Strani: 1

shevchenko sporočil: 18.175
[#2789481] 20.08.19 08:34
Odgovori   +    1
koncnno zanimiva cena za elektricni avtomobil.
BlazVo sporočil: 2.487
[#2789484] 20.08.19 09:03
Odgovori   +    10
Dizajnirali so ga pa svizci. ROTFL
markoff sporočil: 7.213
[#2789499] 20.08.19 10:13 · odgovor na: BlazVo (#2789484)
Odgovori   +    5
Po guglanju za slike tega avta lahko rečem le, da so svizci prepametni za tak dizajn. Tole je nek indijski študent industrijskega dizajna spacal skupaj za pest karija.
berneticd sporočil: 584
[#2789503] 20.08.19 10:17 · odgovor na: markoff (#2789499)
Odgovori   +    0
In kje je problem? A Rusi ne smejo najemat zunanje oblikovalce? Mercedez pa Slovenca lahko?
rename sporočil: 12.390
[#2789524] 20.08.19 11:30
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: rename 20.08.2019 11:32
To!!!
Naj naredijo še Lado Nivo na štrom ;-)

Pa še slikce, če dežurni rejver ni plačan, da jih poišče :-P

www.google.com/searc...mB38nDCLM:
pobalin sporočil: 12.929
[#2789538] 20.08.19 12:10
Odgovori   +    3
Zadnja sprememba: pobalin 20.08.2019 12:17
Recimo, da je Dnevnik objavil cel tekst državne sta.si,
www.dnevnik.si/10428...avtomobila

iz katerega je razvidno, da je kot vir navedena ruska državna agencija TASS,
tass.com/economy/1071725
tass.com/economy/1072622

ki je povzela izjave ministra za industrijo in trgovino Denisa Manturova v intervjuju na portalu auto.mail.ru.
auto.mail.ru/article...ogoe_avto/

Piar je precej lepo usklajen, ker se je nekaj dni po objavi intervjuja z ministrom oglasil še njegov namestnik Aleksander Morozov, ki po pisanju privatne agencije Interfax ni govoril samo o Zetti, ampak o veliki tuji avtomobilski firmi, ki je trdno zasidrana na ruskem trgu in naj bi tja prenesla tudi znanje in proizvodnjo električnih samohodk,
www.interfax-russia....54239&p=12

in ker je državni portal Russia Beyond že objavil kratek zgodovinski prikaz sedmih ruskih električnih vozil, ki seveda vodi do Zette.
www.rbth.com/science...ctric-cars

In medtem, ko je sta.si pol meseca lovila in premlevala osnovno rusko piarovštino o Zetti in prezrla tisti drugi del o španoviji z veliko firmo (pri velikih zahodnih agencijah pa na to temo ne najdem nič), je bilo objavljenih tudi že nekaj mnenj analitikov ter pluse in minuse projekta Zetta.
russiabusinesstoday....hs-markit/

Za ilustracijo velikega projekta Zetta je tu uradna spletna stran firme - tudi v angleščini:
e-zetta.ru/en/

Pri vsem skupaj je seveda več nadležnih dvomov, pomislekov in neodgovorjenih vprašanj, izpostavil pa bi tri.

1. Zakaj je državna sta.si to rusko propagandno polinformacijo objavila ne le v svojem zaklenjenem servisu ampak tudi odklenjeno na svojem portalu STAznanost, ki je "spletni portal STA z vsebinami o znanosti, s poudarkom na dosežkih slovenske znanosti. Delovanje portala sofinancira Javna agencija za raziskovalno dejavnost RS."?!
znanost.sta.si/26650...avtomobila

2. Kaj se v Rusiji dogaja avgusta, da takrat iz njihovih gospodarskih in medijskih piarovskih kanalov bruhnejo neke majave (para)državne vesti o revolucionarnih ruskih prebojih s svetskimi elektro avti? Letos je tale Zetta, lani pa je bil superelektrokalašnikov.
live.finance.si/8937...vtomobilov

3. Se bo kdo spomnil in poklical Slovenca, ki v Toljatigradu ni ravno nek statist (je podpredsednik uprave AvtoVAZ) in ga povprašal, kaj ve o tej Zetti, če ve, kje raste ali že stoji fabrika za 15k elektrosamohodk? Ali pa, če Aleš Bratož ne bi bil dosegljiv ali ne bi hotel govoriti, je tu še globoki poznavalec Rusije in ljubljenec mojedeželnih medijev Janez Škrabec...

Za konec pa še malo grenkega smeha na račun državne sta.si - tale njihov stavek je genialno formuliran, ker daje vedeti, da je baterija samo 1% električnega avta. Morda je res, če gre za delež v številu sestavnih delov...
Električni avto s tremi vrati bo v 99 odstotkih sestavljen iz ruskih delov, le baterije bodo uvažali s Kitajske.
najobj sporočil: 26.843
[#2789547] 20.08.19 12:37 · odgovor na: shevchenko (#2789481)
Odgovori   +    0
[shevchenko]
koncnno zanimiva cena za elektricni avtomobil.
... OK, ampak ker bo električni avto še dolgo uporaben zgolj za mestno vožnjo, toti insideevs.com/news/3...eapest-ev/ malček niti ni tako napačna izbira ... khmm, če bo seveda zadeva res delovala ...
pobalin sporočil: 12.929
[#2789580] 20.08.19 14:42 · odgovor na: najobj (#2789547)
Odgovori   +    1
[najobj]
... OK, ampak ker bo električni avto še dolgo uporaben zgolj za mestno vožnjo, toti insideevs.com/news/3...eapest-ev/ malček niti ni tako napačna izbira ... khmm, če bo seveda zadeva res delovala ...
Čuj, nimam kakšnih svetskih podjetniških izkušenj in dosežkov, ampak tale zgodba je precej podobna opisu strahu: znotraj je precej votla, okrog je pa tudi ni prav veliko.

Imajo podporo ministrstev ipd., priznano patentno zaščito, zdaj-zdaj bodo dobili certifikat za serijsko proizvodnjo, že čez nekaj mesecev jo bodo zagnali, pa na spletni strani te firme ni nobenega naslova, nobenega telefona, telefaksa, emajla... Lahko jim napišeš mesiđ kar tam. No, če bi rad delal za Zetto, je v karierni rubriki emajl za pošiljanje ceveja.

Na youtube imajo en dve leti star video v dveh variantah, ki se konča z imeni in funkcijami dveh možakarjev in enim emajl naslovom
www.youtube.com/watc...u.be&t=215
na domeni tele firme za proizvodnjo precej enostavnih avtomobilskih delov.
tzvd.ru/index_en.html

V začetku članka na tvojem linku je omenjen en kitajski avtotek, ki stane samo malenkost več od napovedane ruske cene, izgleda bolj moderen od ruske Zette in je ravno toliko večji, da je bolj uporaben, predvsem ga pa menda že prodajajo. Če že gledava ne tako napačne izbire iz daljnih krajev...
najobj sporočil: 26.843
[#2789590] 20.08.19 15:24 · odgovor na: pobalin (#2789580)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 20.08.2019 15:30
[pobalin]
> [najobj]
> ... OK, ampak ker bo električni avto še dolgo uporaben zgolj za mestno vožnjo, toti insideevs.com/news/3...eapest-ev/ malček niti ni tako napačna izbira ... khmm, če bo seveda zadeva res delovala ...
Čuj, nimam kakšnih svetskih podjetniških izkušenj in dosežkov, ampak tale zgodba je precej podobna opisu strahu: znotraj je precej votla, okrog je pa tudi ni prav veliko.

Imajo podporo ministrstev ipd., priznano patentno zaščito, zdaj-zdaj bodo dobili certifikat za serijsko proizvodnjo, že čez nekaj mesecev jo bodo zagnali, pa na spletni strani te firme ni nobenega naslova, nobenega telefona, telefaksa, emajla... Lahko jim napišeš mesiđ kar tam. No, če bi rad delal za Zetto, je v karierni rubriki emajl za pošiljanje ceveja.

Na youtube imajo en dve leti star video v dveh variantah, ki se konča z imeni in funkcijami dveh možakarjev in enim emajl naslovom
www.youtube.com/watc...u.be&t=215
na domeni tele firme za proizvodnjo precej enostavnih avtomobilskih delov.
tzvd.ru/index_en.html

V začetku članka na tvojem linku je omenjen en kitajski avtotek, ki stane samo malenkost več od napovedane ruske cene, izgleda bolj moderen od ruske Zette in je ravno toliko večji, da je bolj uporaben, predvsem ga pa menda že prodajajo. Če že gledava ne tako napačne izbire iz daljnih krajev...
... čuj, nisi me glih dobro razumel, ker sem članek o "potencialnem" električnem avtu iz nerazvite Rusije - o drugih nisem guglal - nalimal zaradi cene in njegove uporabnosti, ker se pregrešno dragi električni avtomobili z razvitega zahoda za navadne tudi zahodne smrtnike za mestno vožnjo niti približno ne splačajo, za kaj drugega pa zaradi dobro znanih omejitev niso uporabni ...

P.S.: članka (še) nisem prebral, ker v službi nimam cajta, v Rusiji pa je nimam ambicije iskat, ker sem skromno bitje pri nas doma kar zadovoljen, sploh ker si med delom lahko nekaj cajta najdem tudi za toti forum ...
0513ANITO sporočil: 6.773
[#2789603] 20.08.19 16:38
Odgovori   +    2
99% avta bo Ruskega, 1% pa Kitajski (baterija)

MI pa delamo kanarčkovo pošteto s 50% kanarčkovega mesa...

Recept 1:1 EN Kojn in 1 Kanarček.

Zanimivi tile Ruski procenti....
pobalin sporočil: 12.929
[#2789609] 20.08.19 17:18 · odgovor na: najobj (#2789590)
Odgovori   +    1
[najobj]
... čuj, nisi me glih dobro razumel, ker sem članek o "potencialnem" električnem avtu iz nerazvite Rusije - o drugih nisem guglal - nalimal zaradi cene in njegove uporabnosti,
Res da med nama slavne Trojane in imajo močan učinek na (ne)razumevanje, ampak do tu sem te očitno še kar dobro štekal. Nisem poštekal samo tega, da si limal ne da bi prebral. :-P
ker se pregrešno dragi električni avtomobili z razvitega zahoda za navadne tudi zahodne smrtnike za mestno vožnjo niti približno ne splačajo, za kaj drugega pa zaradi dobro znanih omejitev niso uporabni ...
Ja, to je pa cena naprednosti in napredka, da pionirski vagendizajn brez vseh novih pritiklin za ibersiherhajt & ibergeviht pri nas ne more več na cesto.
P.S.: članka (še) nisem prebral, ker v službi nimam cajta, v Rusiji pa je nimam ambicije iskat, ker sem skromno bitje pri nas doma kar zadovoljen, sploh ker si med delom lahko nekaj cajta najdem tudi za toti forum ...
No, jaz sem prebral in lahko ti rečem, da Kitajec na prvi pogled ponuja prostor 2+2 potnika + 3 vrečke, Rus pa očitno bolj za 2+2/2 + 3 listi papirja, staneta pa skoraj enako. Ima pa Rus spredaj toliko luči, kot bi jih dobili po formuli "plačaš 2 dobiš 4".
najobj sporočil: 26.843
[#2789707] 21.08.19 11:04 · odgovor na: pobalin (#2789609)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: najobj 21.08.2019 11:06
No, jaz sem prebral in lahko ti rečem, da Kitajec na prvi pogled ponuja prostor 2+2 potnika + 3 vrečke, Rus pa očitno bolj za 2+2/2 + 3 listi papirja, staneta pa skoraj enako. Ima pa Rus spredaj toliko luči, kot bi jih dobili po formuli "plačaš 2 dobiš 4".
... čuj, jebeš poceni Kitajca, če pa ga ne moreš za nič pametnega uporabit, ker je Leben prepovedal vrečke, samo za prevažat sem in tja po mestu pa je škoda elektrike ...
pobalin sporočil: 12.929
[#2789751] 21.08.19 13:07 · odgovor na: najobj (#2789707)
Odgovori   +    0
[najobj]
... čuj, jebeš poceni Kitajca, če pa ga ne moreš za nič pametnega uporabit, ker je Leben prepovedal vrečke, samo za prevažat sem in tja po mestu pa je škoda elektrike ...
Čuj, j€beš električne avtomobile, če pa mojedeželno elektrostanje zdaj tudi poluradno (ne samo pollegalno v kevdru Delavskega doma) postaja takšno:
Za 200.000 e-vozil nam bo zmanjkalo elektrike
Nedavna razprava o Savi glede podnebnih sprememb v sklopu Gospodarske zbornice Slovenije (GZS) je pokazala, da moramo poleg že znanih ukrepov v javnem in potniškem prometu zagotoviti, da bo do leta 2030 med osebnimi vozili 17 odstotkov ali kar 200.000 električnih vozil oziroma hibridov, med lahkimi tovornimi vozili pa 12 odstotkov ali 11.000 električnih vozil, za kar vse bi potrebovali 22.300 polnilnic. GZS navaja, da bi pri predpostavki, da vozilo na leto povprečno prevozi 15.000 kilometrov ter pri tem na sto kilometrov porabi 25 kilovatnih ur, znaša njegova letna poraba energije 3750 kilovatnih ur. Pri 200.000 vozilih to pomeni 750 gigavatnih ur. Kje dobiti dovolj energije?
www.delo.si/novice/s...17448.html

Strani: 1