Izbrani forum: Avto

Izbrana tema: članek Vsevedni hibridni BMW z dvema osebnostma

Strani: 1

FIN-379669 sporočil: 2.994
[#2788987] 15.08.19 09:12
Odgovori   +    1
Mislim, da še kar nekaj ljudi ne zna ločiti med različnimi koncepti hibrida.

Tale BMW je ok, če so ljudje ali bodo navajeni polniti na polnilnici.

Pri vsakodnevni hitri polnitvi in praznitvi je vprašanje, koliko časa bodo take baterije uporabne.
Verjetno bo čez 5 do 7 let (ob redni rabi baterij) polni range baterij do 30 km in tedaj se bo naslednji lastnik, recimo, vprašal, ali ima smisel še imeti tak hibrid, ali plačati 4.000 eur za zamenjavo le teh ali preobtežen avto voziti če na gorivo.

Taki vidiki pa bodo vplivali na ceno rabljenega vozila. Ne vem, če kdo od proizvajalcev računal kot (dodatni) ekonomnski strošek za kupca ali pri prerarčunu ogljičnega odtisa.

In če upoštevam zgoraj navedeno, je tisti podatek o 20% nižjem ogljičnem odtisu zelo relativen.

Zame sta dolgoročno prava hibrida od Toyote in Honde.
kren sporočil: 1.887
[#2788989] 15.08.19 09:21 · odgovor na: FIN-379669 (#2788987)
Odgovori   +    0
[]
Zame sta dolgoročno prava hibrida od Toyote in Honde.
A ta dva pa nimata problema z iztrošeno baterijo?
FIN-379669 sporočil: 2.994
[#2789004] 15.08.19 10:55 · odgovor na: kren (#2788989)
Odgovori   +    0
Zadnja sprememba: FIN-379669 15.08.2019 10:59
:) Tega nisem posebej poudaril , pa niti ne napisal.. ali pa si morda kaj slabše razumel.

Vsakodnevna uporabnost Toyote in Honde je zame boljša od tegale BMWja, res pa je stvar navade.

Kar se tiče stroška baterije in upada njenih zmogljivosti. Ja, pri Toyoti in Hondi bo upadala, vendar bo ogljična učinkovitost delovanja pogona pri 50% slabši bateriji morda padla za 20% (zaradi celovitega delovanja hibridnega agregata), pri Bemflu pa pri padcu 50% učinkovitosti baterije se bo lastnik Bemfla praktično vozil 90% (ali več) na gorivo in bo ogljični izpust tedaj narasel več, kot velja danes, če imaš le bencinski pogon; avto je zaradi škart baterij in dodatnih sistemskih naprav težji za skoraj 300 kg...

Kaj hočem reči - teoretično? Čez 7 let in vožnje cca. 25.000 km letno z vozilom bo ogljičnega izpusta (in porabe goriva) iz Toyotinega in Hondinega vozila za recimo 10% več kot danes, pri Bemflu pa 25%, ali pa boš moral flikniti 4 čuke za zamenjavo baterij, da vzpostaviš staro stanje... ali pa boš zato Bemfl hibrid kupil za recimo 3,5 čuke ceneje kot sicer.

Vse to je logika, poznavajoč v grobem različne načine delovanja obeh sistemov.

Merjenje kapacitet baterije bo v bodoče reden postopek ob prodaji rabljenega e-vozila, predvidevam, da bo to sprva dobra praksa resnih prodajalcev, ki jo bo nekoč zakonodajalec predpisal kot obvezno, da se neuke stranke poduči o stanju vozila in morebitnih servisnih stroških.

(Pri vsem skupaj pa se je vprašati, zakaj tak napad na dizel, ki ima še precej rezerve za razvoj in dosego appr. 95 g/km CO2 v nekaj letih, saj je že danes nominalno pri 115 g/km.)
ogo sporočil: 2.061
[#2789039] 15.08.19 15:37 · odgovor na: FIN-379669 (#2789004)
Odgovori   +    0
(Pri vsem skupaj pa se je vprašati, zakaj tak napad na dizel, ki ima še precej rezerve za razvoj in dosego appr. 95 g/km CO2 v nekaj letih, saj je že danes nominalno pri 115 g/km.)
Pimpanje dizla je kot pimpanje lamp v častu tranzistorske tehnike. Kul za par nišnih zadev, generalno gledano pa popolnoma neumno početje ter izguba časa in denarja.

Čistega dizla ni možno ekonomsko upravičeno naresti. Dokler se je dalo lagati o čistoči, je šla zgodba s clean dizel skozi. Sedaj je pa čas za resnico in ta postaja predraga.
Toyotini bencinski motorji, ki so danes serijsko vgrajevani, že dosegajo 41% termodinamično učikovitost.
Po drugi strani Mazda obljublja Skyactive X tehnologijo z do 56% termodinamično učinkovitostjo bencinskega motorja, a jim bo ratalo, bo pa za videt.

Strani: 1