45 min
Tesla zaradi varnostnih razlogov odpoklicala model poltovornjaka
2 uri
Hrvaško ustavno sodišče: Milanović ne more biti več ne mandatar ne premier. Trije sodniki menijo, da je taka "grožnja" protiustavna 5
2 uri
Bruselj: platforme Pornhub, Stripchat in Xvideos bodo morale izpolnjevati najstrožje obveznosti EU 2
2 uri
V Petrolu bodo predlagali 1,8 evra dividende bruto, več kot lani 1
2 uri
Petrolovi delničarji o dividendi 23. maja
3 ure
Ko se upokoji vodja gradnje
4 ure
Podjetja imajo le še do ponedeljka čas za predložitev dokazil o škodi v lanskih poplavah
4 ure
DZU vidijo priložnost v krepitvi digitalnih prodajnih kanalov
5 ur
Kako ravnati ob kibernetskih incidentih? Razlagamo v šestih korakih
5 ur
Kaj se lahko naučimo od lanskih poplav? (PRO)
5 ur
Odlagališče odpadkov za NEK že zdaj presega 227 milijonov evrov 2
6 ur
V Indiji so stekle maratonske volitve - zmago si obeta premier in šef nacionalistične stranke Modi
6 ur
Sandoz začenja gradnjo razvojnega centra v Ljubljani, Novartis v bližini dokončuje novo tovarno
7 ur
Koliko so lani zaslužili menedžerji borznih družb in koliko jim je pobrala država 10
7 ur
Renault in CMA CMG z dodatnimi milijoni za projekt lahkega električnega dostavnika
7 ur
TOP ČLANKI - Kaj danes berete
7 ur
Z brniškega letališča lani za skoraj tretjino več potnikov kot leto prej
8 ur
Globalno bo letos prodaja gradbene opreme malenkost upadla
8 ur
Cene industrijskih proizvodov mesečno malenkost gor, na letni ravni navzdol
8 ur
Kakšna bo slovenska zgodba najbolj razkošne škode

Strani: 1

anon-178149 sporočil: 4.311
[#2788107] 09.08.19 17:33
Odgovori   +    2
Proga skozu tunel Frejus (včasih se najde navedba Monte Cenis) je res zelo neugodna za tovorni promet, še nekoloko večji vzponi kot na stari koprski progi, do 30 ‰, napajanje 1,5 kV DC na francoski strani in 3 kV DC na italijanski. Toda tuneli na progi so bili po navedbah v en.wikipedia.org/wik...ne_railway po letu 2002 preurejeni za gabarit zahtevan za kontejnerje. ker sem v zadnjem letu čest potnik skozi tunel Frejus lahko povem, da je kar nekaj tovornega prometa (največ med Italijo in Francijo), vozijo kontejnerski vlaki (ne morem potrditi kako je s "High Cube" kontejnerji, ki se tudi na SŽ smatrajo kot izreden tovor. Vozijo pa tudi vlaki za prevoz kamionov, poodobno kot Ro-la vlaki čez Avstrijo. Vsekakor je pa res, da dandanes proga ni konkurenčna, edini potniški vlaki skozi stari tunel so 3 vlaki TGV. Hitrosti pa podobne kot pri nas, 2:40 med Torinom in Chamberyjem, okoli 210 km! Vsekakor potrebna nova proga!

Strani: 1