% za eksplozijo), kar se pa generalno zaznava z detektorji H2. Sem delal še z mnogimi bolj nevarnimi plini, PH3, AsH3, SiH4 in tudi z eno najbolj nevarnih snovi DHMO, pa ni bilo nezgod in sem srečno dočakal penzjon, kakor so do sedaj brez resnejših nesreč delali sodelavci. Vsekakor pa pri nepravilnem delu (posledica neupoštevanja predpisov) lepo poči.... Videno lastnoočno.

Vsem tistim, ki pišejo o nevarnosti ekplozij polnilnic, recimo forum.finance.si/?m=...890&single pa samo to. V XIX stoletju so svarili pred nevarnostjo parnih strojev, kajti kotli lahko ekplodirajo. O tem obstaja dober link en.wikipedia.org/wik..._explosion In vendar se dandanes nihče več ne boji eksplozije kotla.... (No saj jih ni več toliko) in čez nekaj časa se tudi ne bomo bali več polnilnic za vodik.
Zelenko1 sporočil: 130
[#2789908] 22.08.19 09:31 · odgovor na: MarijanMacek (#2789907)
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: Zelenko1 22.08.2019 09:36
+5
Primerjal sem ga z potencialnimi gorivi.
Ti si strokovnjak, izšolan, izurjen. Kaj pa povprečen Janez?

In ne bom padel na DHMO foro :)
shevchenko sporočil: 18.175
[#2789912] 22.08.19 09:42
Odgovori   +    1
bravo, singapur. musk, mrs v kot pa se zjoci
FIN-454644 sporočil: 7.702
[#2789914] 22.08.19 09:58 · odgovor na: markoff (#2789902)
Odgovori   +    4
Kdor upravlja s kapitalom, je kapitalist. Tovarnar, partijski sekretar, predsednik drzave, kdorkoli. Lahko je tudi kralj, cesar. Gnar je gnar. Je, ali pa ga ni.
alek14 sporočil: 10.619
[#2789915] 22.08.19 10:03 · odgovor na: dronyx (#2789850)
Odgovori   +    8
[dronyx]
Jaz nisem mogel verjeti, ko sem prebral, da električni avtomobili pri nas ne plačujejo letno dajatev za uporabo vozila v cestnem prometu (cestnino). Saj so avti tako kot ostali in potrebujejo vzdrževane ceste, dokler še vozijo po tleh. Torej nekdo plača 100.000 € za Teslo model S, ni mu pa treba plačati cestnine, kot ostalim šoferjem!? Kako jim kaj takega sploh lahko pride na misel? Naj plačajo potem lastniki električnih avtov še pol manj RTV naročnine, dobijo 50% popust na bureke in pravico do brezplačnega odiha v toplicah...Če se že delamo norca, se dajmo vsaj na polno.
Super ideja. Že jutri bo Zajc dal v razpravo. :P
shevchenko sporočil: 18.175
[#2789917] 22.08.19 10:06 · odgovor na: dronyx (#2789850)
Odgovori   +    1
kar verjemi. kar si elektricna mafija izmisli, to bo elektricna mafija dobila.

gre samo za to, da bo v bliznji prihodnosti imelo samo 5% folka dostop do (elektricnega) avtomobila. vozili in uzivali bodo po praznih in sirokih avtocestah, ostali pa se lahko jebemo, kakor nam pase.

je pa res, da bo javni prevoz posledicno veliko kvalitetnejsi in cenejsi.
kren sporočil: 1.898
[#2789919] 22.08.19 10:08 · odgovor na: FIN-454644 (#2789914)
Odgovori   +    6
[FIN-454644]
Kdor upravlja s kapitalom, je kapitalist.
Vsak ki upravlja s kapitalom ni kapitalist. Borzni posrednik recimo upravlja s kapitalom, pa zato še ni kapitalist. Kapitalist je lastnik kapitala.
alek14 sporočil: 10.619
[#2789920] 22.08.19 10:11 · odgovor na: Troublemaker (#2789873)
Odgovori   +    5
[Troublemaker]
Včeraj so v angleških medijih objavili vest, da EU komisija načrtuje črne skrinjice v avtih kot obveza 2021 ali 2023 (!!??) za sledenje slehernega uporabnika v EU, za sledenje njihovemu načinu vožnje (prehitro in posledično avtomatsko kaznovanje voznika = lastnika avta, itd.),
Težko, da bo po 2021 še kak avto prodan v EU. Jaz sem že kupil dizlna, ki zdrži 20 let.
WLTP, ki je skoraj zlomil prodajo avtov v EU jih ni nič izučil...

Sicer pa bluzit je lohk - potem pa pride realnost v rumenih brezrokavnikih. ;-)

Vmes nas čaka še upor proti "pametnim" električnim števcem katerih cilj je distributerju omogočiti, da ti takrat, ko rabiš elektriko to bolj drago zaračuna.
FIN-454644 sporočil: 7.702
[#2789921] 22.08.19 10:14 · odgovor na: kren (#2789919)
Odgovori   +    1
Kdo pa je lastnik kapitala v socializmu?
PyotrNovak sporočil: 2.667
[#2789927] 22.08.19 10:23 · odgovor na: FrRoSt (#2789861)
Odgovori   +    6
Ja posebej tisti August, ki je bil v povprecju za cca 4C toplejsi kot letos - L 1934. ;)
Prvi komentar ima vse diagrame:

www.quora.com/Does-t...wing-years
pobalin sporočil: 12.929
[#2789928] 22.08.19 10:29 · odgovor na: dronyx (#2789850)
Odgovori   +    6
[dronyx]
Kako jim kaj takega sploh lahko pride na misel? Naj plačajo potem lastniki električnih avtov še pol manj RTV naročnine, dobijo 50% popust na bureke in pravico do brezplačnega odiha v toplicah...Če se že delamo norca, se dajmo vsaj na polno.
Ne moremo več, ker so nam ukinili Pavliho. Tudi zaradi orto razredno obarvane karikature brezrazredne družbe, na kateri so rdeče mravlje komandirale, črne pa delale. No, rdeče mravlje danes vozijo Tesle in se pripravljajo za pot v vesolje, črne mravlje imajo pa vedno manj dela, so pa bolj rejene kot nekdaj. :-P
alek14 sporočil: 10.619
[#2789929] 22.08.19 10:46
Odgovori   +    1
Energetika prihodnosti - must see:

www.youtube.com/watc...-yALPEpV4w
alek14 sporočil: 10.619
[#2789931] 22.08.19 10:47 · odgovor na: shevchenko (#2789917)
Odgovori   +    1
[shevchenko]
kar verjemi. kar si elektricna mafija izmisli, to bo elektricna mafija dobila.

gre samo za to, da bo v bliznji prihodnosti imelo samo 5% folka dostop do (elektricnega) avtomobila. vozili in uzivali bodo po praznih in sirokih avtocestah, ostali pa se lahko jebemo, kakor nam pase.

je pa res, da bo javni prevoz posledicno veliko kvalitetnejsi in cenejsi.
Ne bo cenejši, ker ne bo več na dizel. ;-)
aimon sporočil: 297
[#2789932] 22.08.19 10:49 · odgovor na: FIN-454644 (#2789921)
Odgovori   +    5
[FIN-454644]
Kdo pa je lastnik kapitala v socializmu?
Na www.casnik.si/social...ljen-grob/ pišejo, da je država.

"V Sloveniji pravega kapitalističnega sistema s prostim trgom nimamo. Država ima v neposredni lastni približno četrtino kapitala, ob tem je še vprašanje, koliko ga je v njeni posredni lasti. Da je država lastnik kapitala, pa je hočeš nočeš značilnost socialističnih držav."
shevchenko sporočil: 18.175
[#2789934] 22.08.19 10:52 · odgovor na: alek14 (#2789931)
Odgovori   +    1
Ne bo cenejši, ker ne bo več na dizel. ;-)
brez skrbi, da bo cenejsi, ko se bo v busu vozilo 50 ljudi namesto 5

Strani: 1 2 3 4 5 6