Strani: 1

rename sporočil: 12.106
[#2788326] 11.08.19 20:53
Odgovori   +    13
Zadnja sprememba: rename 11.08.2019 20:59
50jurjev za Korejca pa res ne more biti preudaren nakup :-P
V Ameriki je najbrz 29,999$, morda celo 24,999.

Leto dni star volvo za 45: www.avto.net/Ads/det...d=14140792
FIN-379669 sporočil: 2.881
[#2788335] 11.08.19 22:09 · odgovor na: rename (#2788326)
Odgovori   +    5
Zadnja sprememba: FIN-379669 11.08.2019 22:10
Vsekakor dobra primerjava.

Če večkrat letno potrebuješ razkošje prostora (kar sicer se zgodi redko, da imaš to potrebo), kupiš Santa Fe.

Predvsem je treba vedeti, da tisti manko v prtljažniku za cca. 170 litrov med Volvom in Santa Fejem nadoknadiš hitro in še več s strešnim prtljažnikom za 300 eur, ki ga natakneš ravno 3x v letu - za 5 ali več dnevni dopust.

Drugače pa se 1 do 4 osebe vozijo enako komot tako v Volvu XC60 kot Santafeju.

Pri čemer tale Volvo popije realnih 7,6 l, Santa Fe pa appr. 8,5 l. Prvi pa je bolj dinamičen od drugega... že zaradi razlike v teži.

In Volva prodaš kot rabljenega bolje od Hyundaia...

So?

Lahko bi dal za primerjavo Kio Sorento (ki je brat Santafeja, isti motor), novo, spodobno opremljeno = 32.000 eur iz UberallesLand:

suchen.mobile.de/fah...=ASCENDING
NemirniTujec sporočil: 5.665
[#2788343] 11.08.19 23:16 · odgovor na: rename (#2788326)
Odgovori   +    2
Zadnja sprememba: NemirniTujec 11.08.2019 23:18
[rename]
50jurjev za Korejca pa res ne more biti preudaren nakup :-P
V Ameriki je najbrz 29,999$, morda celo 24,999.

Leto dni star volvo za 45: www.avto.net/Ads/det...d=14140792
Sicer se mi zdi norost eno in drugo, ampak hkrati je najbrz normalno, da korejski (hyundai) avti stanejo vec od kitajskih (volvo), tudi zaradi visje pricakovane zanesljivosti?

m.sgcarmart.com/arti...&AID=20483
rename sporočil: 12.106
[#2788344] 11.08.19 23:24 · odgovor na: NemirniTujec (#2788343)
Odgovori   +    2
No ja, je Apple veliko bolj kitajski, kot volvo....:-P
NemirniTujec sporočil: 5.665
[#2788345] 11.08.19 23:32 · odgovor na: rename (#2788344)
Odgovori   +    2
[rename]
No ja, je Apple veliko bolj kitajski, kot volvo....:-P
En je 95%, drugi pa 99%? ;-)

Vsekakor sta oba bolj kitajska od hyundaia.

Koliko pa so sicer razni mercedesi in bmwji brazilski, mehiski, juznoafriski etc? Baje da so nove toyote tajske.
0313EKINX sporočil: 201
[#2788346] 11.08.19 23:41 · odgovor na: rename (#2788344)
Odgovori   +    1
Apple Kitajski? Zakaj ze...
dz1975 sporočil: 1.469
[#2788350] 12.08.19 04:56 · odgovor na: rename (#2788326)
Odgovori   +    4
2.0T AWD Ulitmate z vso možno opremo je v ZDA 40k USD brez davkov in popustov...davki so okoli 8-10%, popust pa okoli 5,500 - končna cena cca. 33-34k EUR na cesto.
rename sporočil: 12.106
[#2788353] 12.08.19 06:14 · odgovor na: 0313EKINX (#2788346)
Odgovori   +    3
[0313EKINX]
Apple Kitajski? Zakaj ze...
Ker ga tam delajo.
jani1974 sporočil: 3.771
[#2788354] 12.08.19 06:22 · odgovor na: 0313EKINX (#2788346)
Odgovori   +    3
[0313EKINX]
Apple Kitajski? Zakaj ze...
Dajte prosim nehat ta "zakaj že" narobe uporabljat.
Ne paše čisto povsod.
IgorHonkas sporočil: 2
[#2788360] 12.08.19 07:51
Odgovori   +    4
Poskušajte s KIO narediti kaj več kot 130.000km... sami problemi. In da ne omenil, da za vsak rezervni del, od šraufa dalje, čakaš 3 tedne. KIA in KMAG, prvič zadnjič in nikoli več!
Troublemaker sporočil: 802
[#2788371] 12.08.19 08:55
Odgovori   +    14
Cene za te (in ne le te avte, se razume!) so v Sloveniji NORE! Še bolj kot krave. Takšen vzorec marketinškega pristopa so si ustvarili Slovenski proedajalci: čakajo enega kupca, da ga bodo pošteno odrli s ceno, mu hkrati ob visoki vstopni ceni ponudili še tisto, kar slovenceljna najbolj zanima - koliko popusta dobi? - potem pa lepo naprej sedeti v pisarni in čakati na novega "norega" kupca. Skratka brezdelje in pričakovani dober dobiček slehernega trgovca. Ne bi bilo bolje, da dealer proda 10 avtov s po 2K dobička, kot pa le enega z 10K dobička? Več servisov, več potrošnega materijala, več rezervnih delov itd.

Politika popustov v Slo je totalno brez veze, podobno kot akcije v trgovinah: izdelek s 25% popusta, pa kartica, pa darilni kuponi pa PM itd. Saj vse to tudi nekaj stane, obremenjuje info sisteme, zahteva dodatne aktivnosti v obliki nalepk in kuponov itd... Ampak tega Slovenski trgovci ne vidijo, le posnemajo en drugega. Namesto da bi se držali starega reka za uspešno ekonomijo: ponudi/proizvajaj več in boljše!

Pri avtih kar tekmujejo s temi popusti, kar da jasno vedeti, da imajo nastavaljene previsoke marže, zato pa en posr... korejc s čudnim dizajnom stane toliko! Kupec pa "zadovoljen" da je dobil par K € popusta??

Je pa še druga stvar, ki se bo pač morala spremeniti v Slo: politika davkov in trošarin, saj država, enako kot trgovci ne dojema prav trga: od enega avta višjega ali visokega razreda, ki ga kupi "neumen" slovencelj v Sloveniji dobijo pač nekaj, vsi ostali pa so registrirani na Slovaškem in še kje, od teh pa še navadnega ddv ni! Potem pa FURS v posebne akcije pregona iznajdlivih, ki se jih zdi nespametno plačevati ekstremno visoke davke na potrošni materijal, kar avto danes je! Kot da te akcije nič ne stanejo državo!?
Davki MORAJO biti razumno "visoki/nizki", potem ni več niti potrebe po posebni "iznajdljivosti" ali prevarah, utajah, optimizacijah itd.

Kaj pa v tem pogledu naredijo Slo novinarji? Pa združenja avto trgovcev? pa združenje šoferjev in voznikov? Nič in še enkrat NIČ!

Zgleda da bomom ostali nenormalna država, z nenormalno vlado, nenormalnimki davki in nenormalno visokimi cenami avtov. Prvi minister Marjan pa nič (parafraza iz Martina Krpana).
Maticek sporočil: 83
[#2788373] 12.08.19 09:02 · odgovor na: Troublemaker (#2788371)
Odgovori   +    2
zamanj se jeziš, niso trgovci tisti, ki so privedli do tega, ampak potrošniki! trgovci se le prilagajajo... tako kot reklame, misliš da je oglaševalcem v veselje plačevati miljone za oglaševanje? radi bi ta denar prišparali, ampak tisti, ki so preveč šparali na reklamah, so že propadli ali pa komaj životarijo. nič ni naključno, vse to kar gledamo je samo odsev psihe homo sapiensa!
bigl sporočil: 13.666
[#2788376] 12.08.19 09:18 · odgovor na: rename (#2788326)
Odgovori   +    3
[rename]
50jurjev za Korejca pa res ne more biti preudaren nakup :-P
V Ameriki je najbrz 29,999$, morda celo 24,999.

Leto dni star volvo za 45: www.avto.net/Ads/det...d=14140792
Kakšne so kaj cene na slovaškem, vprašam. Lep dan.

P.S.: Če avto ne zdrži b.p 300.000 km ga je škoda kupovat.
Maticek sporočil: 83
[#2788380] 12.08.19 09:28 · odgovor na: IgorHonkas (#2788360)
Odgovori   +    6
[IgorHonkas]
Poskušajte s KIO narediti kaj več kot 130.000km... sami problemi. In da ne omenil, da za vsak rezervni del, od šraufa dalje, čakaš 3 tedne. KIA in KMAG, prvič zadnjič in nikoli več!
a je to res? slišal sem namreč veliko hvale na račun zanesljivosti kie, tole pa se ne sklada ravno.
imam pa renaulta in to večjega, takega ki naj bi bil zanič po mnenju mnogih, trenutno 300.000 brez ene resne okvare. nekaj je pa tudi odvisno od tega kako voziš in skrbiš za avto, sicer ko sem imel nemca sem bil non stop na servisu...
NemirniTujec sporočil: 5.665
[#2788394] 12.08.19 10:07 · odgovor na: jani1974 (#2788354)
Odgovori   +    7
Zadnja sprememba: NemirniTujec 12.08.2019 10:19
[jani1974]
> [0313EKINX]
> Apple Kitajski? Zakaj ze...

Dajte prosim nehat ta "zakaj že" narobe uporabljat.
Ne paše čisto povsod.
Dovoli da te popravim; vljudnemu cloveku "zakaj ze" ne pase sploh nikjer, kadar se ne uporablja kot vprasanje po osvezitvi lastnega sibkega spomina, ampak kot cefurska nikalnica.

Kadar se uporablja kot vprasanje po osvezitvi lastnega spomina, je seveda povsem primerno, kadar pa sogovornikovega, pa je nepotrebno - vsak stavek bi imel popolnoma isto sporocilnost brez dodanega "ze": zakaj "ze" je neka stvar tako in tako...

Kadar koga zanima razlaga, napise zgolj "zakaj?"

Kadar pa kdo zeli reci "ni tako" in hkrati pokazati se nekaksno ogorcenje in nizek nivo osebne kulture, pa namesto tega uporabi vprasalno obliko zanikanja "Zakaj ze?" - kot samostojni stavek.

Da take stvari obcasno uporabljajo celo novinarji v svojih tekstih, je pac se en kamencek v mozaiku zalostnega dejstva, da bi to pleme zivelo bolje ce bi se ga upravljalo iz Dunaja.
NemirniTujec sporočil: 5.665
[#2788402] 12.08.19 10:41 · odgovor na: Maticek (#2788373)
Odgovori   +    2
[Maticek]
zamanj se jeziš, niso trgovci tisti, ki so privedli do tega, ampak potrošniki! trgovci se le prilagajajo... tako kot reklame, misliš da je oglaševalcem v veselje plačevati miljone za oglaševanje? radi bi ta denar prišparali, ampak tisti, ki so preveč šparali na reklamah, so že propadli ali pa komaj životarijo. nič ni naključno, vse to kar gledamo je samo odsev psihe homo sapiensa!
Tako. Ce ovca hoce avto za 9.99 eur, ga bi marketing gotovo ponudil.

Meni je bizarno kako ful folka po 100 letih obstoja avtomobilizma se vedno pricakuje, da "avto mora delat, jaz bom pa olje in filtre menjaval".

Ja fuk za bozjo voljo, no. Jaz ne poznam avta, ki ob vzdrzevanju ne bi letel 300, 400, 500 tisoc kilometrov. Od fiat punta do mercedes E. Seveda si tacas menjal pol avta, stvari se premikajo, trenje, vreme, zob casa, celo nepremicno bajto je treba v 10 letih vzdrzevat.

Bolj ko je avto kompleksen in drazji ko so sistemi v njem, vecji bodo stroski vzdrzevanja - hkrati pa je bolj uzitkarsko vozit se v taki posasti. Vsake toliko se avtu lahko primeri tudi okvara, ki "je ni vredno popravljati" - denimo odpoved cvt menjalnika ali resna okvara dizelskega motorja na dovolj starem avtu.

Pa se dva taka komada srecata pri dovolj velikem ali dovolj poceni handlarju, iz njiju nastane en, odpotuje malo juznije, in laufa naprej se par sto tisoc kilometrov.

Tukaj v srednjeangleskem islamabadu taksisti vozijo Priuse. Ocitno po mestu to bremzanje z baterijo res daje rezultate pri porabi, in toyota je ta voz naredila prakticen za sraufanje. In pravijo da ko je baterija fuc, vrzes noter novo za 4 jurje, ali refurbishano za dva jurja, in si dober za naslednjih 200.000 km.

Enkrat sem se peljal s taksistom v mercedes e, 600.000 km. Je rekel "lej jaz sem v avtu 10 ur na dan, in je res fajn. Ko se kaj pokvari, moj mustafa to posraufa, pa gremo dalje."
jani1974 sporočil: 3.771
[#2788405] 12.08.19 10:50
Odgovori   +    4
Če je kanta draga, je kljub vsemu še vedno kanta.
slotrade sporočil: 282
[#2789098] 16.08.19 10:27
Odgovori   +    0
..se pridružujem polemiki kot 9 letni lastnik Sportage 2.0 d 4x4...res samo 135 t.km/je drugi avto v firmi/,vendar ocena SUPER,tudi servis/tako na češkem kot v KMAG v Lj/OK,le premalo mehanikov in preveč "kravatarskih"prodajalcev in se čaka na termin/verjetno niso računali na tak boom pri prodaji.Rezervni deli pa res dragi/el.ogledalo za 800.-??!!/..ampak pri trgovcih z "kitajsko "robo 150.-enake kvalitete....
MF-263863 sporočil: 46
[#2789272] 18.08.19 11:11 · odgovor na: Maticek (#2788380)
Odgovori   +    0
Jaz ne verjamem, kar pišeš. Tudi mi imamo Kio...in to že 3 po vrsti. Z njimi ni bilo nikoli težav glede okvar, saj jih pač ni bilo. Razen kakšna malenkost. Pa smo z vsako prevozili pred prodajo prek 200.000 kilometrov. Za povrh ima Kia edina 7-letno tovarniško garancijo, kjer so roki popravil zelo striktno definirani, kar pomeni, da ne more trajati popreavilo kar v nedogled.

Strani: 1