Izbrani forum: Avto
Izbrana tema: članek Avto za množice in tehnika za množice
Strani: 1
sporočil: 7.967
160 KM, avtomatski menjalnik, SUV - aerodinamika, teža, bencinar =
7 l / 100 km ... = odličen rezultat.
sporočil: 33
Poraba 7 litrov, ki jo seveda dosežeš, če turbopuhalo skorajda ne
opravlja svojega dela. Sicer pa Spritmonitor pravi, da je povprečje
pri približno 8 litrih. To pa je še vedno dober podatek za
turbobencinski mlinček. Dizel je še vedno zakon, poleg tega pa
sodobni dizli še manj obremenjujejo okolje od sodobnih
turbobencinskih.
sporočil: 7.967
Zadnja sprememba: FIN-379669 23.08.2019 09:39
Ja in ne. Govorimo o SUV. Medtem ko Quashaqai gre na 8 l, gre SUV
dizelaš na 7,3 l. Razlika bo vedno nekje 0,7 l.To pa nej slabu.
Mislim, da avto na tak mlinček da misliti, ali sploh iti na hibrida, da ga preplačaš za 7.000 eur (z vsemi popusti vred), pri čemer popije cca. 1 l manj goriva. Ni računice. Za sedaj je še ni.
Zato so tile mali bencinarji še zmeraj dokaj konkurenčni in tudi v osnovi cenejši od dizlaša, ki sicer popije 0,7 l (komparativno) manj, a kdaj se ti ta razlika v ceni povrne?
(Pa še CO2 med bencinarjem in dizlašem v takem primeru ni več različna, dočim je izpust NOx dizlaša še zmeraj precej višja ob bencinarja. Tako, da vse, kar je za SUV 7l ali malček več porabe, je odlično.)
sporočil: 33
Spet gledam Spritmonitor: za 150 KM dizla je povprečna poraba 5,85
litra, medtem ko je pri bencinarju s 160 KM in bistveno nižjim
navorom 7,79 litra.
Torej je dejanska razlika 2 litra porabe na 100 prevoženih km in ne le 0,7 litra. Temu bi pa že verjel. Primerljiva razlika je tudi pri CO2... Zato še enkrat; dizel ima še vedno veliko prednosti pred bencinarjem. Da ne govorim o hibridih.
Torej je dejanska razlika 2 litra porabe na 100 prevoženih km in ne le 0,7 litra. Temu bi pa že verjel. Primerljiva razlika je tudi pri CO2... Zato še enkrat; dizel ima še vedno veliko prednosti pred bencinarjem. Da ne govorim o hibridih.
sporočil: 4.276
Zadnja sprememba: premza 30.08.2019 15:41
[SimonAntolič]Dizel stane 30 jurjev, zavarovanje in servis še dodatnega jurja na leto. Po petih letih in recimo 200.000km je avto vreden 5 jurjev. Za 200.000km porabiš še 10.000 litrov goriva.
Torej je dejanska razlika 2 litra porabe na 100 prevoženih km in ne le 0,7 litra.
Bencinar stane 2 jurja manj (28), zavarovanje in servis podobno jurja na leto. Po petih letih in recimo 200.000km je avto vreden 4 jurje. Za 200.000km porabiš še 13.000 litrov goriva.
Stroški v petih letih:
D: 30 + 5 x 1 + 10 - 5 = 40
B: 28 + 5 x 1 + 13 - 4 = 42
Strošek gorivo je v prvih nekaj letih lastništva praktično zanemarljiv.
Ne vem od kje ta obsedenost z decilitri :)
sporočil: 4.276
Avto za množiceZ 8 jurji na leto, kar je 2/3 povprečne plače. 1/3 prihodkov, če si ga delita dva. Kaj pa vem. Če hočeš vse življenje delat samo za avto...
sporočil: 21.898
Z 8 jurji na leto, kar je 2/3 povprečne plače. 1/3 prihodkov, če si ga delita dva. Kaj pa vem. Če hočeš vse življenje delat samo za avto...Hehe, tule gre za to, da nas celoten establishment vsakodnevno prepričuje, da ima pleh pač takšno (nizko!) ceno in pika. Goebbels je že vedel, ponovi laž 1000x in postala bo resnica. Jih je treba razumet, gre za preživetje avto industrije, ki živi v svojem milnem mehurčku. 95+ procentov raje so itak prepričali in bodo šli z veseljem po kredit(e), samo da bo nov kos pleha pri bajti. Visoke cene potem bebavo upravičujejo z neko nepotrebno dodatno opremo... Tudi zanje prihaja čas streznitve, ampak najprej bodo posrkali od raje, kar se bo dalo.
Strani: 1